Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö treffeille, jos treffattava ilmoittaisi ottavansa pienen lapsensa mukaan treffeille?

Vierailija
28.04.2026 |

Ei ole mukavat treffit tuollaiset.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äidit treffailee?

Vierailija
22/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi sinne kuulu. Myöhemmin voi tavata lapsen. Äidin ystävä. Mutta ei jatkuvia vaihtuvia ukkoja vaan se yksi vakava suhde.  Itse tein niin. Miehelläkin oli lapsia ja sama linja. Oltaisiinko me joku vuosi ehkä heilasteltu kaksin ensin. Uusperhettä ei ikinä tehty, lapset saivat kasvaa aikuisiksi asti rauhassa omissa kodeissaan. Maksoihan se mutta ei sille voinut hintalappua laskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sillä väliä olisi jos kerran joka tapauksessa aikoisin tapailla henkilöä jolla on pieni lapsi.

Ei kannata treffailla lapsellisia henkilöitä tietenkään jos ei halua että tulevalla kumppanilla on pieni lapsi.

Vierailija
24/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En treffailisi ihmistä, jolla on pienet lapset / pieni lapsi. Siis ei mitään lapsia vastaan, mutta kun itsellä on jo aikuinen, omillaan elävä lapsi, on pienen lapsen vanhempi täysin eri elämäntilanteessa kuin minä itse.

Vierailija
25/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En todellakaan, lapset on 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 ja todella iso redflack🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Redflack 🤣🤣🤣

Vierailija
26/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsi sinne kuulu. Myöhemmin voi tavata lapsen. Äidin ystävä. Mutta ei jatkuvia vaihtuvia ukkoja vaan se yksi vakava suhde.  Itse tein niin. Miehelläkin oli lapsia ja sama linja. Oltaisiinko me joku vuosi ehkä heilasteltu kaksin ensin. Uusperhettä ei ikinä tehty, lapset saivat kasvaa aikuisiksi asti rauhassa omissa kodeissaan. Maksoihan se mutta ei sille voinut hintalappua laskea.

Mun tuntemat uusperheet hoiti asiat paljon paremmin ja antoivat lapsille kivan perheen, mutta voihan ne noikin hoitaa kuten teillä, jos yhteiselämä ei onnistu.

Koko termi "äidin ystävä" on aivan outo ja kämäinen, en ikinä käyttäisi tuollaista :D Ei lapsi ole mikään tyhmä, kyllä hän tajuaa. 

Vierailija
27/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset lähtökohtaisesti ei näin aikuisena tietenkään haittaa, mutta vähän kyseenalaistaisin mikäli kyseessä olisi vaikka ensimmäiset treffit. Jos oltaisiin tunnettu pidemmän aikaa, eli kyseessä ei ole mikään ensitapaaminen, niin sitten eri asia tietenkin.

Vierailija
28/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh-naiset ovat jo jonkun miehen jättämiä, eivät kelpaa vaikka jättäisi taaperot kotiinsa.

Ei tuossa puhuttu sukupuolista mitään.

T: yksinhuoltajaisän kasvatti

Vierailija
29/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi äidit treffailee?

Miksi ei? Eihän sun tarvitse sellaista treffailla, jos et halua. 

Tämä on ihmiskunnassa aivan täysin uusi tilanne, että naiset ylipäätään VOIVAT valita olla treffailematta ja elää lapsen kanssa sinkkuna, jos haluavat. Sinä ja kaltaisesi olette täysin uudenlaisia ihmisiä ihmiskunnan historiassa.

Vierailija
30/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi äidit treffailee?

Kuka haluaa treffailla äitiä? Äidin lapsi vie kaiken huomion.

Vierailija
31/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh-naiset ovat jo jonkun miehen jättämiä, eivät kelpaa vaikka jättäisi taaperot kotiinsa.

Mommyissuess näkyy :D. Niin paljon katkeria vanhoja poikia projisoimassa omia ongelmiaan muihin. Ai että mitkä naurut tästäkin saa :D

Mies 29

Vierailija
32/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi äidit treffailee?

Et vissiin saanut tarpeeksi huomiota omalta äidiltäsi lol. Siitäkö kenkä puristaa? Sekö sinua niin kiukuttaa?

Vierailija
33/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En todellakaan, lapset on 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 ja todella iso redflack🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Redflack 🤣🤣🤣

Red Flag*

Vierailija
34/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos mä ihastuisin mieheen, jolla olisi vaikkapa 1,5-vuotias taapero, niin ei mua haittaisi hengata vaikka hiekkalaatikon reunalla joskus juttelemassa sen miehen kanssa.

Ihastunut ihminenhän haluaa viettää aikaa ihastuksensa kanssa, ja jos laittaisin isomman painoarvon sille etten halua hiekkalaatikon reunalle hengailemaan, niin se olisi lähinnä indikaattori siitä, etten ole oikeasti kovin ihastunut siihen mieheen.

Ei näistä tilanteista tarvitse tehdä niin suuria. Soittelee vaikkapa töiden jälkeen "missä olet?" ja jos toinen sattuu olemaan siellä hiekkalaatikon reunalla taaperon kanssa, niin "okei, haittaako jos tulen käymään siellä?". 

Vierailija
35/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran suhteessa yyhoomamulin kanssa. Nevaeva.

Pitäkää lumihiutaleet. Hrrr, vieläki puistattaa.

Vierailija
36/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomiakin naisia on. 

Vierailija
37/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi äidit treffailee?

Olen mäkin äiti, mutta ei mun lapsi kaikkea huomiota vie. Lapsi asuu jo omillaan koska on 22v. Ennemmin saisi mies taistella huomiosta sen kanssa, että haluan olla vapaa tekemään asioita.

Vierailija
38/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi äidit treffailee?

Olen mäkin äiti, mutta ei mun lapsi kaikkea huomiota vie. Lapsi asuu jo omillaan koska on 22v. Ennemmin saisi mies taistella huomiosta sen kanssa, että haluan olla vapaa tekemään asioita.

Ketjussahan on kyse pienistä lapsista.

Vierailija
39/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on häiveaiheena greffit -- geriatrikkojen tapaaminen märehtimisen merkeissä.

Treffit ovat tapaamista parinvalinnan merkeissä.  Mihin se kersa pannaan kun mennään treffin jälkeen peuhaamaan?

Vierailija
40/45 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on häiveaiheena greffit -- geriatrikkojen tapaaminen märehtimisen merkeissä.

Treffit ovat tapaamista parinvalinnan merkeissä.  Mihin se kersa pannaan kun mennään treffin jälkeen peuhaamaan?

En ole koskaan ollut treffeillä, joiden jälkeen mentäisiin "peuhaamaan".

Ei ole ollenkaan normaalia monillekaan ihmisille, että treffien jälkeen mentäisiin "peuhaamaan". Ellei sitten ole jo vanha tuttu/parisuhde, ja treffit sellaista parisuhteen ylläpitoa ja piristystä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän