Lue keskustelun säännöt.
Petteri Orpon hallituskaudella sairaalan poliklinikkamaksu on tuplaantunut!! 41,80e --> 78,40e
29.04.2026 |
Sairasta. Vuonna 2023 poliklinikkamaksu oli 41,80 euroa ja Orpon kauden aikana se on noussut 78,40 euroon. Mihin ne meidän verorahat menee? Ai niin, tunnin junaan ja rikkaiden taskuun. Semmoinen hyvinvointivaltio.
Kommentit (101)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ymmärrätkö yhtään kuinka huonossa kunnossa vanhuksen pitää olla jotta pääsee hoitokotiin?