Etätyöläiset, mitä teette työksenne?
Niin mietin mitä kaikkia töitä ihmiset tekee etänä? Tarkoitan töitä mitä voi hoitaa täysin etänä. Toivoisin vastauksissa myös ihan konkreettisesti mitä teet, ei pelkästään ammattinimikettä.
Kommentit (35)
Väitöskirjatutkija apurahalla. Olen myös opettanut, mutta nyt viimeistelen vaan väikkäriä. Kirjoitan artikkeleita, lähetän artikkeleita lehtiin arvioon, kirjoitan kappaa (kokoavaa osaa artikkeliväitöskirjaan), tarkistan omaa työnjälkeäni ja analyysejäni, uudelleenkirjoitan, teen uusia rahoitushakemuksia. 100% etätyötä, ei työaikaa. 2200 e/kk
Olen laatupäälikkö. Ei sitä täysin etänä voi hoitaa, toimistolle pitää raahautua parina päivänä viikosta. Koronan jälkeen olen jopa vähän alkoholisoitunut.
Tilaan ulkomailta tavaraa suomeen varastoihin josta ne toimitetaan kauppoihin kuten motonettiin. Joskus käyn ulkomailla katsomassa tavaraa jota asiakas haluaa ostaa ja myydä suomessa. Voi olla työkaluja, työkoneita vaikka.
Business Intelligence -asiantuntija. Eli työskentelen raportoinnin ja tietokantojen parissa.
Näpsyttelen atk:ta ja kirjoittelen raportteja
Oikeesti nää etäläiset vastailee av:lla? :D
Finanssialan teknologia. Tein etätöitä jo kauan ennen koronaa. En käsittele tietosuojattuja tietoja työssäni.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä aloittanut työpäivää, vien ensin lapsen päiväkotiin ja käyn lenkillä. Aamukahvia tässä juon...
Minä vähän epäilen tuota etätyötä. Tuskin oikeasti tehdään mitään? Muutenkin niin laiskoja ihmisiä esim. Adiakaspalveluissa, ettei kehtaa edes sanoa. Miten nuo sitten muka kotona jotain tekisi jota työksi kutsutaan. Varmaan paljon vedetään työaikana kaljaa ja Alkoa?
Vierailija kirjoitti:
Jotain palstan vakiotrolleja ketkä yrittää saada näyttämään että täällä olisi ihan normaalejakin ihmisiä. Hauskimpia ovat nämä millon missäkin ulkomailla "asustelevat" "rikkaat ja menestyneet" ihmiset :D Joku varmaan istuu siinä asemassa maailman negatiivisimmalla pikku palstalla :D
Mitä sä teet tällä tiedolla? Mihin näitä tietoja käytetään?
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, ettei vaikka aamupalalla ehdi palstailla? Vikaisepa kelloa.
Joskus ostin kultaa etänä. Moraalisesti ahdistava puhelinmarkkinointityö
Olen työtön työnhakija etänä kotikonttorilta käsin ja roikun päivät vauvapalstalla.
Järjestelmäkehitystä. Oma tiimi on ympäri Eurooppaa ja suurin osa palavereista Teamsin kautta. Välillä toki toimistopäiviäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä teet tällä tiedolla? Mihin näitä tietoja käytetään?
Tietoja käytetään yksityisyyden suojan rikkomiseen ilman asianomaisen suostumusta.
Up