Paljonko vietätte makuuhuoneessa aikaa?
Hauska kysymys ehkä. Mutta meillä on ihanasti remontoitu makuukamari, jota jaksan ihailla vielä vuosia remontin jälkeenkin. Panostin haaveideni tapettiin, vaikka olikin kallis, se sopii tuonne täydellisesti ja muutenkin sisustus on ihana. Kuten myös maisema ikkunasta.
Ja nyt harmittaa, kun ei siellä koskaan tule vietettyä aikaa 😄 Sieltä lähdetään aamulla herättyä, ja illalla sinne mennään nukkumaan.
Joskus menen sängylle loikoilemaan työpäivän jälkeen, selkää oikaisemaan. Saatan lukea kirjaa. Siinä se. Kun ei sinne oikein mahdu esim. etätyöpöytää, niin sekin jää laskuista.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tietenkin vähän harmillista, että enemmistö teistä palstan naisista on keski-ikäisiä, mutta samalla helvetin äkäisiä perähikiän juntteja, joilla ei selvästi ole joko koskaan ollut seksielämää, tai siitä on jo vierähtänyt piiiiiitkä tovi. Minäkin olen keski-ikäinen mies, mutta koska kuljen silmät ja korvat auki, näen ja tapaan mieluummin nuorempia ihmisiä, jotka osaavat käyttäytyä normaalisti. Usko pois, moni muukin mies on täsmälleen sinun kaltaiseen naisen irvikuvaan kyllästyneenä harkinnut ulkomaalaista vaimoa ja sellaisen löytänyt. Minulla on alkanut kuin uusi elämä, kun ystäväpiiriin kuuluu paljon eri kansalaisuuksia ja enimmäkseen nuorempia ja iloisia, positiivisia ihmisiä. Teidän elämän näyttää täyttävän surulliset kuvitelmat perähikiän junttimiehistä.
Että tänään tuommoinen uutinen sun kristallipallostasi tuli 👏 Petraa ja paina foliohattu syvemmälle päähäsi joskos se auttaisi.
Kuu maa, tumme li, kuu maa
Kyllä ihrainen 40 v palsta-asukki on nuorisoa!!111!1!!
Me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus -hiivainen palstamummo 35 v
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihrainen 40 v palsta-asukki on nuorisoa!!111!1!!
Tietysti kultaseni, sä saat olla ihan mikä haluat, ole vaikka joulutonttu jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus -hiivainen palstamummo 35 v
Canesten 200 mg -emätinpuikko auttaa. Saa apteekista ilman reseptiä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole makuuhuonetta. Nukun laverilla joka päivisin toimii sohvana ja tarvittaessa sen voi levittää. Alkovi on, mutta se on työhuoneenani. Yläkerrassa on toinen oleskelutila ja parveke.
Mullakin alkovi on työtilana ja nukun sohvassa. Yksiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole makuuhuonetta. Nukun laverilla joka päivisin toimii sohvana ja tarvittaessa sen voi levittää. Alkovi on, mutta se on työhuoneenani. Yläkerrassa on toinen oleskelutila ja parveke.
Mullakin alkovi on työtilana ja nukun sohvassa. Yksiö.
Köyhä 😂
Makuuhuone on kyllä aika turha, tilan voisi käyttää järkevämminkin. Menen makuuhuoneeseen n. klo. 22.30 ja lähden sieltä pois aika tasan tarkkaan puoli 7. Muuten ovi on kiinni koko päivän.
Ihraiset palstamummot TUNNISTAVAT itsensä!
Niin siellä tulee vietettyä eniten aikaa. Ainoa vain että siitä ajasta suurin osa nukkuen.
Vierailija kirjoitti:
Ihraiset palstamummot TUNNISTAVAT itsensä!
Vilkaisitko peiliin? 🤗
Mun makkari on myös mun etätyö- ja tietokonepelihuone, joten se on varmaan huone jossa vietän kaikkein eniten aikaa.