Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö suunniltasi, jos tuntematon 10v. haukkuisi sinua dinosaurukseksi?

Vierailija
27.04.2026 |

Kestäisikö itsetuntosi pienen piikittelyn?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran kylässä tutun luona,hänellä oli sijoituslapsia.

Yksi näistä lapsista noin 10 -13v tyttö alkoi pilkallisesti naureksimaan,tai minä naurahdin jotain ,niin hän matki nauruani.

En pitänyt tytöstä enää sen jälkeen.

Vierailija
22/33 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa lasten olla lapsia! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin vain että todennäköisesti / toivottavasti sinä et elä näin vanhaksi.

Vierailija
24/33 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjahtaisin hänelle, että niin olen ja että syön sinunkaltaisia lapsia aamupalaksi.

Vierailija
25/33 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän jotkut lasten tai hullujen nimittelyt aikuiseen ihmiseen vaikuta sitä tai tätä. Se, mikä siinä huolestuttaa, on se pulassa oleva lapsi. Ei kukaan hyvinvoiva tenava tai ylipäänsä ihminen kulje tuolla muita haukkumassa. 

Vierailija
26/33 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa. Itse olin joskus teini-ikäisenä päiväkodissa töissä, jossa yksi lapsista kutsui minua harvahampaaksi. Siis semmoinen maitohammas-palleroikäinen, jolta itseltään puuttui hampaita. Olivat varmaan vanhemmat tai sisarukset kotona häntä nimitelleet sellaiseksi. Muistan asian edelleen, vaikka siitä on kymmeniä vuosia jo.

Vierailija
27/33 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupolvien välillä tuntuu olevan kuilu. 

Vierailija
28/33 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä voi vastata samalla tavalla.

Kysyn kohteliaasti, että onko isoisäsi kameli vai aasi?

Vierailija
29/33 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi mukavaa, että löytyisi 10-vuotias, joka tietää mikä on dinosaurus.

Omalla alle kouluikäisellä oli dinosaurusleluja. Kai nyt jokainen tenava tietää dinosaurukset. Mutta ei kylläkään SIINÄ mielessä, mitä muuta sillä tarkoitetaan.

Vierailija
30/33 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia usein haukutaan kanoiksi - ja kana on teknisesti ottaen dinosaurusten jälkeläinen.

Vierailija
31/33 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että katsopas peiliin🤣

Vierailija
32/33 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sen imarteluna. Dinosaurukset olivat maapallon historian pisimpään, (yli 160 miljoonaa vuotta) maaekosysteemejä yhtäjaksoisesti hallinneita selkärankaisia.

Nykyäänkin dinosauruksia (linnut) on lajimäärältään tuplasti nisäkkäisiin verrattuna, n. 11000 tunnettua lajia ympäri maailman.

Vierailija
33/33 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi. Todennäköisesti en edes vaivautuisi reagoimaan pikku h*nttip*llun pään aukomista. Kotikasvatuksensa ei ole minun ongelmani. Viranomaiset sitten aikanaan tarvittaessa puuttuvat. 

Naapuruston kakarat haukkui mua tupakoinnista, en reagoinut mitenkään. Mutta jos ne huutelee tollasia muillekin ja saa pataansa niin en todellakaan mene auttamaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi