Minkä ikäinen tämä nainen on?
Osaatteko arvioida? Tai löytääkö joku hänen nimensä jostain?
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on kyllä aika lailla täydellinen nainen.
Mies.
No, makuasia. Minun makuuni liian laiha ja kolhon oloinen. Tyhkkään hiukan kurvikkaammista.
Iäksi arvelisin noin 50v.
Toinen mies.
Joku vanha kääkkä joka leikkii nuorekasta
Vierailija kirjoitti:
Mitä tahansa välillä 29-53v
29v ei ole ainakaan :DD
Noin 50 v. Voi olla jopa hieman vanhempikin.
Voitte lopettaa arvailun. Selvitetty jo että 35.
Tuossa ennen operaatioita -kuvassa näyttää ehkä 35-vuotiaalta, mutta operaatioiden jälkeen jopa 50-vuotiaalta, joka yrittää näyttää nuorekkaalta.
Hahaha. Luin ketjun.
Av-mammat: 50+ v. tran su
Totuus: 35 v. kahden pikkulapsen äiti
=D
Vierailija kirjoitti:
Joku vanha kääkkä joka leikkii nuorekasta
Nyt oli vähän toisinpäin.
Siis mitä viddua? Oikeesti 35v?? Mä olisin laittanu ainakin 10 vuotta lisää. Näyttää sellaiselta lähes 50v, joka leikellyt itsensä nuorekkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä viddua? Oikeesti 35v?? Mä olisin laittanu ainakin 10 vuotta lisää. Näyttää sellaiselta lähes 50v, joka leikellyt itsensä nuorekkaaksi.
Nyt kävi näin.
Näyttää toki nykystandardien mukaan "oikeaoppisen" seksikkäältä, mutta mites kun on oikeasti 50v? Olisiko ne operaatiot kannattanut jättää sinne?
Kyllähän tuota kaikki 20-60v. miehet panisi mielellään.
En tiedä, mutta omituisesti huojuu korkkarit jalassa.
Esiintyminen kuin 15 v ja muuten 40 - 50 v.
Brasiliassa tehdään maailman toiseksi eniten kauneusleikkauksia heti Yhdysvaltojen jälkeen tiesi Copilot kertoa. Brasilian julkinen terveydenhuolto SUS tarjoaa joissakin tapauksessa kauneusleikkauksia ilmaiseksi tai alennettuun, mikä on maailman mittakaavassa harvinaista ja vaikuttaa siihen, että kauneusleikkauksia tehdään siellä niin paljon, 6,1 leikkausta sataatuhatta asukasta kohden.