Kommentit (1534)
Varmaan moni paikallinen tuolla Marokossa ajatteli nuo au-pair-tytöt ja kuvausryhmän nähdessään, että kyseessä on jokin "suurin pudottaja"-tosi-tv-kuvaus; siinä on kolme finalistia ja yksi personal-trainer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rebecca vaikuttaa ärsyttävältä. On vissiin vaan kateellinen noille muille tytöille kun ne on normaalipainosia ja nättejä ja Rebecca on lihava ja ei niin nätti.
Kammottava muhkurahan se on, muodoton.
Ja vielä silleen "miesmäisellä" tavalla roteva; läski kertyy yläkroppaan, kaulaan, leuan alle, hartioihin, yläselkään ja alleihin. Pienet rinnat kuitenkin ja kapeampi lantio suhteessa.
Siis apua miksi kirjotatte täällä näin hirveitä kommentteja näistä nuorista tytöistä? Mikä teillä on hätänä?
Olen samaa mieltä. Käytöksestä voi jakaa mielipiteitä, siinäkin kohteliaisuus huomioiden, mutta ulkonäköön ei puututa!
Suus kii. En kehtaisi näyttäytyä televisiossa satakiloisena.
80-kiloisia tyttöjä, ei satakiloisia.
Osaakohan vanhemmat yhtään hävetä tytärtään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä varten täällä halutaan niin kovasti keskustella Rebecan ylipainosta. Eivät kaikki ihmiset halua olla hoikkia tai edes normaalipainoisia.
Yleisesti ottaen ei ole terveellistä jos on valtava ylipaino. Ei ole hyvä normalisoida asiaa.
Tuskin hän omasta tahdostaan on mitä on, ja siksi kun on mitä on, niin tekeekö se hänestä huonon aupairin, siitähän tossa ohjelmassa on kyse? Olisi pitänyt jättää nähtävästi ohjelma väliin. Toiset voi syödä kuin hevoset eikä lihoa, toiset lihoo vaikka söisi kuin pikkulintu. Lisäksi rahatilanne vaikuttaa myöskin siihen mitä syöt. Vaaleaa höttöleipää saa alle 1e, kuin taas kuitupitoinen ruisleipä 3-4e. Sama lihoissa, kaloissa ym. Kun jäin työttömäksi, aloin itse lihomaan vaikka liikun paljon. Syy löyty ruuasta. Ei ollut varaa ostaa samalla lailla kasviksia, lohta, kanan rintaleikkeitä ym. Eikä se auttanut laihtumaan kun arvosteltiin ulkonäköä.
Rebecca 119 kg
Kiara 92 kg
Helin 86 kg
Sabina 58 kg
Höpö höpö! Reneckan painoon 10 kg lisää, muiden paitsi Sabinan 20kg
Oli jäätävä seurata Rebeckan asennetta Sabinaa kohtaan.
Vaikea arvata mistä tällainen johtuu.
Kateus ei ole kyllä kaunista
Vierailija kirjoitti:
Rebecca saa kotona olla kuin prinsessa. Ohjelmassa muut ostivat joululahjoja toisilleen. Rebeccs antoi paperinpalat. Ei maksanut kuulemma mitään yhteisistä jutuista. Ei tehnyt perheissä muuta kuin nukkui. Inhottava ihminen
Minä olisin ottanut sen kortin mieluummin kuin rihkamalampun. Rebecca kirjoitti kortteihin, josta jää hyvä muisto. Ihan hyvä lahja.
Vierailija kirjoitti:
Itse ei osannut/viitsinyt mitään tehdä, ei ymmärtänyt mitään :D
Vierailija kirjoitti:
Sabina on hoikka ja sekös ketuttaa Rebeccaa joka haluaa maagisesti laihtua. Yleensä ylipainoiset on kateellisia hoikille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti järkyttävää, ettei nainen saisi poistua yksin ulos pelkäämättä edes keskellä päivää jollain perus asuinalueella.
Sitähän meillekin markkinoidaan kovasti,
Kyllä. Naisten alistamisesta koetetaan tehdä uusi normaali Suomessa vedoten rasismiin..... ?!?!?!?!
Vierailija kirjoitti:
Rebecca saa kotona olla kuin prinsessa. Ohjelmassa muut ostivat joululahjoja toisilleen. Rebeccs antoi paperinpalat. Ei maksanut kuulemma mitään yhteisistä jutuista. Ei tehnyt perheissä muuta kuin nukkui. Inhottava ihminen
Osti Rebecca sentään perheen pikkupojille värityskirjan ja kyniä. Hän oli monessa asiassa selkeästi vielä kokematon ja lapsellinen. Toivottavasti asenne työntekoon ja muihin ihmisiin kehittyy, kun ikää tulee lisää.
Ois tosi kiva seurata tätä sarjaa, mutta tää nuorten tyhjäpäisyys on hirveän ahdistavaa. Juu olen itsekin ollut typerä nuorena, mutta selkeästi nykypäivänä oikein ihannoidaan sellaista kevytkenkäistä, pinnallista suoranaista tyhmyyttä. Vaikea kuunnella näiden "dialogia".
Tuo tyhjäpäisyys ja sen ihannointi minuakin ärsyttää! Eikä ne tunnu huomaavan itse, miten lapsellisia ja itsekkäitä ovat! Ei vaan pysty seuraamaan kun oma v-tutuskäyrä nousee tappiinsa ja on käännettävä kanavaa!
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/eba5c3db-b906-497d-8dfb-95854fd…
"Au pair -Rebecca riitelee isäntäperheensä kanssa - Suomalaiset pöyristyivät: "Vapaudenriistoa""
"Rebecca kertoo kameroille, että hän ei halua olla epäkunnioittava tai tuomita, mutta hän haluaa kertoa isäntäperheelleen omasta kulttuuristaan ja siitä, millaisiin asioihin hän on Suomessa tottunut."
"- On ollut vielä pahempaa, että häntä on pidetty kädestä, kun hän on kävellyt ulkona. Tosi sellaista vapauden riistoa, Sabina kertoo ajatuksensa tapahtumista."
Suomalaiset aina huutaa, kuinka tänne tulevien pitää Suomen tapoihin tottua. Mutta suomalaiset itse eivät ole valmiita tottumaan sen maan tapoihin ja kulttuuriin, johon itse menevät! Uskomatonta kaksinaismoralismia!
Maahan muuttokriittiset tai vastaiset ovat huutaneet, kuinka "maassa maan tavalla tai maasta pois". Kai se toimii myös toisin päin? Eli silloin kuin suomalaiset ovat vieraassa maassa?
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/eba5c3db-b906-497d-8dfb-95854fd…
"Au pair -Rebecca riitelee isäntäperheensä kanssa - Suomalaiset pöyristyivät: "Vapaudenriistoa""
"Rebecca kertoo kameroille, että hän ei halua olla epäkunnioittava tai tuomita, mutta hän haluaa kertoa isäntäperheelleen omasta kulttuuristaan ja siitä, millaisiin asioihin hän on Suomessa tottunut."
"- On ollut vielä pahempaa, että häntä on pidetty kädestä, kun hän on kävellyt ulkona. Tosi sellaista vapauden riistoa, Sabina kertoo ajatuksensa tapahtumista."
Suomalaiset aina huutaa, kuinka tänne tulevien pitää Suomen tapoihin tottua. Mutta suomalaiset itse eivät ole valmiita tottumaan sen maan tapoihin ja kulttuuriin, johon itse menevät! Uskomatonta kaksinaismoralismia!
Maahan muuttokriittiset tai vastaiset ovat huutaneet, kuinka "maassa maan tavalla tai maasta pois". Kai se toimii myös toisin päin? Eli silloin kuin suomalaiset ovat vieraassa maassa?
Samaa mietin,tuttavani,mies 25 v oli Kolumbiassa kolumbialaisen perheen vieraana muutaman viikon.Hän ei saanut mennä ovesta yksin ulos vaikka kaupunki oli huomattavasti pienempi kuin Bogota ja ehkä vähän turvallisempi,tosin Kolunbiassa ei ole missään turvallista.Hän sopeutui siihen hyvin ja olisi viihtynyt vaikka kuinka kauan Kolumbiassa.Vaikka näitä ei nyt voi verrata keskenään mutta kyllä asenne ratkaisee ja maassa maan tavalla.Eikö tuotantoyhtiö muka kertonut heille millaiseen maahan he menevät ja millaiset tavat/säännöt siellä on.
Tätä kautta kun katsoi tuli mieleen että joku kyse oli lähinnä matkailunedistämisestä.
Eihän nuo mimmit käytännössä tehneet tuolla juuri mitään tai ainakaan sitä ei näytetty. Nuohottiin omissa oloissa tai biletettiin. Helin oli ainoa jolla oli asenne kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Sabina 50 kg
No ei ole. 55 kg ainakin, luultavasti 57kg.
Au pairit lobotomiassa tai Au pairit kidutusleirillä, odotan jo innolla uutta kautta😍