IS: Tällaiset miehet jäävät yksin.
No millaiset? Veikkaan että köyhät.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011927561.html
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltit
Nimenomaan. Useimmat naiset etsivät jotain helvetin kukkoja. Mitä isompi ego, sen parempi. Sitten valitetaan kun ei saadakaan tällaista yhdessä yössä muutettua uskolliseksi kumppaniksi. Arvostetaan "vahvaa itsetuntoa" näkemättä kuitenkaan sen läpi, että usein se on vain suojamekanismi, millä suojellaan todella haurasta ja pientä sisäistä elämää. Mitä suurempi "kusipää", sen parempi. Ei kilteille miehille ole juurikaan kysyntää vaikka lopulta monet nimenomaan haluaisivat sellaisen.
Kilttien miesten aika tulee keski-iässä kun naiset on kukkojen kanssa juoksunsa juosseet ja menettäneet parhaimman hehkeytensä. Sitten on jo aika asettua aloilleen ja alkaa katselemaan sitä vakaampaa miestyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelin ja läppäri ovat saaneet paljon pahaa aikaan. Ollaan napit korvilla, eikä edes kuunnella ympäristöä. Minä olen 6-kymppinen mies ja tänäänkin oli bussissa matkaseuraa. Istuin ensin bussissa 4:n ryhmäpenkissä yksin. Sitten siihen tuli 3 nuorta naista. Ensin keskustelun aihe oli sellainen, että liian vieras minulle. Sitten juttu kääntyi sään kautta Vappuun ja minä käänsin sen vielä kesälomiin. Hauskaa oli ja tilanteen mahdollisti kun kellään ei ollut korvanappeja. Miesten pitäisi enemmän jutteleen naisporukan kanssa. Silloin ne naisetkaan eivät lähde pakoon. Tanssitaito kannnatta hankkia.
Näin ennen nykyään tulee helposti syyte seksuaalisesta häirinnästä.
Ei tule. Tavallinen juttelu ei aiheuta mitään syytteitä. Miksi joidenkin on niin vaikea erottaa normaali käytös ja häiritsevä käytös. Häiritsevää on esimerkiksi liian lähelle tuleminen, koskettelu, niljakkaat jutut, pitkäaikainen tuijottaminen, seuraaminen. Ja paikalle jääminen, jos pyydetään poistumaan seurasta.
Se on tietenkin vähän harmillista, että enemmistö teistä palstan naisista on keski-ikäisiä, mutta samalla helvetin äkäisiä perähikiän juntteja, joilla ei selvästi ole joko koskaan ollut seksielämää, tai siitä on jo vierähtänyt piiiiiitkä tovi. Minäkin olen keski-ikäinen mies, mutta koska kuljen silmät ja korvat auki, näen ja tapaan mieluummin nuorempia ihmisiä, jotka osaavat käyttäytyä normaalisti. Usko pois, moni muukin mies on täsmälleen sinun kaltaiseen naisen irvikuvaan kyllästyneenä harkinnut ulkomaalaista vaimoa ja sellaisen löytänyt. Minulla on alkanut kuin uusi elämä, kun ystäväpiiriin kuuluu paljon eri kansalaisuuksia ja enimmäkseen nuorempia ja iloisia, positiivisia ihmisiä. Teidän elämän näyttää täyttävän surulliset kuvitelmat perähikiän junttimiehistä.
Heikompi puristusvoima? Tarkoittaako sormien puristusvoimaa?
kaksi ensimmäistä täyttyy, mutta pinkka on paksu ja pukumiehelle on naisia aina löytynyt helposti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöstä lähinnä kiinni, ellei ole muuten täysi sekopää. t. sosiaalisesti kömpelö MUTTA komea erakko, joka pystyy tilaamaan vaikka naisia Tinderistä kotiinsa
Tuossa jutussa itse asiassa sanottiin, että vaikuttava tekijä ei ole mikään ulkonäköpiirre sinänsä, vaan se mitä ihminen ajattelee omasta ulkonäöstään. Naista ei saa sellainen, joka pitää itseään rumana, oli hän todellisuudessa minkä näköinen tahansa.
Höpöhöpö. Naisia juuri vi tuttaa eniten harhaluuloiset rumat miehet, jotka esittävät itsevarmempaa kuin mihin heillä on varaa. Jos mies on aidosti komea, tämän käytöksellä ei ole hirveästi väliä. Mitä tulee itseeni, kun kerran viestiini vastasit, pidän itseäni toki melko komeana naisilta saamani palautteen perusteella, mutta on minulla myös epävarmuuksia ulkonäköni suhteen, kuten miltei kaikilla. Pidän itseäni lopulta aika tavallisena ulkonäöllisesti, mutta ilmeisesti naisten mielestä olen jotain enemmän.
Ulkonäkö on kaikkein tärkein tekijä, siis olettaen, että mies on edes verrattain tavallinen muuten.
Aloituksessa on virheitä. T. Ope M52, 190 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelin ja läppäri ovat saaneet paljon pahaa aikaan. Ollaan napit korvilla, eikä edes kuunnella ympäristöä. Minä olen 6-kymppinen mies ja tänäänkin oli bussissa matkaseuraa. Istuin ensin bussissa 4:n ryhmäpenkissä yksin. Sitten siihen tuli 3 nuorta naista. Ensin keskustelun aihe oli sellainen, että liian vieras minulle. Sitten juttu kääntyi sään kautta Vappuun ja minä käänsin sen vielä kesälomiin. Hauskaa oli ja tilanteen mahdollisti kun kellään ei ollut korvanappeja. Miesten pitäisi enemmän jutteleen naisporukan kanssa. Silloin ne naisetkaan eivät lähde pakoon. Tanssitaito kannnatta hankkia.
Näin ennen nykyään tulee helposti syyte seksuaalisesta häirinnästä.
Ei tule. Tavallinen juttelu ei aiheuta mitään syytteitä. Miksi joidenkin on niin vaikea erottaa normaali käytös ja häiritsevä käytös. Häiritsevää on esimerkiksi liian lähelle tuleminen, koskettelu, niljakkaat jutut, pitkäaikainen tuijottaminen, seuraaminen. Ja paikalle jääminen, jos pyydetään poistumaan seurasta.
Näin sitä voi luulla mutta perehtykää lakiin. määritelmä seksuaaliselle häirinnälle perustuu miten uhri asian kokee. Pelkästään läsnä olo voi olla riittävä. Oikeudessa ei pohdita oliko käytös millaista vaan siellä kuullaan uhrin mielipide asiasta ja sen mukaan mennään.
Vierailija kirjoitti:
Ja poistuit linjurista pallit sinisenä. Voi hyvä helkutti mikä saavutus kun ihan puhumaan pääsit. Huomaa, että et oo ihan tätä päivää. Nykyään naisia ei saa sillä, että on mukava ja osaa jutella.
Tummelit kuumenee TAAS KERRAN! Joko kohta ketju häviää, valaat?
tas tylsä valehteluketju.
kun ei ole sitä itsereflektiota....
Vierailija kirjoitti:
tas tylsä valehteluketju.
kun ei ole sitä itsereflektiota....
Jep, läs keillä maalais ihrakasovalailla on semmoista. :D
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on kaikkein tärkein tekijä, siis olettaen, että mies on edes verrattain tavallinen muuten.
Tarkoitin lompakon ulkonäköä.
Palsta on täynnä hirveitä keski-ikäsiä valaita, jotka kuvittelevat olevansa jotain kun keha riukot heitä piirittävät. säälittäviä mummoja!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ruma mies sanoisi jotain tuollaista. Komealla miehellä on eri kokemus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ruma mies sanoisi jotain tuollaista. Komealla miehellä on eri kokemus...
Naisen logiikalla on olemassa vain rumia ja komeita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Se on tietenkin vähän harmillista, että enemmistö teistä palstan naisista on keski-ikäisiä, mutta samalla helvetin äkäisiä perähikiän juntteja, joilla ei selvästi ole joko koskaan ollut seksielämää, tai siitä on jo vierähtänyt piiiiiitkä tovi. Minäkin olen keski-ikäinen mies, mutta koska kuljen silmät ja korvat auki, näen ja tapaan mieluummin nuorempia ihmisiä, jotka osaavat käyttäytyä normaalisti. Usko pois, moni muukin mies on täsmälleen sinun kaltaiseen naisen irvikuvaan kyllästyneenä harkinnut ulkomaalaista vaimoa ja sellaisen löytänyt. Minulla on alkanut kuin uusi elämä, kun ystäväpiiriin kuuluu paljon eri kansalaisuuksia ja enimmäkseen nuorempia ja iloisia, positiivisia ihmisiä. Teidän elämän näyttää täyttävän surulliset kuvitelmat perähikiän junttimiehistä.
Ja TUMMELIT KUUMENEE! Mites siellä maalla menee? :D Juntit!!!!
Miksi näitä maksumuurin takana olevia linkkejä laitetaan aina. Ei kukaan maksa jostain Ilta-Sanomissa.
Miksi kasvatatte kuitenkin pojistanne niitä mamman peräkammaripoikia? Miksi ette vaadi pojilta samaa kuin tytöiltä?