Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helevetti näitä nykyajan nuoria..

Vierailija
30.04.2026 |

Parikymppinen mies aiheutti mittavat tuhot Scandic Park -hotellissa Helsingin Mannerheimintiellä kesällä 2024.

Sprinkleri laukesi lauantain vastaisena yönä 20. heinäkuuta kahdeksannen kerroksen huoneessa, jossa nuoret miehet majoittuivat.

Hajoittivat sprinklerin vahingossa, ja lähtivät sitten menemään mitään sanomatta. 

Poliisi kysyi, suostuuko nuorukainen hotellin vahingonkorvausvaatimukseen.

– Mieluummin pyytäisin anteeksi. Mulla ei oo sataatuhatta maksaa. Ne sano siellä hotellilla, että siitä on tulossa jotkut sadantonnin kulut.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, vajakittarvitsisivat avustajan mukaansa kun liikkuvat yleisillä paikoilla.

Vierailija
2/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies palasi hotellille seuraavana aamupäivänä hakemaan huoneeseen jäänyttä matkapuhelintaan. Se oli jo takavarikoitu.

Poliisikuulusteluissa mies myönsi toimineensa tilanteessa ajattelemattomasti.

– Mun mielestä me tehtiin väärin, kun poistuttiin. Jos oltais jääty vaan paikalle selvittää se niin tätä rikosepäilyy ei edes olis. Mulla oli vaan tosi epämukava olo siinä.

Vettä tulvi kahdeksannesta kerroksesta toiseen kerrokseen saakka.

Koko hotelli oli tyhjennettävä asiakkaista. Seitsemännen ja kahdeksannen kerroksen asukkaat eivät voineet yöpyä huoneissaan.

Onko nykyään olemassa noin tyhmiä aikuisia ihmisiä? Mitä jos olisivat heti menneet respaan hakemaan apua? Onko tosiaan näin, että ajatellaan että koska se oli vahinko, mitään seuraamuksia ei tule?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää että nämä pyörittää yhteiskuntaa tulevaisuudessa. Luoja meitä varjelkoon.

Vierailija
4/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ja vanhemmatkin vajakeiksi jääneet ovat olleet tuollaista niin kauan kun ihmisiä on ollut olemassa.

Vierailija
5/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tunnen myötätuntoa tätä nuorta kohtaan. Varmaan ihan hirveä tilanne hällä kun oli oikeasti pelkkä vahinko.

Kannattaa vähän jokaisen miettiä, että sattuisi omalle kohdalle.

Voi raukkaa.

Vierailija
6/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa myös hajoittavat vuokra asunnon asuinkelvottomaan kuntoon

Vierailija
7/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Näin on ollut aina ja tulee aina olemaan. Darwin rules. Sen tähden ei kannata niin kovin huolestua, jos näitä välillä hukkuu autolla santakuoppaan tai mihin nyt milloinkin. Kyllä täysi idiootti löytää aina tavan päättää päivänsä.

Vierailija
8/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä me tehtiin väärin, kun poistuttiin. Jos oltais jääty vaan paikalle selvittää se niin tätä rikosepäilyy ei edes olis. Mulla oli vaan tosi epämukava olo siinä.

Zoomerit 🙄

Vierailija
9/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppo ihmisten sivusta ilkkua ja olla olevinaan viisaampia. Kuinka monelle kuitenkin iskisi paniikki tuollasessa tilanteessa ja tekisi huonoja ratkasuja, vaikka häipymällä paikalta, varmaan monellekin. 

Vierailija
10/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tunnen myötätuntoa tätä nuorta kohtaan. Varmaan ihan hirveä tilanne hällä kun oli oikeasti pelkkä vahinko.

Voi raukkaa.

Voi pyhä Sylvi, varmasti oli vahinko, mutta ei täysipäinen ihminen lähde menemään vaan ilmoittamatta mitään. Ei olleet mitään kakaroita vaan aikuisia miehiä.

Vierailija
11/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olivat selvinpäin.

Vierailija
12/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pyytäisin anteeksi. Täähän on hyvä selitys kaikkeen. Teet rikoksen ja meinaat joutua vankilaan: mieluummin pyytäisin anteeksi.

Hajotat jotain ja lasku tulee:mieluummin pyytäisin anteeksi.

Voiskohan tuota soveltaa myös kaupan kassalla. Myyjä sanoo ostosten hinnan niin käviskö tähän anteeksipyyntö?

Vierailija
13/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi raukkaa.

No kyllä mä hälyttäisin heti apua vahinkojen minimoimiseksi enkä lähtisi pakoon. Mut mä olenkin aikuinen

Vierailija
14/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin pyytäisin anteeksi. Täähän on hyvä selitys kaikkeen. Teet rikoksen ja meinaat joutua vankilaan: mieluummin pyytäisin anteeksi.

Hajotat jotain ja lasku tulee:mieluummin pyytäisin anteeksi.

Voiskohan tuota soveltaa myös kaupan kassalla. Myyjä sanoo ostosten hinnan niin käviskö tähän anteeksipyyntö?

Tai työnantaja työntekijälle: nyt ei ole varaa maksaa palkkaa, mut hei sori siitä

Vierailija
15/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on helppo ihmisten sivusta ilkkua ja olla olevinaan viisaampia. Kuinka monelle kuitenkin iskisi paniikki tuollasessa tilanteessa ja tekisi huonoja ratkasuja, vaikka häipymällä paikalta, varmaan monellekin. 

Lähetkö sä joka tilanteessa vaan paikalta pois? Et pyydä apua jos olet pulassa tai sattuu vahinko, ajattelet että kyllä joku muu sen hoitaa? 

Vierailija
16/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee paniikkiin ja shokkiin, niin ei sitä ajattele ja toimi välttämättä niinkuin pitäis. Mutta tietäähän sen että täällä suurin osaa tehä muuta kuin haukkua muita. 

Vierailija
17/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää että nämä pyörittää yhteiskuntaa tulevaisuudessa. Luoja meitä varjelkoon.

Onneksi tuon tason tanokki hakeutuu perussuomalaisiin, jotka putoavat eduskunnasta eivätkä takaisin nouse.

Vierailija
18/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun koulusta lähtien totutetaan siihen, että saa perseillä ja tehdä mitä vaan, mutta anteeksipyyntö ja puhuttelu riittää.

Vierailija
19/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuon tason tanokki hakeutuu perussuomalaisiin, jotka putoavat eduskunnasta eivätkä takaisin nouse.

Tämähän oli siis vassari. Sori siitä. 

Vierailija
20/52 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hölmöily ole nuorten yksinoikeus. Yleensä se liittyy Y-kromosomiin eikä ikään. Muistanpa pari keski-ikäistä miestä, jotka on hölmöilleet. Yksi syyllistyi eduskunnassa seksuaalirikokseen ja pahoinpitelyyn sekä veropetokseen, jolla retosteli julkisesti medioissa. Toinen väitti itsepuolustukseksi sitä, että juoksi toisen miehen perään tämän jo poistuttua paikalta ja ampui käsiaseella.

Hei, jos sua uhataan ja olet "kokenut poliisi" tai muu järjestystä ylläpitävä koulutettu henkilö, tiedät kyllä, mitä on itsepuolustus ja mitä se ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan