Olen homo! Kysy mitä vaan.
Nyt saa kysyä homomieheltä mitä vaan, jos tahtoo.
Kommentit (891)
Vierailija kirjoitti:
Onko homomies oikea mies?
Tottakai on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ilkeää tietää elävänsä synnissä.
Ei lainkaan. Olen itse asiassa oikein onnellinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat ensimmäinen ja toinen uravaihtoehtosi ammatillisesti?
Ensimmäinen uravaihtoehto on ehdottomasti hammaslääkäri. Toinen vaihtoehto olisi varmaankin hammasteknikko, tai sitten voisin erikoistua suu- ja leukakirurgiaan.
Ap
Hienoa, homotkin voi tehdä samoja töitä kuin heterot. Stereotyyppisesti homot ovat lähi tai sairaanhoitajia niin kuin naiset.
Mitä muusikoita tai yhtyeitä kuuntelet?
Vierailija kirjoitti:
Mies,joka parantui homoudesta Becket Cook.
Jokainen voi parantua valeidentiteetistään.Homous ei ole oikea identiteetti.
Homous on ihan oikea identiteetti, eikä siitä voi ”parantua”. En haluaisikaan muuttua, on ihan mukavaa olla homo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä muusikoita tai yhtyeitä kuuntelet?
Kuuntelen ihan laidasta laitaan kaikenlaista musiikkia, mutta nyt lähiaikoina olen kuunnellut 80-90-luvun suomalaista musiikkia, erityisesti Eppu Normaalia ja Hectoria :)
Ap
Miten voit ottaa toisen miehen kalun suuhun ja anneliin🤮🤮,todella helvetin sairasta! Te homot olette kuvottavaa ja sairasra väkeä!
Vierailija kirjoitti:
Miten voit ottaa toisen miehen kalun suuhun ja anneliin🤮🤮,todella helvetin sairasta! Te homot olette kuvottavaa ja sairasra väkeä!
Miksi ajattelet noin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö Miiko Toiviaisen?
Tiedän! Oikein hyvä näyttelijä ja äänikirjalukija :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä liikuntaa harrastat?
Käyn salilla ja lenkkeilen. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet noin?
Ap
No just kerroin miten sairasta se on! Mikä ihme siinä paskanhajussa kiehtoo? Homous on todella vakava sairaus. Homot pitää laittaa pakkohoitoon tai jonnekin leireille hakattaviksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet noin?
Ap
No just kerroin miten sairasta se on! Mikä ihme siinä paskanhajussa kiehtoo? Homous on todella vakava sairaus. Homot pitää laittaa pakkohoitoon tai jonnekin leireille hakattaviksi!
Mikä homoudessa on mielestäsi sairasta?
Ap
Naisena minua kiihottaa homosuhteet valtavasti. Kun tiedän jonkun olevan homo, en pysty ollenkaan keskittymään siihen asiaan, mitä olen hänen kanssaan hoitamassa. Ajattelen vaan koko ajan miehen tekemässä sitä jonkun miehen kanssa ja kostun. Olisi myös ihana katsella, kun miehet tekevät sitä..
Olenko mielestäsi jotenkin epänormaali, pervo tms.?
Olitko lapsena läheisempi äitisi kuin isäsi kanssa? Tarkoitan alakouluikäisenä tai vanhempanakin.
Vierailija kirjoitti:
Naisena minua kiihottaa homosuhteet valtavasti. Kun tiedän jonkun olevan homo, en pysty ollenkaan keskittymään siihen asiaan, mitä olen hänen kanssaan hoitamassa. Ajattelen vaan koko ajan miehen tekemässä sitä jonkun miehen kanssa ja kostun. Olisi myös ihana katsella, kun miehet tekevät sitä..
Olenko mielestäsi jotenkin epänormaali, pervo tms.?
Ei tuo mielestäni tee sinusta epänormaalia tai pervoa. Käsittääkseni tuo on naisilla aika yleistäkin, että homosuhteet kiihottavat. En oikein osaa neuvoa, mitä sinun kannattaisi tuon asian kanssa tehdä, mutta älä huoli, olet ihan normaali :)
Ap
Kyllähän se mietityttää välillä, mutta ei se oikeastaan sureta. Toki adoptio ja sijaissynnyttäjäkin ovat mahdollisia, mutta en ainakaan tällä hetkellä halua omaa lasta.
Ap