Putoaako Rydman eduskunnasta
Vaikea kuvitella, että muut kuin pahimmat persurotat äänestää tuollaista niljaketta
Kommentit (404)
Demari loppari joka paikan höylä suomen alasajossa.Rahahanat vuotaa turhanpäiväisille järjestöille.
Kokoomuksesta hänet ajettiin ulos.
Persut menestyy ensi vuonna koska heidön kannattajat äänestää nimenomaan eduskuntavaaleissa. Pronssia tulossa.
Tämä hallitus lisättynä maalaisliitolla voi hyvinkin jatkaa
Persuihin kelpasi, vain persuihin.
Vierailija kirjoitti:
PS on suurin puolue enskeväänä. SDP:n tämän kiusaajapuolueen kupla on jo puhjennut, alas mennyt kuten gallupit kertoo.
PS, kok, sdp siinä järjestys 2027.
Teinitytön äitinä en hyväksy hänen käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä hän edes edustaa arvoineen.
Esimerkiksi minua tässä järjestöasiassa. En pidä poliittisista suojatyöpaikoista enkä korruptiosta. Sellaisten rahoittaminen ei ole valtion tehtävä. Rahat pitää käyttää viisaammin.
Eikö sinua hävetä, että tuet lastenahdistelijaa!
Ei hävetä. Pystyn olemaan saman henkilön kanssa asioista sekä samaa että eri mieltä. Toiseksi ymmärrän eron siinä onko jostain asiasta tuomio vai eikö siitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytöt oli tällä kaudella heikkoja. Ei jatkoon
Taidat olla joku, joka joka tapauksessa vastustaa eikä kannata Rydmanin tavoitteita. Harva on ministerinä suorittanut noin kovaa. Nytkin tulee kyytiä paskajärjestöille, mikä on hienoa.
Nimenomaan. Järjestökentän tulee olla RIIPPUMATON valtiosta. Siksi toiminta ei saa missään tapauksessa olla valtion rahoittama. Valtio ei saa olla mestaroimassa järjestötoiminnan vapauden kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi minua tässä järjestöasiassa. En pidä poliittisista suojatyöpaikoista enkä korruptiosta. Sellaisten rahoittaminen ei ole valtion tehtävä. Rahat pitää käyttää viisaammin.
Ei hävetä. Pystyn olemaan saman henkilön kanssa asioista sekä samaa että eri mieltä. Toiseksi ymmärrän eron siinä onko jostain asiasta tuomio vai eikö siitä ole.
Olen lukenut ne entiselle tyttöystävälle lähetetyt viestit, kauheita.
Putoaa emmekä takaisin kaipaa. Painuisi Venäjälle omiensa joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua hävetä tukea korruptiota?
Vierailija kirjoitti:
Juu totta on pakko olla, kun on väitteitä esittäneet Adelaide Bötty, Amanda Plick ja Teittisen Paapo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua hävetä tukea korruptiota?
Mitä korruptiota? Persujen ampumaratoja ja yksityisteitä veronmaksajien rahoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu totta on pakko olla, kun on väitteitä esittäneet Adelaide Bötty, Amanda Plick ja Teittisen Paapo.
Ahaa, nyt he ovatkin keksineet nämä asiat päästään vai?
Vierailija kirjoitti:
On osaava ministeri.
Niin on. Kauhea poru kun joiltakin poliittisilta järjestöiltä viedään rahoitus. Sellaisia järjestöjä ei olisi koskaan saanut alkaa rahoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut ne entiselle tyttöystävälle lähetetyt viestit, kauheita.
Mitä raskauttavaa niissä mielestäsi oli? Väitätkö esim. ettei teille ole koskaan tullut vieraita kotiin ja sitten on pohdittu, mitä voi tarjoiluja voi laittaa pöytään? Vai onko sinulla parempaa tietoa ko. tyttöystävältä, että mitä viestittelyllä olisi muuta tarkoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaikea tehdä vaalityötä, jos ei uskalla kulkea ihmisten joukossa
Onko Vornanen jo luvannut toimia pikkuvillen henkivartijana?
Toiseksi ymmärrän eron siinä onko jostain asiasta tuomio vai eikö siitä ole.
Muistathan soveltaa tämä myös maahanmuuttajiin? Jos ei ole tuomiota, on kunniallinen ja hyvä ihminen.
Helsingistä on tällä hetkellä eduskunnassa 3 persua: Halla-aho, Rantanen ja Rydman. Koska persut menetti jo 2025 vaaleissa 66% (Halla-aho 72%) äänestäjistään, veikkaan että kaksi tai jopa kaikki kolme tippuvat.
Varsinkin jos Sinimustat asettaa Helsingin vaalipiiriin ehdokkaita, koska heidän saamansa äänet (jotka eivät riitä läpi menoon) ovat kaikki tietenkin persuilta pois.
Missä tuomio?