Olen homo! Kysy mitä vaan.
Nyt saa kysyä homomieheltä mitä vaan, jos tahtoo.
Kommentit (891)
Miksi hetero kosketus pelottaa niin paljon että heti kättelyssä ilmoitat olevasi homo?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hetero.
Minäkin ja penis kiihottaa!
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinussa ole mitään muuta kiinostavaa asiaa ?
Minussa on paljon muitakin kiinnostavia asioita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet noin yksipuolinen ihmisenä?
Muista, että et tunne minua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi esittelet itsesi tuntemattomille homona?
En tietenkään oikeassa elämässä tee niin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi hetero kosketus pelottaa niin paljon että heti kättelyssä ilmoitat olevasi homo?
Ei heterokosketus pelota, enkä ilmoita koskaan heti kättelyssä olevani homo?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko Tummeli hyvä liukuvoide.
En ole kokeillut, käytän vesipohjaista. Tummeli toimii ehkä paremmin kosteusvoiteena.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Trump hyökkäsi Iraniin?
Sun kysymys ei liity aiheeseen.
Kaikki liittyy kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo esittely tapahtui netissä, nimettömästi ja kasvottomasti. Täysin eri juttu kuin mennä kadulle esittelemään itseään ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo esittely tapahtui netissä, nimettömästi ja kasvottomasti. Täysin eri juttu kuin mennä kadulle esittelemään itseään ihmisille.
Juuri näin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä olit varma suuntautumisestasi?
Hyvä kysymys. Joskus murrosiässä aloin ensimmäistä kertaa kokea tunteita toisia poikia ja komeita julkkismiehiä kohtaan, mutta joskus lukiossa tajusin olevani oikeasti homo. 191-vuotiaana tulin kaapista ja silloin olin jo varma suuntautumisestani. Olen nyt siis 25.
Ap
19-vuotiaana siis 😅
Ap
Ilmeisesti kirjoitit tekstin puhelimella. Varsinkin sillä tulee noita ylimääräisiä tekstin sekaan tai muokkaa muuten joksikin epäsanoiksi, vaikka kuinka itse tarkistaa ja korjaa. Silti pääsee menemään joku väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä olit varma suuntautumisestasi?
Hyvä kysymys. Joskus murrosiässä aloin ensimmäistä kertaa kokea tunteita toisia poikia ja komeita julkkismiehiä kohtaan, mutta joskus lukiossa tajusin olevani oikeasti homo. 191-vuotiaana tulin kaapista ja silloin olin jo varma suuntautumisestani. Olen nyt siis 25.
Ap
19-vuotiaana siis 😅
Ap
Ilmeisesti kirjoitit tekstin puhelimella. Varsinkin sillä tulee noita ylimääräisiä tekstin sekaan tai muokkaa muuten joksikin epäsanoiksi, vaikka kuinka itse tarkistaa ja korjaa. Silti pääsee menemään joku väärin.
Joo, se on se autocorrect. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suretko Janne Puhakkaa?
Kyllä suren. Jannea tulee mietittyä useinkin. Hän oli hieno mies ja koki kauhean kohtalon.
Ap
Minä olen hetero.