Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helevetti näitä nykyajan nuoria..

Vierailija
30.04.2026 |

Parikymppinen mies aiheutti mittavat tuhot Scandic Park -hotellissa Helsingin Mannerheimintiellä kesällä 2024.

Sprinkleri laukesi lauantain vastaisena yönä 20. heinäkuuta kahdeksannen kerroksen huoneessa, jossa nuoret miehet majoittuivat.

Hajoittivat sprinklerin vahingossa, ja lähtivät sitten menemään mitään sanomatta. 

Poliisi kysyi, suostuuko nuorukainen hotellin vahingonkorvausvaatimukseen.

– Mieluummin pyytäisin anteeksi. Mulla ei oo sataatuhatta maksaa. Ne sano siellä hotellilla, että siitä on tulossa jotkut sadantonnin kulut.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmällä olisi päästy kun olisi heti ilmoittanut respaan eikä loikkunut karkuun koska "ahisti".

Vierailija
42/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Jeesuksen typerä tämä on, lähtee vaan pois ja mieluummin pyytäisi anteeksi? Toisille se aikuistuminen käy näköjään vähän kalliimmaksi.

Narsismi käy ihan v itun kalliiksi. Empaatti olisi mennyt kertomaan vahingosta heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit menköön helevettiin ja pyydelköön sielä sitten anteeksi narsismiaan.

Vierailija
44/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan isoin lasku mitä on narsisti saanut pitkään aikaan. Saa nyt mennä töihin.

Vierailija
45/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypennuilla on vaan loputtomasti oikeuksia eikä mitään vastuita ja velvollisuuksia, ja tässä on sitten lopputulos. 

Vierailija
46/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tunnen myötätuntoa tätä nuorta kohtaan. Varmaan ihan hirveä tilanne hällä kun oli oikeasti pelkkä vahinko.

Kannattaa vähän jokaisen miettiä, että sattuisi omalle kohdalle.

Voi raukkaa.

No aivan varmasti on paska olo mutta vastuu on otettava teostaan, ,oli vahinko tai ei.

Kun on tottunut, ettei mistään rangaista, niin tässä on tulos

Vierailija
47/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, teinit on niin tyhmiä

Vierailija
48/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, teinit on niin tyhmiä

Parikymppinen ei ole mikään teini.

Vierailija
49/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias nauraen pakoon juossut, ja muut pulaan jättänyt ei ole mikään teini, vaan narsistinen aikuinen.

Vierailija
50/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on oltu niin pöhinöissä aineista, ettei pystyny toimimaan normaalijärkisesti. Semmosta se on.

Vierailija
51/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa nuorta uljasta sukupolvea joka huvittelee repimällä kaikista kerrostalon asunnoista postiluukut (Turku)  ja heittämällä ne rappukäytävään ja pihalle.

Vierailija
52/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tunnen myötätuntoa tätä nuorta kohtaan. Varmaan ihan hirveä tilanne hällä kun oli oikeasti pelkkä vahinko.

Kannattaa vähän jokaisen miettiä, että sattuisi omalle kohdalle.

Voi raukkaa.

No kyllä mä hälyttäisin heti apua vahinkojen minimoimiseksi enkä lähtisi pakoon. Mut mä olenkin aikuinen

No vähän helkkaristi säikähtäisi normihemmo heti ja juoksisi hakemaan apua ja ilmoittamaan.

Mut nää on näitä koskelan poikien sukupolvea. Ei tästä meille mitään seuraa-asenne.... Seuraavana päivänä vasta lähinnä ihmetellään vain sitä että mihin mun känny jäi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän