Mikä villitys on laittaa Facebookissa ammatikseen "digitaalisen median sisällöntuottaja"
vaikkei ole sellainen? Näihin törmää erityisesti kun availee ihmisten profiileja luettuaan minkä tahansa uutisen kommenttikenttää. Siellä ovat kaikenmaailman Marjatat ja Timot laittaneet ammatikseen tuon ja pääsääntöisesti mitä tyhmemmän kommentit ovat kirjoittaneet, sitä varmemmin "ammatti" on tuo. Onko tämä nyt uusi "elämän kova koulu" vai kokevatko nämä ihmiset olevansa sisällöntuottajia kun kommentoivat kaikkea hallituksesta Hesburgerin mainokseen?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Eihän noille voi kuin nauraa räkäisesti!
Tyhjäpäät esittävät asian tuntioita.... :D
Hei Jukka tai Tiina, et se sinäkään mistään mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Jukka tai Tiina, et se sinäkään mistään mitään tiedä.
Voi kulta pieni: esitänkö minä netissä jonkun sortin asian tuntiaa ja keron miten Asiat Oikeasti Ovat?
Vinkki: en.
Hei nyt sitten! Asiantuntija on yhdyssana ja siellä on j-kirjain välissä, menkää lapset takaisin kouluun!
Facebook lisää sen automaattisesti jos tietyt aktiivisuuskriteerit täyttyvät
Profiilin muutos: Kun otat ns. ammattilaistilan käyttöön, profiilisi luokaksi tulee oletusarvoisesti "Digitaalinen sisällöntuottaja".
Onpa outoa, että noin tarkkaan tutkit ihmisten tilejä, vaikka ärsyynnytkin siitä mitä näet.
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt sitten! Asiantuntija on yhdyssana ja siellä on j-kirjain välissä, menkää lapset takaisin kouluun!
Kommentoija tietää sen varmasti ja kirjoitti tahallaan noin, ymmärrätkö, viitaten elämäM kovan koulun kävijöihin kun koulutusta kysytään.
Eli tekee tekoälyllä kuvia tai videoita
Meneekö sitten työttömyyskorvaus?
Olen ihmetellyt samaa. Lisäksi jotkut ovat vaihtaneet nimekseen Meta AI.
Siis viimeiset 15 vuotta jonkun nimi oli Matti Meikäläinen tai Teija Teikäläinen, mutta nyt nimenä lukeekin Meta AI.
Marjatat ja Timot eivät ymmärrä, että jos ottaa ammattilaistilan käyttöön heistä tulee digitaalisia sisällöntuottajoa ja profiilistaan julkinen.
Olen miettinyt pitäisikö nämä tohelot fb-käyttäjät poistaa ylläpitämistäni ryhmistä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Facebook lisää sen automaattisesti jos tietyt aktiivisuuskriteerit täyttyvät
Ap nii tollo ettei tätä tiedä :D
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa. Lisäksi jotkut ovat vaihtaneet nimekseen Meta AI.
Siis viimeiset 15 vuotta jonkun nimi oli Matti Meikäläinen tai Teija Teikäläinen, mutta nyt nimenä lukeekin Meta AI.
He eivät ole vaihtaneet itse nimeään Meta Ai:ksi vaan he ovat antaneet kaapata tilinsä omalla tolloilullaan.
Heidän pitäisi vaihtaa salasana ja laittaa fb:lle viestiä, että heidän tilinsä on kaapattu. Kuukauden odottelun jälkeen voi laittaa profiiliin omat nimet takaisin. Nämä Meta Ai:t poistan ylläpitämistä ryhmistäni.
Vierailija kirjoitti:
Onpa outoa, että noin tarkkaan tutkit ihmisten tilejä, vaikka ärsyynnytkin siitä mitä näet.
Ylläpitäjänä tutkin tarkkaan ryhmään pyrkivän jäsenen tilin. Sillätavoin olen saanut monta tapahuijaria estettyä myyntiryhmistäni. Tunnen vastuuta jäsenistöä kohtaan. Toki on paljon hälläväliä ylläpitäjiä, jotka hyväksyvät jäsenet massana tai antavat "ylläpitäjän apurin" eli automatiikan hyväksyä jäsenet.
Ehkäpä he ovat opiskelleet 26 vuotta valmistumatta koskaan miksikään eivätkä kehtaa enää sanoa olevansa yhä opiskelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Minä nauran enemmän sille, joka kuluttaa aikaansa aukomalla kommenttikenttien ihmisten profiileja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläpitäjänä tutkin tarkkaan ryhmään pyrkivän jäsenen tilin. Sillätavoin olen saanut monta tapahuijaria estettyä myyntiryhmistäni. Tunnen vastuuta jäsenistöä kohtaan. Toki on paljon hälläväliä ylläpitäjiä, jotka hyväksyvät jäsenet massana tai antavat "ylläpitäjän apurin" eli automatiikan hyväksyä jäsenet.
Oletko ap? Jos olet, kirjoitit aloitukseen: "Näihin törmää erityisesti kun availee ihmisten profiileja luettuaan minkä tahansa uutisen kommenttikenttää"
Ei siis ollut kyse siitä, että valikoit ihmisiä ryhmään, vaan uutisten kommenttien lukeminen ja niiden ihmisten profiilien avaaminen -- vai joko sekosit omassa provossasi?
Kuullostaa paremmalta kun "kuvaan amatöörikotisexivideoita kotona ja myyn niitä netissä"