Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntoalueellamme prepataan lapsia pieniksi eurovirkamiehiksi.

Vierailija
10.05.2007 |

Tympii kun tietää, että naapurien lapset eivät käy normaaleja suomenkielisiä kouluja. Lapsia on ranskiksessa ja enkussa.

Lapsia menee kolmevuotiaina minitennikseen yms.

Ollaan päätetty miehen kanssa pitää pää kylmänä vain ja olla osallistumatta tähän ylenmääräiseen preppaukseen.

Ei ole silti helppo päätös. Tänäänkin leikkipuiston jälkeen voihkin ääneen itsekseni.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän luokkalaisista tuli vain yhdestä EU-virkamies. (huolimatta siitä vanhempien piiskuriudesta)

Itse en lastani ranskikseen laita, siellä on liian kireä ja kilpailuhenkinen ilmapiiri - myös minun aikanani ja tutut ovat kertoneet että ilmeisesti yhä oli/ on kiusaaminen aivan massiivista.

Minulle tärkeintä on antaa lapsilleni lapsuus, ei mitään super-preppausta!

Vierailija
22/25 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat käyneet sen ja kehuvat kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan opet kertoo että tämä on parempi koulu kuin muut ja te oppilaat olette aivan erilaisia (parempia) kuin muut ja eikö ole ihanaa, kun ei tarvitse käydä mitään hirveää tavallista koulua.

Kusipäiden ja snobien esiintymistiheys siinä oppilasaineksessa on kyllä ihan poikkeuksellinen..

t. 29

Vierailija
24/25 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavis-ihmisiä. Mukavia sellaisia ja erittäin arvostettuja myös työssään ja sosiaalisesti taitavia.

Ja tottahan se on! Että ei tarvitse käydä tavallista paskakoulua.

30

Vierailija
25/25 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ HELVETTIÄ se ap:lle kuuluu tai on häneltä tai hänen lapsiltaan pois, jos meidän lapsi käy ranskankielistä koulua, tanssii balettia (joka muuten on ihan järkevää aloittaa 3-4 vuotiaana!) ja pelaa tennistä??? Voisitko vastata ap?!

Mitä pahaa siinä on, jos haluamme lapsillemme jotain enemmän kuin mitä itse olemme saaneet? Ketä se oikein haittaa ja miksi?

Ettei vaan olis taas se vanha kunnon k-alkuinen sana tämänkin " ongelman" taustalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan