Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Tällaiset miehet jäävät yksin.

Vierailija
28.04.2026 |

No millaiset? Veikkaan että köyhät.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011927561.html

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten yksinjäämisessä on se ero, että mies jää yleensä yksin, kun kukaan ei kiinnostu hänestä, kun taas yleensä naisesta om useampikin kiinnostunut, mutta nainen ei kiinnostu kenestäkään heistä. Toki lopputulos on kummankin kohdalla sama.

Vierailija
42/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin ja läppäri ovat saaneet paljon pahaa aikaan. Ollaan napit korvilla, eikä edes kuunnella ympäristöä. Minä olen 6-kymppinen mies ja tänäänkin oli bussissa matkaseuraa. Istuin ensin bussissa 4:n ryhmäpenkissä yksin. Sitten siihen tuli 3 nuorta naista. Ensin keskustelun aihe oli sellainen, että liian vieras minulle. Sitten juttu kääntyi sään kautta Vappuun ja minä käänsin sen vielä kesälomiin. Hauskaa oli ja tilanteen mahdollisti kun kellään ei ollut korvanappeja. Miesten pitäisi enemmän jutteleen naisporukan kanssa. Silloin ne naisetkaan eivät lähde pakoon. Tanssitaito kannnatta hankkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen mies ja käynyt aina töissä ja salilla. High inhibition ja eksentrismi ovat kyllä sellainen yhdistelmä, ettei tälleen voi naista saada kuin korkeintaan yhden yön juttuun tai muutaman tapaamisen kerran. Ja kun ei ole pitkä ja komeakaan. Naiset haluaa aina semmosia rentoja renttuja, joiden ajatusmaailma on melko keskiverto. Joku muukinlainen mies kelpaa, jos on tosiaan pitkä ja komea.

Yleistät joidenkin naisten tekemiset koskemaan naisia kollektiivisesti. Miksi ihmeessä?

Ethän sinä myöskään ajattele, että miehet ovat vastaavasti yhtenäinen ryhmä?

Näitä asioita on tutkittu ja johtopäätös on aina se, että miehet arvostelevat naiset normaalijakauman mukaisesti ja naiset siten, että 20 % miehistä on haluttavia ja 80 % ei. Ja naiset ovat melkein kaiken suhteen keskivertoja, mutta miehistä löytyy enemmän ääripäitä. Tämäkin tukee kertomaani vahvasti. Ja sinäkin siinä syyttelet high inhibition eksentrikkoa, mutta et varmasti syyttäisi pitkää ja komeaa miestä mistään, sanoisi tai tekisi hän mitä tahansa. Näinhän se aina menee, että kun kertoo totuuden, niin joku äkkiä jossain älähtää!

Paitsi että tuossa tutkimuksessa, josta puhut, naiset lähettivät enemmän viestejä epäviehättäville miehille kuin miehet epäviehättäville naisille. Eli vaikka naiset arvostelivat ulkonäön tiukemmin kuin miehet, niin tosiasiassa ulkonäkö oli naisille vähemmän tärkeää kuin miehille. https://web.archive.org/web/20100324074028/http://blog.okcupid.com/inde…

Vierailija
44/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia ei lue otsikossa, niin paskaa ei kannata tuhlata enempää aikaa. 

Vierailija
45/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisesti kömpelöt, jo valmiiksi yksinäiset, ei kavereita, köyhät, sairaat, ylipainoiset, mt-ongelmaiset.

Näinhän se on usein meillä naisillakin.

Usein naisilla myös riittää parisuhteen löytämiseksi että vähän liikauttavat eväänsä ja tekevät vaikka profiilin jonnekin treffipalveluun, jotenkin tuovat itseään tarjolle. Tässä seurannut miten eräskin mt-ongelmainen köyhä työtön nainen näyttää olevan haluttua kamaa ja miehet käy kiinni joka paikassa, vaikkei ole edes erityisen kaunis. Tällä hetkelläkin tapailee työssäkäyvää miestä joka ilmeisen mielellään tukee naista taloudellisesti ja toimii myös kuljettajana.

No ainakin tuolla naisella näyttää olevan se niin kutsuttu Easy Mode elämässä.

Hänen mt-ongelmansa eivät taida tuosta parantua, eli ei mikään easy mode.

Vierailija
46/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelin ja läppäri ovat saaneet paljon pahaa aikaan. Ollaan napit korvilla, eikä edes kuunnella ympäristöä. Minä olen 6-kymppinen mies ja tänäänkin oli bussissa matkaseuraa. Istuin ensin bussissa 4:n ryhmäpenkissä yksin. Sitten siihen tuli 3 nuorta naista. Ensin keskustelun aihe oli sellainen, että liian vieras minulle. Sitten juttu kääntyi sään kautta Vappuun ja minä käänsin sen vielä kesälomiin. Hauskaa oli ja tilanteen mahdollisti kun kellään ei ollut korvanappeja. Miesten pitäisi enemmän jutteleen naisporukan kanssa. Silloin ne naisetkaan eivät lähde pakoon. Tanssitaito kannnatta hankkia.

Ylipäätään kannattaa jutella ihmisten kanssa, se on ihan itsessään hyväksi terveydelle, vaikkei siitä syntyisi mitään ystävyys- tai parisuhteita (mutta niitä myös todennäköisemmin syntyy, jos viettää aikaa muiden ihmisten seurassa). Ja varsinkin kannattaa jutella ihmisille, jotka on erilaisia kuin itse. Se avartaa maailmankuvaa.

Vierailija
47/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikompi fyysinen voima: Miesten kohdalla alhaisempi puristusvoima ja vähäisempi ylävartalon lihasmassa ovat yhteydessä suurempaan todennäköisyyteen jäädä ilman seksiä.

Korkea koulutus ja älykkyys: Vastoin yleisiä oletuksia, seksittömyys korreloi positiivisesti korkean koulutustason ja älykkyyden kanssa.

Vähäinen päihteiden käyttö: Ihmiset, jotka eivät ole koskaan harrastaneet seksiä, käyttävät usein vähemmän alkoholia ja tupakkaa. Tämä saattaa johtua siitä, että he päätyvät harvemmin sosiaalisiin tilanteisiin, joissa seksikumppaneita yleensä kohdataan.

Psyykkiset tekijät: Seksittömyyteen liittyy usein voimakkaampaa hermostuneisuutta, yksinäisyyttä ja matalampaa onnellisuuden kokemusta

Jännää että korkea koulutus ja älykkyys nimenomaan _vähentää_ todennäköisyyttä löytää seksikumppani. Noh, minun tapauksessa kyllä voin vahvistaa nämä, kolme ensimmäistä pätee minuun ihan suoraan. Neljäs ei, en tunnista itsessäni kyllä mitään tuollaisia piireitä.

Vierailija
48/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo mijoona sinkkutaloutta, eiköhän siihen mahdu kaikenlaisia ihmisiä miehiä että naisia. 

Tämä on mielenvikaista.

Vierailija
49/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketju niin kutsuu #miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimaåyhävulvasirkusparisuhdeulia kirkumaan miesvihaa. Pian taas kaikki naiset uöiuliuliuliuli

Vierailija
50/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen mies ja käynyt aina töissä ja salilla. High inhibition ja eksentrismi ovat kyllä sellainen yhdistelmä, ettei tälleen voi naista saada kuin korkeintaan yhden yön juttuun tai muutaman tapaamisen kerran. Ja kun ei ole pitkä ja komeakaan. Naiset haluaa aina semmosia rentoja renttuja, joiden ajatusmaailma on melko keskiverto. Joku muukinlainen mies kelpaa, jos on tosiaan pitkä ja komea.

Yleistät joidenkin naisten tekemiset koskemaan naisia kollektiivisesti. Miksi ihmeessä?

Näitä asioita on tutkittu ja johtopäätös on aina se, että miehet arvostelevat naiset normaalijakauman mukaisesti ja naiset siten, että 20 % miehistä on haluttavia ja 80 % ei. Ja naiset ovat melkein kaiken suhteen keskivertoja, mutta miehistä löytyy enemmän ääripäitä. Tämäkin tukee kertomaani vahvasti. Ja sinäkin siinä syyttelet high inhibition eksentrikkoa, mutta et varmasti syyttäisi pitkää ja komeaa miestä mistään, sanoisi tai tekisi hän mitä tahansa. Näinhän se aina menee, että kun kertoo totuuden, niin joku äkkiä jossain älähtää!

Tämä juuri kertoo sen, kuinka narsistinen olio nainen on. Naisilla kuvitelmat omasta erinomaisuudesta ovat vailla todellisuuspohjaa, joka ilmenee mm. em. luokituksen järjettömyytenä. Kaikkein omituisinta on se, että koulutetut naisetkin ovat vuosikymmenet preferoineet vähän koulutettuja miehiä, mikä on johtanut Länsimaissa siihen, että miehet eivät enää halua kouluttautua entiseen malliin. Älykkyys ja koulutus ovat haittatekijä miehelle parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
51/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parittomaksi jää helposti mies joka eroaa vaihdevuosivaivaisesta vaimostaan, kun suhde on ollut tasa-ikäinen taikka vaimo on ollut vain 10 vuotta miestä nuorempi.

Vierailija
52/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä elämänkokemuksella sanoisin, että nainen haluaa, että miehen kanssa on helppo olla. Myös sellainen mies, että hän voi itse olla luontevasti oma itsensä. Ei siihen tarvita mitään sirkushuveja tai erikoisuuksia. Yhdessä tekeminen ja mielellään jonkun lajin yhdessä harrastaminen vie elämässä eteenpäin. Palstalla höpötetään, että miehen pitää olla lentäjä, lääkäri tai diplomi-insinööri. Höpö höpö, miehen pitää olla mies ja mielellään hyvä jossain, talonrakentajakin ihan varmasti kiinnostaa.

Vierailija
53/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että tuossa tutkimuksessa, josta puhut, naiset lähettivät enemmän viestejä epäviehättäville miehille kuin miehet epäviehättäville naisille. Eli vaikka naiset arvostelivat ulkonäön tiukemmin kuin miehet, niin tosiasiassa ulkonäkö oli naisille vähemmän tärkeää kuin miehille. https://web.archive.org/web/20100324074028/http://blog.okcupid.com/inde…

Voin allekirjoittaa tämän.

Oon saakelin pahasti mt-ongelmainen ja silti olis menekkiä. Hiton hullut.

Oon vasta nyt lähempänä 40 vuoden ikää tän tajunnut. Ei niitä kiinnosta persoona, huumorintaju ja kuinka sovitaan yhteen, kunhan on laiha ja suht nätti (syömishäiriökään ei haittaa kunhan pitää itsensä laihana).

Hyvä miehet! 👍

Vierailija
54/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot sosiaaliset taidot ja hakevat deittineuvoja konservatiiveilta on aika tuhoisa yhdistelmä. Harhainen kuva naisista jonkinlaisina esineinä.

Vierailija
55/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisesti kömpelöt, jo valmiiksi yksinäiset, ei kavereita, köyhät, sairaat, ylipainoiset, mt-ongelmaiset.

Näinhän se on usein meillä naisillakin.

Usein naisilla myös riittää parisuhteen löytämiseksi että vähän liikauttavat eväänsä ja tekevät vaikka profiilin jonnekin treffipalveluun, jotenkin tuovat itseään tarjolle. Tässä seurannut miten eräskin mt-ongelmainen köyhä työtön nainen näyttää olevan haluttua kamaa ja miehet käy kiinni joka paikassa, vaikkei ole edes erityisen kaunis. Tällä hetkelläkin tapailee työssäkäyvää miestä joka ilmeisen mielellään tukee naista taloudellisesti ja toimii myös kuljettajana.

No ainakin tuolla naisella näyttää olevan se niin kutsuttu Easy Mode elämässä.

Hänen mt-ongelmansa eivät taida tuosta parantua, eli ei mikään easy mode.

Joo tiedetään, miehet on perseestä ja tuhoaa naisen ja sitä rataa.

Vierailija
56/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Kun lopahtaa mielenkiinto siinä vaiheessa, kun mies alkaa kertomaan että "naiset aina haluaa.."

Hittookos sä sillä naisella sit jos yhtä laumasielua ollaan ja sä olet ainoa uniikki ja eksenterinen 🤷

En ole koskaan ehtinyt kertomaan tuollaista, enkä ole niin tyhmä että kertoisin, vaikka tiedänkin sen olevan totuus. Vain tyhmä ihminen edes kuvittelee, että ihminen kertoo foorumilla ja tosielämässä aina samat asiat. Silti ne tyhmät aina toistelevat samoja tyhmiä olkiukkojaan loputtomiin asti, sillä oikeita argumentteja heillä ei ole.

Olin tosi pitkään ihan tolkuttoman ihastunut mieheen, kuka oikeasti harrasti kiviä. Käytiin paljon kävelemässä ja katselemassa kiviä :D

Muutenkin ihanan vinksahtanut.

Vierailija
57/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet valitettavasti asian ytimessä 😔 ei meitä "kilttejä" kukaan halua 😥💔

Vierailija
58/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut nuorena naisten suosiossa. Teininä se harmitti. Mutta nykyään kun katson niitä samoja naisia ja heidän juttujaan niin olen väistänyt monta luotia.

En minkäkään, kasvoin rauhassa kaikesta sekoilusta. Nyt ottajia riittää keski-ikäisenä, määrätietoisena mutta hellänä rakastajana. Ei se määrä vaan se laatu.

Vierailija
59/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä lähinnä kiinni, ellei ole muuten täysi sekopää. t. sosiaalisesti kömpelö MUTTA komea erakko, joka pystyy tilaamaan vaikka naisia Tinderistä kotiinsa 

Tuossa jutussa itse asiassa sanottiin, että vaikuttava tekijä ei ole mikään ulkonäköpiirre sinänsä, vaan se mitä ihminen ajattelee omasta ulkonäöstään. Naista ei saa sellainen, joka pitää itseään rumana, oli hän todellisuudessa minkä näköinen tahansa.

Vierailija
60/110 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä lähinnä kiinni, ellei ole muuten täysi sekopää. t. sosiaalisesti kömpelö MUTTA komea erakko, joka pystyy tilaamaan vaikka naisia Tinderistä kotiinsa 

Tuossa jutussa itse asiassa sanottiin, että vaikuttava tekijä ei ole mikään ulkonäköpiirre sinänsä, vaan se mitä ihminen ajattelee omasta ulkonäöstään. Naista ei saa sellainen, joka pitää itseään rumana, oli hän todellisuudessa minkä näköinen tahansa.

Onko tämä nyt sitten itseään toteuttava ennustus? Olet ruma ---> elät todellisuudessa, että olet oikeasti ruma ja näet sen myös peilistä joka aamu ---> jäät yksin.

Ajattelitpa siitä omasta ulkonäöstäsi mitä vaan. Toinen ruma ihminenkään ei nimittäin halua rumaa kumppania oli sillä kuinka kultainen sydän ja luonne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi