Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita viestipommitukseen totaalisen kyllästyneitä?

Vierailija
17.10.2025 |

Ärsyttääkö ketään muuta tämä nykyajan täysin turhilla sähköposti- ja tekstiviesteillä pommitus?

Jos varaat ajan vaikka kampaajalle, niin tulee automaattinen muistutusviesti. En tarvitse sitä, minulla on sitä varten kalenteri.

Jos pankki lähettää verkkopankkiin jonkin yleisen asiakastiedotteen, siitä tulee viesti, vaikka aivan hyvin riittäisi, että tiedotteen huomaa ja lukee sitten, kun kirjautuu verkkopankkiin seuraavan kerran. 

Jos lataat prepaidiin saldoa, tulee viestejä, että "latasit just 30 euroa". Joo, tiedän, että latasin, muistan sen hyvin, koska tein sen juuri 3 sekuntia sitten, EN TARVITSE SIITÄ ERILLISTÄ VIESTIÄ. Nyt joku älypää tietysti kirjoittaa, että mitäs käytät prepaidia. Mutta kun prepaid nyt vain sattuu parhaiten sopimaan minun liittymätarpeisiini ja muutenkin asian ydin on ne turhat viestit yleensä kaikessa, ei vain prepaidissä. 

Ymmärrän, että jotkut haluavat saada tällaisia viestejä ja se on ihan ok, se on heidän oma asiansa. Mutta pitäisi antaa ihmisten itse valita, haluaako viestejä vai ei. Olen valmis siihen, että jos vaikka unohdan jonkin varatun ajan, niin minulta peritään siitä sakkomaksu. En vain jaksa tuota viestipommitusta. Miten yritykset ja muut tahot saataisiin tajuamaan, että asiakas osaa kyllä itse valita, mitä viestejä oikeasti tarvitsee?   

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama ärsytys täälläkin...

Vierailija
2/11 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää unohtako niitä arviointilomakkeita, missä arvioidaan nykyisin mm. maitokauppakokemus. Onkohan niillä yhtään mitään virkaa kenellekään kummallakaan puolella asiakassuhdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää!  Jostain auton huollosta tai hammaslääkäristä tulee sitten vielä tekstiviesti, että huomenna.  Sitten taas tuntia ennen, että kohta.  

Ja samat viestit sähköpostiin ja tekstarilla. 

Tämän takia mulla on tekstiviestit mykistettyinä. 

Vierailija
4/11 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää unohtako niitä arviointilomakkeita, missä arvioidaan nykyisin mm. maitokauppakokemus. Onkohan niillä yhtään mitään virkaa kenellekään kummallakaan puolella asiakassuhdetta?

Joo, nämäkin vielä. Aina kun soittaa jonnekin, tulee puhelun loputtua viestillä asiakastyytyväisyyskysely. Kunhan silmänlumeeksi niitä lähettelevät, että saisivat sanoa kuuntelevansa asiakkaita, todellisuudessa eivät edes lue niitä! 

Vierailija
5/11 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ärsyttää.

Vierailija
6/11 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee jokaikisestä ostoksesta myös viesti kun maksan kortilla. Kaikesta tulee viestiä viestin päälle. Lisäksi ystävissä on sellaisia jotka tykkäävät lähettää joka prkleen aamu jonkun ihme lapsellisen kuvan jossa lukee hyvää huomenta. Ärsyttää nää kaikki. 

Vierailija
7/11 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää!  Jostain auton huollosta tai hammaslääkäristä tulee sitten vielä tekstiviesti, että huomenna.  Sitten taas tuntia ennen, että kohta.  

Ja samat viestit sähköpostiin ja tekstarilla. 

Tämän takia mulla on tekstiviestit mykistettyinä. 

Ne luulee ihmisiä todella, todella tyhmiksi, sellaisiksi, joita pitää vahtia ja holhota joka minuutti...

Vierailija
8/11 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran henkisesti tasapainoinen, ettei minulle tuota vaikeutta ohittaa noita viestejä.

Vierailija
9/11 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Operaattorin liikkeessä ostoksilla käynnistä tuli tyytyväisyyskysely, ja olin niin iloinen! Pääsin antamaan palautetta urposta joka oli myyjänä. Siis niin onneton tunari, ettei mitään rajaa! Muulloin en noihin reagoi, mutta en anna myöskään häiritä elämääni. Kauppojen asiakastyytyväisyyskyselyihin jopa vastailen, ja laitan toiveita jos mieleen tulee.

Vierailija
10/11 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Operaattorin liikkeessä ostoksilla käynnistä tuli tyytyväisyyskysely, ja olin niin iloinen! Pääsin antamaan palautetta urposta joka oli myyjänä. Siis niin onneton tunari, ettei mitään rajaa! Muulloin en noihin reagoi, mutta en anna myöskään häiritä elämääni. Kauppojen asiakastyytyväisyyskyselyihin jopa vastailen, ja laitan toiveita jos mieleen tulee.

Niin, tuotahan se aloittajakin just sanoi, että jos joku niitä haluaa / ei häiritse, niin fine. Mutta mikseivät kysy suostumusta niiden lähettämiseen?

Vierailija
11/11 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se että käytti mitä hyvänsä palvelua kohta tulee viesti. Miten onnistuimme? Arvioi meidät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän