Datakeskusyrittäjä: Suomi tarvitsee viisi uutta ydinvoimalaa
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun Suomen raskas teollisuus oli vielä voimissaan, pistivät pystyyn itse ydinvoimalansa eli TVO:n, josta saivat sähköä mankala-periaatteella. Saman voisivat tehdä datakeskukset, eikä olla heinäsirkkoina. Pakko mainita lisäksi tässä yhteydessä, että viimeinen TVO:n ydinvoimala tilattiin prototyyppiasteisena ja kalliiksi tuli.
TVO maksoi voimalasta kauppasopimuksen hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta saa halpaa maata ja sähköä. Tekoälyjätit kiittävät.
Ei saa halpaa sähköä, kun nuo ovat valmiina. Jos Suomeen ei rakenneta uusia ydinvoimaloita, niin niin jokainen aähköasiakas maksaa sähkölaskussansa tätä. Myöskin ne datakeskukset.
Datakeskukset eivät itse joudu maksamaan yhtään mitään vaan Suomen valtio korvaa ja maksaa kannustinbonukset päälle. T. Orpo.
Eikö tälle hulluudelle saada oikeasti stoppia ennen kuin tämä maa on peruuttamattomasti tuhottu? Datakeskukset pois Suomesta ja sassiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta saa halpaa maata ja sähköä. Tekoälyjätit kiittävät.
Ei saa halpaa sähköä, kun nuo ovat valmiina. Jos Suomeen ei rakenneta uusia ydinvoimaloita, niin niin jokainen aähköasiakas maksaa sähkölaskussansa tätä. Myöskin ne datakeskukset.
Datakeskukset eivät itse joudu maksamaan yhtään mitään vaan Suomen valtio korvaa ja maksaa kannustinbonukset päälle. T. Orpo.
Eikö tälle hulluudelle saada oikeasti stoppia ennen kuin tämä maa on peruuttamattomasti tuhottu? Datakeskukset pois Suomesta ja sassiin!
Onko oikean tiedon hakeminen punikkiapinoille ihan ylivoimainen tehtävä?
Vai että valtio maksaa datakeskusten rakentamisen :D
🤣