Olen homo! Kysy mitä vaan.
Nyt saa kysyä homomieheltä mitä vaan, jos tahtoo.
Kommentit (615)
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö homohuiveja?
Joskus vähän nuorempana käytin, enää en.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokenut väkivaltaa,väkivallan uhkaa?
Homouden vuoksi? Fyysistä väkivaltaa tai sen uhkaa en ole koskaan joutunut kokemaan, onneksi.
Ap
Minulta on varmasti taas mennyt ohi joitain kysymyksiä, pahoittelut siitä. Laittakaa toki uudestaan kysymyksenne, niin vastaan :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ap on vielä linjoilla ja jaksaa vastata: ovatko naiset koskaan yrittäneet iskeä sinua? Vai onko naisilla yleisesti niin hyvä "tutka", ettei tällaista ole tapahtunut? Luulin, että itselläni on hyvinkin tarkka, mutta erehdyin eräästä julkkismiehestä täysin (tai voihan hän olla bi, tietysti).
Välillä naiset ovat kyllä yrittäneet iskeä. Melko harvoin kuitenkin, koska olen melko selkeä homo. Enemmänkin naiset ovat lähestyneet kaverimielessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
AAAAAAAAAAAAAAAA
BEEEEEEEEEEEEEEEEE
Pitää hyväksyä vaan itsensä, täällä toinen joka kamppailee oman suuntautumisensa kanssa, vaikee hyväksyä että itekin mahdollisesti gay
M,29 :)
Vierailija kirjoitti:
Pitää hyväksyä vaan itsensä, täällä toinen joka kamppailee oman suuntautumisensa kanssa, vaikee hyväksyä että itekin mahdollisesti gay
M,29 :)
Siinä voi kestää, mutta kun oman suuntautumisen oppii hyväksymään niin elämästä tulee paljon ihanampaa. Tsemppiä ja mukavaa kevättä sinulle :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suhteessa nyt? Vai vapaana? Vaikutat sydämelliseltä,ja mukavalta ihmiseltä:)
Ei ole vakituista kumppania tällä hetkellä. Kiitos mukavista sanoista ja aurinkoista kevättä :)
Ap
AP mitä mieltä oot saudi Arabiasta
SA ok, Räsänen ei-ok.
Onko tämä oikea Ap
Ei ollut minä. Saudi-Arabia on minulle valtio muiden joukossa.
Ap
Selvä halusin vain sanoa että vaikutat todella mukavalta mieheltä kaikkea hyvää sinulle ja vastaukseni ovat muuttaneet paljon käsityksiäni hyvää vappua
Oletko top/bottom vai vers?
Harrastatko peppuseksiä?
Annat vai otatko mielummin vastaan suuhoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suhteessa nyt? Vai vapaana? Vaikutat sydämelliseltä,ja mukavalta ihmiseltä:)
Ei ole vakituista kumppania tällä hetkellä. Kiitos mukavista sanoista ja aurinkoista kevättä :)
Ap
SA ok, Räsänen ei-ok.
Onko tämä oikea Ap
Ap
Selvä halusin vain sanoa että vaikutat todella mukavalta mieheltä kaikkea hyvää sinulle ja vastaukseni ovat muuttaneet paljon käsityksiäni hyvää vappua
Oi, kiitos paljon! Ihana kuulla. Iloista vappua sinulle! 🥳
Ap
Käyttävätkö persut uskollisesti perusvoidetta , nimikkoliukastettaan ?
Vierailija kirjoitti:
Oletko top/bottom vai vers?
Harrastatko peppuseksiä?
Annat vai otatko mielummin vastaan suuhoitoa?
Olen vers,
kyllä harrastan,
tykkään molemmista yhtä paljon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käyttävätkö persut uskollisesti perusvoidetta , nimikkoliukastettaan ?
Uskoisin niin 😀
Ap
Mukavaa Vappua, kissalle myös :)
Oletko joskus ihastunut perheelliseen mieheen joka ei kuitenkaan ole uskaltatunut tulla kaapista?
Mitä mieltä olet lavender liitoista?
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa Vappua, kissalle myös :)
Kiitos meidän molempien puolesta. Koristelin tänään kotiani ja Martti oli innoissaan ilmapalloista ja serpentiinistä. 😸
Ap
Mitä mieltä olet biimiehistä, lähtevätkö helposti naisen matkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
SA ok, Räsänen ei-ok.
Onko tämä oikea Ap
Ap
Oi, kiitos paljon! Ihana kuulla. Iloista vappua sinulle! 🥳
Ap
Sanon sinulle ja kissallesi 🥳
Täällä minä olen, ei hätää :D Kysy pois!
Ap