Menisitkö suunniltasi, jos tuntematon 10v. haukkuisi sinua dinosaurukseksi?
Kommentit (33)
Muistan kyllä, että kaikki parikymppisetkin tuntui hirveän vanhoilta tuollaisena alakouluikäisenä. Sen sijaan pöyristyisin siitä, miten tuntematon lapsi julkeaa nimitellä ihmisiä yhtään mitenkään. Mihin on jäänyt kasvatus?
En menisi. Todennäköisesti en edes vaivautuisi reagoimaan pikku h*nttip*llun pään aukomista. Kotikasvatuksensa ei ole minun ongelmani. Viranomaiset sitten aikanaan tarvittaessa puuttuvat.
Olisin aidosti ilahtunut siitä, ettei korona-aika kyennyt nujertamaan jokaista pientä tainta hiljaiseksi hissukaksi, vaan että löytyisi ilkikurisia, vanhanajan penskoja, rasavillejä normi naperoita.
Lyö sitä, oppii olemaan puhumatta. Lyö joka kerta kun sanoo tai kysyy jotain.
Minusta olisi mukavaa, että löytyisi 10-vuotias, joka tietää mikä on dinosaurus.
Minua on sanottu possuksi, mutta en minä siitä ole hermostunut, koska arvostan sikoja ja etenkin sianlihaa todella paljon. Rrröhhh rrröhhh.
Esittäisin dinosaurusta, se tepsii aina.
Itsetuntoani ei voi nujertaa kuin 33%:n vapaamuurari.
Kunnon vaahteranmäen eemelimäinen letkautus piristää aina päivää. Harvemmilla nykymukuloilla on verbaliikka hallussa, ovat enempi älylaitteiden pauloissa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa huonosti kasvatettu kakara
Etkö sitten ole dinosaurus?
Aika helpolla pääsee niskanpäälle suomalaisesta keskivertoeläjästä, jos tuosta tuohtuvat. Kiitos vastauksista!
En todellakaan menisi tolaltani. Olen joskus sanonut lapsille olevani tyrannosaurus rex ja se on naurattanut heitä aina. 🦖
Saako valita mikä dinosaurus? Mä ainakin haluan olla brontosaurus!
Mutta sehän olisi ihan oikeassa, miksi loukkaantuisin?
Sama aloittaja kuin taloyhtiön hallitus -avaukset.