Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sille äskeiselle Alkon myyjälle

Vierailija
29.04.2026 |

Harjoittelijoista voi muuten tehdä valituksia Alkon sivuilla, kuten myös vakituisista. Ei kannata käydä tylyksi tai katsoa nenänvierttään pitkin, koska minä kyllä reklamoin ja olen reklamoinutkin. Saat sitten keskustella esimiehesi kanssa siitä, millaista on normaali asiakaspalvelu.  

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aikoinani Alkossa töissä kahdeksan vuotta ja voin kertoa että teidän reklamaatioille nauretaan vedet silmissä  kahvihuoneessa. Joissakin myymälöissä on vihkoja joihin on kerätty asiakkaiden naurettavia kitinöitä. 99 prosenttia valituksista oli naurettavia.

Et ollut. Ja onhan se nyt pahvi joka palautteet vihkoon kirjoittaa, kun palautteet kulkevat sähköisinä. Alko on kuten mikä tahansa muukin työpaikka, joka keskittyy myyntiin ja asiakaspalveluun. Palaute otetaan vakavasti ja tiedän sen. Tuo mitä sinä teet on lannistamista, jotteivät ihmiset viitsisi reklamoida. Ja kyllä, myös epäystävällinen kuittailu tai muu vinoilu myyntitilanteessa ovat reklamoinnin aiheita. 

Ap

"Et ollut" 😂🤣. 

Ap taitaa olla rölli itse 😆.

Vierailija
22/36 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi rakas, hän on siellä töissä nyt, eikä ollenkaan näe tätä sun reklamaatiotasi.

Mitä tapahtui

Voi rakas, kyse on täältä puoli tuntia sitten poistetusta ketjusta, jossa Alkon myyjä pilkkasi asiakkaita. Kunhan kerroin sille kusimutterille, että niin metsä vastaa kuten sinne huutaa. 

Ap 

Voi rakas, me kaikki ei päivystetä 24/7 täällä, jotta tiedettäisiin poistetut ketjut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisille kova paikka, kun ovat vuosikausia, ellei jopa -kymmeniä kuvitelleet pitäneensä täysin salassa liiallisen juopottelunsa ja se aina lopulta paljastuu.

Vierailija
24/36 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken Alkossa ja myyjä toivotti edelliselle asiakkaalle hyvää Vappua, mutta ei mulle. 🥳 

Vierailija
25/36 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on naisille kova paikka, kun ovat vuosikausia, ellei jopa -kymmeniä kuvitelleet pitäneensä täysin salassa liiallisen juopottelunsa ja se aina lopulta paljastuu.

Käy vähän porrasjuoksemassa.

Vierailija
26/36 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraaliltaan kyseinen ammatti ei eroa huumekauppiaasta mitenkään.

Vierailija
27/36 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken Alkossa ja myyjä toivotti edelliselle asiakkaalle hyvää Vappua, mutta ei mulle. 🥳 

Kai painoit kassalla surunaamaa 😢. 

Vierailija
28/36 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on juonut hermonsa.

Vierailija
29/36 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon myyjät ovat kyllä ihan parhaimmasta päästä.

Ap on ollut ehkä liian kännissä ostoksilla.

Tai sitten hän ajattelee mielessään mitä kauheaa Alkon myyjä ajattelee.

Vierailija
30/36 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi rakas, hän on siellä töissä nyt, eikä ollenkaan näe tätä sun reklamaatiotasi.

Mitä tapahtui

Voi rakas, kyse on täältä puoli tuntia sitten poistetusta ketjusta, jossa Alkon myyjä pilkkasi asiakkaita. Kunhan kerroin sille kusimutterille, että niin metsä vastaa kuten sinne huutaa. 

Ap 

Ja taas joku vihervassarihanumuija raivoissaan.

Olisiko ollut niin päihtynyt ettei hänelle siksi myyty mitään?

Vierailija
31/36 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suositteli jotain 15e Punaviiniä. Olen sentään DI. En osta koskaan alle 50e Viinejä kiitos.

Melkoinen loukkaus.

Vierailija
32/36 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostitko mahdollisesti jotain alkoholittomia juomia?

Vierailija
34/36 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpelipom. Nyt kaikille asiakaspalvelijoille nuhteita kun eivät ole riittävän luontevasti ystävällisiä kassalla tai toivottavat hyvät päivät vaan joka toiselle asiakkaalle. Sellaisesta kyllä menee elämä ihan pilalle. Kyllä heidän pitäisi monotonisesta työstä ja katkeamattomasta asiakasvirrasta huolimatta pystyä sydämelliseen suoritukseen ja välittämään jokaiselle asiakkaalle tunne omasta erityisyydestään.

Vierailija
35/36 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te tosiaan lue ketjua ollenkaan ennen siihen vastaamista? Toistan, tämä ketju on vastaus edelliseen ketjuun, joka poistui ennen tämän ketjun aloittamista. Olin kirjoittanut vastauksen siihen ja ketju oli poistunut, kuten usein käy. 

Ap

Vierailija
36/36 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te tosiaan lue ketjua ollenkaan ennen siihen vastaamista? Toistan, tämä ketju on vastaus edelliseen ketjuun, joka poistui ennen tämän ketjun aloittamista. Olin kirjoittanut vastauksen siihen ja ketju oli poistunut, kuten usein käy. 

Ap

Eli joku toinenkin juoppomuija otti itteensä ja poistatti ketjun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän