Peseytyykö miehenne päivittäin?
Kommentit (18)
onko ukoillanne jotenkin super hyper hien eritys vai onko duuni likaista? Huvin puhdas tuo minun ukkoni on vaikka vain jokatoinen päivä käy. Ja jos sekstataan niin käyhän se vehkeensä pesemässä sitä ennen..
saunassa ja suihkussa käytävä työpäivän jälkeen, sen verran likaista hommaa.
vapaapäivinä ei ihan joka päivä käy,
jos ei mitään hikistä hommaa ole tullut tehtyä...
saunassa käydään kaikki joka toinen päivä ja sit niinä päivinä ku ei saunota, niin pesee vessassa kasvot, kädet ja vehkeensä sekä tietty kainalot jos on tullu hikoiltua.
Ihanan puhdas ja hyvän tuoksuinen mies on!
Käy joka päivä suihkussa. Pesee kasvonsa aamuin illoin. II-hädän jälkeen pesee perseensä. Seksin jälkeen (ja usein ennenkin) käy aina pesulla.
Siistin miehen oon löytänyt :)
yleensä käy iltaisin suihkussa, joskus aamuisin (mutta ei juurikaan sekä että). Saunassa käydään n. kerran viikossa. Ja treenien jälkeen käy myös suihkussa, vaikka oliskin käynyt jo aamulla tms ;)
Ja treenien jälkeen käy myös suihkussa, vaikka oliskin käynyt jo aamulla tms ;)
Kuka ei kävisi treenin jälkeen pesulla kysyn vaan...
En jaksais kyllä haisulia miestä, kun itse pidän hygieniastani hyvää huolta.
Aamulla käy ensimmäiseksi suihkussa, että herää. Käy aamukakan jälkeen toisen kerran suihkussa pyllypesulla :-) Ja sit vielä illalla ennen nukkumaanmenoa.
ja arvatkaa olenko motkottanut asiasta vuosia! olen yrittänyt hyvällä ja pahalla ja selittänyt että itselleni hygienia on todella tärkeää ja että seksiä on turha haaveilla jos ei ole suihkussa käynyt, mutta ei vaan mee perille, ja joku luulee että on oikein juntti maalaistollo, mut on vaan esimiesasemassa oleva korkeasti koulutettu ja kaupungissa asutaan. Vinkkejä otetaan vastaaan miten saisin pakotettua suihkun alle useammin :/
Mulla ei ole mitään motkottamista mun miehen hygieniasta.
Tai no joo, kesäisin sen jalat ja sandaalit haisee ihan kamalalle, silloin on välillä käskytettävä se viemään ne, kenkänsä ulos ja samantien jalkapesulle. Mutta tollehan nyt ei voi pahemmin mitään, jos hikoo, niin sit hikoo. Kunhan nyt peseytyy, niin se on hyvä.
Eli täälläkin kaivattaisiin vinkkejä siihen, miten miehen saisi huolehtimaan hygieniastaan vähän paremmin. Eikä tämäkään mies ole mikään " maalaisjuntti" vaan ihan akateemisesti koulutettu ja hyvissä töissä... Kaiken lisäksi työ pitää sisällään erittäin paljon muiden ihmisten tapaamisia, joten ei todellakaan saisi haista hieltä. Itse en millään jaksaisi muistuttaa aikuiselle miehelle suihkussakäymisen tärkeydestä, mutta pakko se on :( Olen erittäin vihainen anopille, joka ei ole lastaan opettanut paremmin...
Ainoo mikä rassaa on hampaiden huono pesu, vaik peseeki aamuin-illoin, niin liian hätäsesti. Ja toinen on parran ajamattomuus. Käy ehkä pari kertaa viikossa suihkussa. En kyl käy itekään ku joka toinen tai kolmas päivä suihkussa, näin ku kotona oon. Jos töissä kävisin niin ois eri juttu.
Ikinä ei haise hielle, eikä munakaa tuoksahda vaikka oliskin eilen viimeksi pesty. (exä tuoksahti sieltä vaikka olis juuri tullut suihkusta, piintynyt kusen haju reisissä)
Jotenki ihan käsittämättömän kuvo ajatus. Teillä ei var,masti paljoa suuseksiä harrastettu!!
Olen usein huomauttanut että aikuinen ihminen ruukaa käydä suihkussa päivittäin, mutta ei mokoma käy. Ehkä 3krt viikossa:(
Mutta seksiäkään on turha odottaa kun ei ole peseytynyt. Usein sitten kun on seksi mielessä niin oikeen tekee numeron siitä kun hän käy suihkussa!
Muuten on ok mies... pukeutuu kivasti, pesee hampaansa, ajaa partansa, vaihtaa sukkia jne. Mutta mun mielestä ois sama vaikka kulkis paskasissa ryysyissä kun ei kerran peseydy. Hikoilee tasan varmasti päivittäin. Mitä hyötyä niistä puhtaista vaatteista muka on?
suihkussa ainakin kerran päivässä, samalla kun vaihtaa puhtaat sukat ja alusvaatteet.
Vuorotyö ja talonrakennus on olevinaan niin kiireistä, että suihkuun ei kerkeä...
Sellainen herkästi hikoileva kuumakalle, että käy usein suihkussa sekä aamulla että illalla.