Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Marokossa.

Vierailija
28.04.2026 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Au pairit Marokossa - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1054)

Vierailija
1021/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maassa maan tavalla. Jos Marokossa ei ole naisten turvallista liikkua yksin niin mikä on ongelma? Tuolle yhdelle on varmaan lapsenakin sanottu ettei autotielle saa juosta, jonka jälkeen tullut kauhea itku ja uhmaus. Sitten lahjottu karkkipusilla ettei juokse tielle. 

Eikö ongelma ole juuri se, että naiset ei voi liikkua yksin kaduilla?

Vierailija
1022/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti järkyttävää, ettei nainen saisi poistua yksin ulos pelkäämättä edes keskellä päivää jollain perus asuinalueella.

Sitähän  meillekin  markkinoidaan  kovasti, 

Etelä-Amerikan maissa ihan normi. Jenkeissä ei aurngonlaskun jälkeen suositella kävelemistä esim. Miamissa. 

Intia sama.

Suuret länkkärilaupumgit iltaisin sama 

Eli ei tuo nyt niin poikkeavaa ollut ja perhekohtaista. Perheet kokivat olevansa vastuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maassa maan tavalla. Jos Marokossa ei ole naisten turvallista liikkua yksin niin mikä on ongelma? Tuolle yhdelle on varmaan lapsenakin sanottu ettei autotielle saa juosta, jonka jälkeen tullut kauhea itku ja uhmaus. Sitten lahjottu karkkipusilla ettei juokse tielle. 

Ei ne voi liikkua monessa länsimaisessa tai latinokulttuurissakaan. 

Etelä-Amerikassa ei miehetkään, varsinkaan tietyissä valtioissa ja kaupungeissa.

Vierailija
1024/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä epäilen, että Sabinalla on mielessä Sointu Borg. Pikku bimboilua ihan tarkoituksella ja rahat siitä somen yms kautta. Kauppatieteellisessä myös molempien opiskelut. Ei siellä oikeasti bimbot pärjää. 

Hankeniin pääsi ennen sisään, kun ymmärsi rehtorin huudon portailla:-Kom hit!!

No enpä usko. 

Vierailija
1025/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä epäilen, että Sabinalla on mielessä Sointu Borg. Pikku bimboilua ihan tarkoituksella ja rahat siitä somen yms kautta. Kauppatieteellisessä myös molempien opiskelut. Ei siellä oikeasti bimbot pärjää. 

Hankeniin pääsi ennen sisään, kun ymmärsi rehtorin huudon portailla:-Kom hit!!

No enpä usko. 

Helpommin pääsee kuin suomenkieliseen kauppikseen. Hjalliskin pääsi A:n ylppäreillä Hankkeniin.

Vierailija
1026/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Amerikassa ei miehetkään, varsinkaan tietyissä valtioissa ja kaupungeissa.

Veljeni asuu New Yorkissa. Sanoi, että häntä pelottaa kävellä illalla/yöllä Helsingissä kuin Nykissä😂

Vierailija
1027/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että se  ympäristö ja  ilmapiiri  on  niin  nurinkurinen  verrattuna  omaamme,  että  se  on tosiaan toista maailmaa.  Lähtökohdat  ovat  aivan  toiset.   Naisten  alisteinen  asema  on  itsestään  selvää ja  lukuisat  muut  asiat.  

Vierailija
1028/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen  rikollisuus  nyt  on  eri  juttu  kuin  naisten  rikollinen  turvattomuus. 

Vierailija
1029/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdeksättä jaksoa katselen. Olen sanaton... Rebecan käytös. 

Eikös tää ollut jesse pelastaa-porukkaa??

Ei ainakaan näy missään muussa kuin valittamisessa.

Nyt ei äiskän toive taivaan isän suoljeluksesta päässy perille. Mimmi nolasi itsensä ja perheen kasvatusmetodit. Nepsy? 

Tuskin mikään nepsy on, ei vaikuta yhtään siltä.

Perus nykyajan pullamössö vain, höystettynä turvattomuuttaan alituiseen uskontojauhamiseen pakoilevaan äitiin, joka luultavasti tukahduttanut lapsia sillä jatkuvalla Jeesus-jauhannalla ja ajanut lapsia ahdistuksen seurauksena pullan ääreen. Tehnyt parhaansa, on ns. hyvis, mutta hyvisten tukahduttamismetodit joita ei välttämättä heti tajua.

Voimme  siis päätellä, että  Jeesuksesta  jauhaminen  lihottaa,  mutta  allahin  pyllistely  useita  kertoja  päivässä.  laihduttaa?  Enivei,   noita  arkielämän  pieniä yksityiskohtia  ei  paljonkaan  näy,  ohjelma  keskittyy  enemmän  tyttöjen  tunteisiin. 

Vierailija
1030/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tyhjäpäisyys ja sen ihannointi minuakin ärsyttää!  Eikä ne tunnu huomaavan itse, miten lapsellisia ja itsekkäitä ovat!  Ei vaan pysty seuraamaan kun oma v-tutuskäyrä nousee tappiinsa ja on käännettävä kanavaa!

Miten  täyspäisesti  itse  mahtaisimme  esiintyä  viihdeohjelmassa?  

Vierailija
1031/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen  rikollisuus  nyt  on  eri  juttu  kuin  naisten  rikollinen  turvattomuus. 

Väkivalta kuin väkivalta?

Olen asunut Etelä-Afrikassa sekä Chigacossa. Ainoa missä minua on pelottanut ja päälle yritetty käydä on Skinipojat Savonlinnassa....

Vierailija
1032/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tyhjäpäisyys ja sen ihannointi minuakin ärsyttää!  Eikä ne tunnu huomaavan itse, miten lapsellisia ja itsekkäitä ovat!  Ei vaan pysty seuraamaan kun oma v-tutuskäyrä nousee tappiinsa ja on käännettävä kanavaa!

Kukaan täyspäinen ei edes osallistuis viihdeohjelmaan. 

Vierailija
1033/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä. Juu ei. 

Vierailija
1034/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan täyspäinen ei edes osallistuis viihdeohjelmaan. 

Toiset tekee ja uskaltaa, toiset kyttää anonyyminä ja arvostelee. Kumpikohan mahtaa olla täyspäisempää.

Vierailija
1035/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen itsessäni vähän Rebekkaa. Olen tuollainen, joka tarvitsee paljon ohjausta uusissa tilanteissa. En ole koskaan ollut sellainen reipas ja oma-aloitteinen toimeen tarttuja, joita opiskeluaikana kadehdin. Ja jollaisia nämä muut au pairit taisivat enemmän olla. Jokuhan taisi sanoa "ei minua ole mitenkään erikseen ohjeistettu, mutta kun olen vain alkanut tehdä, ei ole kiellettykään". Ja perhe oli ilmeisen tyytyväinen. Toki ikä on tuonut minulle kykyä kysyä asioita, ohjeita ja toimintatapoja. Mutta 19-vuotiaana oli pitkälti juuri tuollainen, joka odotti ohjeita ennen kuin osasi toimia. Ja jos ei niitä saanut, tulkitsi ettei niitä varmaan sitten ollut, kuten ei erityisiä odotuksiakaan. Jos joku jo tekee jotakin, ei minulle ole edelleenkään luontevaa mennä siihen, että anna kun minä. Kuten juuri tuossa lasten aamupala-asiassa on varmaankin käynyt.

Nämä ohjelmat voivat olla hyvin opettavaisia kaikille, jos ne halutaan niin ottaa. Opetellaan itsekin enemmän kysymään ja toisaalta ohjeistamaan esim. nuoria opiskelijoita, jotka eivät ole niin itseohjautuvia. Toimitaan, ennen kuin kerätään kierroksia "laiskoista nuorista".

Vierailija
1036/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka säästäisi jotain pientä paperinpalaa johon äkkiä kirjoitettu jotain typerää? Ei kukaan. 

Vierailija
1037/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabina malli

Vierailija
1038/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sabina malli

?

Vierailija
1039/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rebecca saa kotona olla kuin prinsessa.  Ohjelmassa muut ostivat joululahjoja toisilleen. Rebeccs antoi paperinpalat. Ei maksanut kuulemma mitään yhteisistä jutuista. Ei tehnyt perheissä muuta kuin nukkui. Inhottava ihminen 

Minä olisin ottanut sen kortin mieluummin kuin rihkamalampun. Rebecca kirjoitti kortteihin, josta jää hyvä muisto. Ihan hyvä lahja.

Rebecan rakkaudenkieli on lahjojen antaminen.

Vierailija
1040/1054 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiaran host-perhe oli minusta kummallisin. Mihin tarpeeseen he muka otti aupairin? Kolme aikuista, yksi lapsi, ja sekin ilmeisesti asui enimmäkseen naapurissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi