Pitäisikö sinun mielestä Vappu, Helatorstai, Loppianen ja Itsenäisyyspäivä siirtää viikonlopulle?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki kristillisjuhlat vaan siirtoon ja poistoon ja töissä saa rukoilla työaikana. Siihen tässä ollaan menossa.
Ramatani tietty viikko vapaaksi. Päivittäisten taukojen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
No sitten kun arkipyhät on poistettu, niin mitäs sitte keksitään? Viikonloput työpäiviksi kaikille? Hivuttaudutaan hiljakseen 7 päiväiseen työviikkoon.
Niin ja kaupat voisi olla sunnuntaisin kiinni.
Mulla on kyllä 38 lomapäivää vuodessa,mut eikös nuo pyhät ole hyvä levähdys niille joilla sitä lomaa vaan ei kerry. Ei ihminen jaksa muuten. Pieni extra lepopäivä jota odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi. Kuka juhlii helluntaita tai helatorstaita. ??Katkaseevat viikon tosi typerästi.
Helluntai katkaisee viikon typerästi? Eihän se edes ole pyhä.
Siitä ei ole järin kauan, kun loppiainen ja helatorstai oli siirrettynä viikonlopulle. Edelleen meillä on myös juhannus sekä pyhäinpäivä siirrettynä oikealta päivältään viikonloppuun.
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki kristillisjuhlat vaan siirtoon ja poistoon ja töissä saa rukoilla työaikana. Siihen tässä ollaan menossa.
Orpon hallituksen toimesta. Joko persut alkaa pikkuhiljaa hoksata, mitä olette edistämässä 😂
Työttömiä 300 000 ja EK esittää tällaista paskaa.
Niin ketkä sitä kristinuskoa onkaan rapauttamassa?
Kok, PS, KD ja RKP, nuo saatanan kommunistit.
Samaa mieltä Häkämiehen ja EK:n kanssa
- kirkolliset juhlapyhät pois
- lisäksi ehdotan että HE olisivat tyytyväisiä ja että Suoni saadaan jatkuvan kasvun uralle ja syntyy
uusia teknologiamiljardiyrityksiä ja pamput saisivat lisää liksaa ja muut lisääpiiskaa:
- kesälomat pois
- koeaika 12 kk
- sairaslomat pois
- kahvitauot pois
- työaika pois
- työterveydenhuolto pois
- työttömyyspäiväraha pois
- asumistuki pois
- eläkkeet pois
- lapsilisät pois
- verotuet työntekijöiltä pois
- yritystukia lisää
- maataloustukia lisää
- puoluetukia lisää nimettömänä
koska kasvu on välttämätöntä ja sitä syntyy näin hienosti ja yksinkertaisesti
Vierailija kirjoitti:
Ei Itsenäisyyspäivää voi siirtää se on aina 6.12
No mutta siinä juhlitaan valtiota. Ja valtion pitää olla kevyt, joten sen juhliminen pitää lopettaa. Ei saa huutaa valtiota apuun. t. Kokkarit ja EK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tehdään niitä rukoushuoneita. Miksei joka työpaikassa ole pientä kirkkokappelia?
No se rukoushuonehan toimittaa sitä uskonnollisuuteen käytettävän tilan virkaa.
Saksassa on muuten enemmän arkipyhiä kuin meillä. Heillä menee paremmin. Kokoomus valehtelee.
Kaikki juhlat pois vaan.
Ihan turhaa touhua. Samoin liputukset.
Ei ole mitään syytä juhlia eikä liputtaa. Ainakaan minun rahoilla!!!
Muutenkin tasainen harmaa arki on parempi. Hernekeittoa joka päivä. Ja pannaria.... ilman hilloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan sama. En ole enää työelämässä mukana.
Mulle ihan sama kuinka paljon tukia leikataan kun en ole työtön.
Sun maailmassa ei ole muita ihmisiä, vaan kaikki pyörii oman navan ympärillä?
Pitää ja lauantai pitää saada takaisin työpäiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaikki on turhia juhlia jotka voi kaikki lopettaa kokonaan.
Aika tylsältä vaikuttaa elämäsi ja maailmankuvasi näin suoraan sanoen.
Emme elä pelkästään tehdäksemme työtä, vaan teemme työtä elääksemme.
Miksi ihmeessä työaikoja pitäisi pidentää, kun työtä jo nytkin riittää yhä harvemmalle?
Mulle ihan sama kuinka paljon tukia leikataan kun en ole työtön.