Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petteri Orpon hallituskaudella sairaalan poliklinikkamaksu on tuplaantunut!! 41,80e --> 78,40e

Vierailija
29.04.2026 |

Sairasta. Vuonna 2023 poliklinikkamaksu oli 41,80 euroa ja Orpon kauden  aikana se on noussut 78,40 euroon.  Mihin ne meidän verorahat menee? Ai niin, tunnin junaan ja rikkaiden taskuun. Semmoinen hyvinvointivaltio.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieniin maakuntiin syrjäkylille pitäisi rakentaa kunnan tontille vanhusten hoivataloja missä he on elänytkin.  Kun on lyhyt matka vanhalle talolle pystyy kesällä sitä kunnostamaan. Ja puutarhaa hoitamaan . Vanhukset ei enää jaksa vanhoissa taloissa lämmitysjuttuja pakkasilla. Siksi he tarvii hoivakodit . 

Ymmärrätkö yhtään kuinka huonossa kunnossa vanhuksen pitää olla jotta pääsee hoitokotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi