Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Marokossa.

Vierailija
28.04.2026 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Au pairit Marokossa - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (969)

Vierailija
961/969 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rebecca saa kotona olla kuin prinsessa.  Ohjelmassa muut ostivat joululahjoja toisilleen. Rebeccs antoi paperinpalat. Ei maksanut kuulemma mitään yhteisistä jutuista. Ei tehnyt perheissä muuta kuin nukkui. Inhottava ihminen 

Osti Rebecca sentään perheen pikkupojille värityskirjan ja kyniä. Hän oli monessa asiassa selkeästi vielä kokematon ja lapsellinen. Toivottavasti asenne työntekoon ja muihin ihmisiin kehittyy, kun ikää tulee lisää.

Vierailija
962/969 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois tosi kiva seurata tätä sarjaa, mutta tää nuorten tyhjäpäisyys on hirveän ahdistavaa. Juu olen itsekin ollut typerä nuorena, mutta selkeästi nykypäivänä oikein ihannoidaan sellaista kevytkenkäistä, pinnallista suoranaista tyhmyyttä. Vaikea kuunnella näiden "dialogia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/969 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyhjäpäisyys ja sen ihannointi minuakin ärsyttää!  Eikä ne tunnu huomaavan itse, miten lapsellisia ja itsekkäitä ovat!  Ei vaan pysty seuraamaan kun oma v-tutuskäyrä nousee tappiinsa ja on käännettävä kanavaa!

Vierailija
964/969 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/eba5c3db-b906-497d-8dfb-95854fd…

"Au pair -Rebecca riitelee isäntäperheensä kanssa - Suomalaiset pöyristyivät: "Vapaudenriistoa""

"Rebecca kertoo kameroille, että hän ei halua olla epäkunnioittava tai tuomita, mutta hän haluaa kertoa isäntäperheelleen omasta kulttuuristaan ja siitä, millaisiin asioihin hän on Suomessa tottunut."

"- On ollut vielä pahempaa, että häntä on pidetty kädestä, kun hän on kävellyt ulkona. Tosi sellaista vapauden riistoa, Sabina kertoo ajatuksensa tapahtumista."

Suomalaiset aina huutaa, kuinka tänne tulevien pitää Suomen tapoihin tottua. Mutta suomalaiset itse eivät ole valmiita tottumaan sen maan tapoihin ja kulttuuriin, johon itse menevät! Uskomatonta kaksinaismoralismia!

Maahan muuttokriittiset tai vastaiset ovat huutaneet, kuinka "maassa maan tavalla tai maasta pois". Kai se toimii myös toisin päin? Eli silloin kuin suomalaiset ovat vieraassa maassa?

Vierailija
965/969 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/eba5c3db-b906-497d-8dfb-95854fd…

"Au pair -Rebecca riitelee isäntäperheensä kanssa - Suomalaiset pöyristyivät: "Vapaudenriistoa""

"Rebecca kertoo kameroille, että hän ei halua olla epäkunnioittava tai tuomita, mutta hän haluaa kertoa isäntäperheelleen omasta kulttuuristaan ja siitä, millaisiin asioihin hän on Suomessa tottunut."

"- On ollut vielä pahempaa, että häntä on pidetty kädestä, kun hän on kävellyt ulkona. Tosi sellaista vapauden riistoa, Sabina kertoo ajatuksensa tapahtumista."

Suomalaiset aina huutaa, kuinka tänne tulevien pitää Suomen tapoihin tottua. Mutta suomalaiset itse eivät ole valmiita tottumaan sen maan tapoihin ja kulttuuriin, johon itse menevät! Uskomatonta kaksinaismoralismia!

Maahan muuttokriittiset tai vastaiset ovat huutaneet, kuinka "maassa maan tavalla tai maasta pois". Kai se toimii myös toisin päin? Eli silloin kuin suomalaiset ovat vieraassa maassa?

Samaa mietin,tuttavani,mies 25 v oli Kolumbiassa kolumbialaisen perheen vieraana muutaman viikon.Hän ei saanut mennä ovesta yksin ulos vaikka kaupunki oli huomattavasti pienempi kuin Bogota ja ehkä vähän turvallisempi,tosin Kolunbiassa ei ole missään turvallista.Hän sopeutui siihen hyvin ja olisi viihtynyt vaikka kuinka kauan Kolumbiassa.Vaikka näitä ei nyt voi verrata keskenään mutta kyllä asenne ratkaisee ja maassa maan tavalla.Eikö tuotantoyhtiö muka kertonut heille millaiseen maahan he menevät ja millaiset tavat/säännöt siellä on.

Vierailija
966/969 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kautta kun katsoi tuli mieleen että joku kyse oli lähinnä matkailunedistämisestä.

Eihän nuo mimmit käytännössä tehneet tuolla juuri mitään tai ainakaan sitä ei näytetty. Nuohottiin omissa oloissa tai biletettiin. Helin oli ainoa jolla oli asenne kunnossa.

Vierailija
967/969 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabina 50 kg

Vierailija
968/969 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sabina 50 kg

No ei ole. 55 kg ainakin, luultavasti 57kg.

Vierailija
969/969 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy sanoa, näin huomataan kuinka nykynuoret ovat itsekkäitä, liikaa paapottuja. Rebekka syyttää perhettä , itse ei ole aloitteellinen tekemään mitään perheessä, odottaa että sanotaan joka päivä tehtävät.  Hänelle kyllä sanottiin. Kyllä on paljon oppimista elämästä.  Turha lähettää tuollaisia, haluavat julkkisuuteen . Vaalea tyttö : tarkista tekoripsesi , ovat kamalat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi