Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komeat miehet joilla huono itsetunto=turn off

Vierailija
30.04.2026 |

Mikä näitä vaivaa? Muuten komeat,työssäkäyvät,älykkäät miehet mutta eivät itse pidä itseään minään ja yllättyvät jos saakin naiselta huomiota, koska "on vaan tällänen". Luulin, että tää on vaan naisten juttu mutta nyt ymmärrän miksi ne epävarmat hottikset ei kelpaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pro tip! Jos joku lähestyy,kehuu mitä ikinä positiivista. Ota vaan vastaan. Älä vähättele/ selittele. Ap

Jospa nyt vain antaisit jokaisen olla sellainen kuin on.

Vierailija
22/24 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet turn off.

Niin olen. En enää jatkossa ulise niin onnistaa paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha viidakon sananlasku:

-Vaatimattomuus kaunistaa.

Itsensä vähättely ei ole vaatimattomuutta. Vaatimattoman sanoo kiitos ilman isompaa numeroa kun kehutaan. Ihan samaa huomiohakuisuutta vailla vaatimattomuutta on sanoa en ole mitään, vakuuttele eli jatka kehumista kuin sanoa enkö olekin upea, vakuuttele olevasi samaa mieltä ja jatka kehumista.

Vierailija
24/24 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tällaista ajattelua. Huono itsetunto kertoo lähinnä siitä, että henkilöä on kohdeltu aiemmassa elämässä huonosti. Yleensä kumpuaa lapsuuden kodista ja kasvatuksesta. Ehkä on lytätty ja arvosteltu. Sellainen ei katsoa ulkonäköä tai muita hyviä ominaisuuksia. Henkilö ei opi näkemään itsessään hyvää, koska hyvästä ei ole koskaan saanut positiivista palautetta.

Tunnen myötätuntoa tällaisa henkilöitä kohtaan. Ovat itse usein lempeitä, osaavat usein asettua toisen asemaan ja olla nöyriä. Komeus ja älykkyys päälle, niin aika hot.

Itselle turn off ovat nimenomaan pöyhkeät komistukset, joiden ego täyttää tilan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä