Terveyskeskuksessa yleislääkäri "Tämä ei oikein ole alaani. Suosittelen yksityiselle menoa"(vaihdevuodet)
Kysyin eikö voi laittaa lähetettä gynelle ja vastasi ettei heillä ole sellaista.
Siis Anteeksi mitä? Ei muka yhtään gynekologia töissä koko v""n rakennuksessa?!
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on se suuri ongelma, kun naisten "vaivoihin" ei saa apua muuten, kuin maksamalla itse kalliin yksityislääkärin. Ja aina se yksi käynti ei edes riitä. Yleislääkäreille olisi saatava enemmän tietoa vaihdevuosista, koska ne koskettavat kuitenkin jokaikistä naista jossain vaiheessa, noin 50% kaikista ihmisistä.
Kyllä teillä naisilla sitten riittää ongelmia sen elimenne kanssa😂😂
Jep. Elimen ja koko kropan. Se on koneisto, jolla tehdään uusia ihmisiä. Yksinkertainenkin ymmärtää, että se on monimutkaisempaa, kuin pötkö joka nykii ylös ja alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on se suuri ongelma, kun naisten "vaivoihin" ei saa apua muuten, kuin maksamalla itse kalliin yksityislääkärin. Ja aina se yksi käynti ei edes riitä. Yleislääkäreille olisi saatava enemmän tietoa vaihdevuosista, koska ne koskettavat kuitenkin jokaikistä naista jossain vaiheessa, noin 50% kaikista ihmisistä.
Kyllä teillä naisilla sitten riittää ongelmia sen elimenne kanssa😂😂
Minulla on naistentauteihin kuuluvia elimiä useita erilaisia, ei vaan yhtä.
Yksityisellä et maksa vain siitä että juttelet gynen kanssa. Myös ultaus maksaa ja samoin mahdollinen papakoe+ toimistomaksu. Voi olla lopulta kolmensadan lasku siitä,että joku kurkkaa toosaasi. Ei kaikilla ole sellaisia rahoja!
Miksi Suomessa meksetaan sitten veroja? Jossei julkiselle pääse sairauden hoitoon. Nämä kaikki"naistenvaivat"kyllä tuntuvat naisilla sairauksina. Ovat vaan alidiagnosoituja ja hoidettuja naisilla.