Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen tämä nainen on?

Vierailija
30.04.2026 |

Osaatteko arvioida? Tai löytääkö joku hänen nimensä jostain? 

https://www.instagram.com/p/DWr5S9bkmdu/

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on tiktokissakin matskua. Tässä esittelee takapuoltaan https://www.tiktok.com/@flordelisa_moda/video/7495532922468879671

Vierailija
122/137 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savoon muuttopäivä jäi

mieleen. 

Muuttoammattilainen

syynäsi minua tarkoin 

päästä varpaisiin. 

I had:

Casual street outfit in

black/white. Yellow sneakers.

Korkea ponnari. Messenger bagi.

Tuo 30+ m komeahko m

totesi päin näköä: 'Oon hyvä 

näissä naishommeleissa.

Sie oot 24-26 ikäinen.' 🧐

Clinique meikkipohja, 

poskipuna MAC,

Shiseido lash curler 

+ ruskea maskara.

Kulmat Tilbury, Chanel huulikiilto.

Guerlain bronzer. Givenchy scent.

Ei botuliinia. Ei täytteitä. 

Ei paha. Olin imarreltu:

Kun kumminkin IRL. No photoshop.

Tämä tarina on tosi. x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli transsukupuolisuus ei liity tuohon linkin naiseen sen enempää kuin ammattimalleihinkaan (jota linkin nainen EI ole sen enempää kuin transssun näköinenkään)

Te vain rumissa mielissänne keksitte näitä transssujuttuja, eli käytätte sitä välineenä haukkua jotain mikä aiheuttaa teissä tunteita joita ette osaa käsitellä.

Ei kovin kivaa niitä oikeita transssukupuolisia kohtaan. Teette samaa kuin ne, jotka käyttävät "homoa" haukkumasanana kun joku mies ärsyttää esim. käyttämällä koruja tai väärän väristä paitaa..

Et siis oikeasti tiedä, että Suomessakin on useita transsukupuolisia malleja. Ja oli yksi myös kasarilla (hän kuului ystäväpiiriini).

Kuules nyt katkera mummo, voit lopettaa tuon typerän paskanjauhamisen jo, ja mennä vaikka kaltaistesi kanssa johonkin kerhoon muistelemaan niitä kasarin muistojasi.

Säälittävää olla tuon ikäisenä tuolla tasolla ihmisenä.

Mitä saat ilkeilemällä mummolle täällä? Entäs jos olen sun oma mummosi :)

Eri. Entä mitäs sinä saat kun nimettömänä haukut jotakin naista kuvan perusteella. ? Oletko herttainen fiksu mummo????

Vierailija
124/137 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on tiktokissakin matskua. Tässä esittelee takapuoltaan https://www.tiktok.com/@flordelisa_moda/video/7495532922468879671

Ihan hyvä perse 50 vuotiaalle.

Vierailija
125/137 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tuo nuorempi malli hänen tyttärensä? Jos on, niin tässä tapauksessa äiti on kyllä seksikkäämpi kuin tytär.

Vierailija
126/137 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson vain aloituskuvan ja käsistä näki ettei ihan nuori enää.

Kaso uudelleen sillä suurennuslasisillasi oliko se näin? Ja kerro meille tuntemattomille  🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
127/137 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkää kyllä persettään esitellä =D

Vaatteita se esittelee. Tuo on vaateliikkeen mainos.

Vierailija
128/137 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä minua jaksaa näin 40++

hämmentää, niin tämä.

..

Olen törmännyt tosi usein 

samaan ilmiöön: 20+

vuotta nuorempi, minua +20

kg kookkaampi naisoletettu

on ragehullún mustis siitä,

että saan runsaasti 

huomiota luomukauneuteni,

tyttömäisen figuurini sekä

magneettisen, nokkelan persoonani

kautta. Ja kaikki tämä ilman

effortia - ilman itseni tyrkyttämistä,

somehuåraamista ja cougar-henk./

teennäistä, nuorta miestä

hakkàilevaa vonkausflirttailua. 

.

He vain lipuvat luokseni.

x

Vierailija
129/137 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 vuotta

Vierailija
130/137 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sama nainen? https://www.instagram.com/julieoficial/

Vierailija
131/137 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varokaa vaan nuoret naiset ja 30+ mammat saati sitä vanhemmat jatkossa mitään tanssilattiatilanteita, kun teitä luullaan luultavasti transssuksi :)

Ei nimittäin näy hirveästi muuta kuin jäykkää liikettä yhtään missään, harva osaa tai kehtaa liikuttaa lanteita kovin sulavasti..

Mitä merkitystä sillä on miksi luullaan? Minun puolestani mua saa arvioida aivan vapaasti.

Ei sillä olekaan mitään merkitystä, sillä ne "luulijat" (tahalleen muka luulevat, eli ovat vain kiusaaja-luonteisia...) ovat poikkeuksetta jotain perunan näköisiä nobodyja joiden mielipiteillä ei tosiaan ole väliä.

Mutta jos satutte olemaan samaa tasoa noiden kanssa -kuten juttujenne perusteella olettekin- niin ehkä teitä kiinnostaa, kun tulette kaltaistenne latteiden ihmisten porukoissa leimatuksi ;) Huh katsokaa, Sussu tanssii kuin mies! Onkohan Sussu sittenkin transssu! 

Olen eri, mutta ex-tanssijana kommentoin, että ei kyllä loukkaisi ollenkaan, vaikka joku transsukupuoliseksi luulisikin. Mutta se ehkä helpommin tapahtuu isokokoiselle naiselle kuin pienikokoiselle (ja tiimalasille). Mallit taas ovat pitkiä ja A:n mallisia, jollainen mieskin voi olla. Naispuolisissa tanssijoissa on paljon vähemmän pitkiä kuin malleissa johtuen jos siitä, että heitä mahdollisesti joudutaan nostelemaan ja akrobatia on helpompaa lyhyelle. Samasta syystä miestanssijatkin ovat ennemmin lyhyitä kuin pitkiä.

Mallit eivät todellakaan ole juuri koskaan A-mallisia, vaan yleensä joko hoikka X, Y tai H. 

Tosielämässä en ole koskaan edes kuullut moisesta, että kukaan olisi luullut ketään transssukupuoliseksi. Ei ihmiset ole yleensä noin typeriä urpoja, kuin te.

No itselläni on useampi ammattimallina toiminut läheinen ystävä, kaikki A:n mallisia ja pitkiä. Nykyään heitä varmasti olisi voitu jossain lookissa luulla transsukupuoliseksi. Malleissa on erityyppisiä, kaikki siis eivät ole A:n mallisia, sen verran korjaan. Lisäksi on muitakin mallityyppejä, esim. lavamallit voivat olla erikoisen näköisiä, katalogimallit muistuttavat enemmän missityyppiä. Ruumiinrakenne on mallissa olennaista, onhan kyseessä vaatteiden esittely. Ja sehän on geeneissä eli myös näiden naisten tyttö ja poika ovat toimineet mallina, pojalla pituutta yli kaksi metriä ja tytölläkin lähes 190 cm ja A:n mallinen keho. Enpä ihmettelisi, jos häntä olisi luultu transsukupuoliseksi kuvan tai videon perusteella, livenä näitä erehdyksiä ei tapahdu suuntaan eikä toiseen.

Jatkat vaan p as kan jauhamista.

Minä työskentelen mallien kanssa ja näen niitä ihan jatkuvasti, joten todellakin tiedän mistä puhun. Ja sinä taas et tiedä. A-mallisen "transuaa muistuttavan" vartalohöpinän lisäksi alleviivaat vielä sitä miten PIHALLA olet, kun sepostat kuvitteellisesta ystävästäsi jonka mallina toiminut poika on "yli kaksi metrinen" ja tytärkin lähes 190cm :D Eli täyttä bulllshittiä..... Ei nimittäin ole mallin pituuksia nuo, sen enempää kuin ei ole A-vartalo mallin vartalomalli.......

Mutta jatka harhailuasi!

Sulle taisi mennä tunteisiin tuo transsukupuolisuus. Mulle se taas ei ole mikään juttu. Tunnen transsukupuolisia useampia jne.

Ei mene ollenkaan "tunteisiin", ei transssukupuolisuudessa ole mitään ihmeellistä.

Tässä ketjussa on kyse valehtelusta, paskanjauhamisesta ja harhaisuudesta kuten sulla, ei mistään transssukupuolisuudesta oikeasti...

Menisikö sun pasmat ihan sekaisin, jos puhuisinkin ihan totta :)  Ehkä parempi, ettet tiedä.

Multa vain äksätyt/eet.

Tokissa näin tosi nätin naisen.

Jos hän jo 50, niin wowzers. x

Vierailija
132/137 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä muutaman vuoden 

sisään aloittaisi vähän

botoxia, pientä filleriä jne -

ei tässä ruma kulahtanut

rummå vielä ole

ihan hetkeen, vaikka 

menopaussikin iskisi.

x

Vierailija
133/137 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän mukaan 3 vuotta sitten täyttänyt 32. Eli tosin hyvin taas tiessitte että on 50 vuotias =D https://www.instagram.com/p/Cq08vGCuyO9/

Vierailija
134/137 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla. Eli 36 vuotias perheen äiti jolla 2 lasta ja aviomies. Palstailijoiden mukaan toki 50 vuotias tra nsu kyseessä.

Vierailija
135/137 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla. Eli 36 vuotias perheen äiti jolla 2 lasta ja aviomies. Palstailijoiden mukaan toki 50 vuotias tra nsu kyseessä.

Sori tarkoitin 35 vuotias.

Vierailija
136/137 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän mukaan 3 vuotta sitten täyttänyt 32. Eli tosin hyvin taas tiessitte että on 50 vuotias =D https://www.instagram.com/p/Cq08vGCuyO9/

Jotenkin vanhemman näköiseksi meikattu tuossa ap:n linkissä. Olisin itsekin arvoinut että 45, ei 35.

Vierailija
137/137 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35 v.?

Oikea vastaus näemmä jo toisessa vastauksessa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme