Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Datakeskusyrittäjä: Suomi tarvitsee viisi uutta ydinvoimalaa

Vierailija
27.04.2026 |

aika koomista

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin Sunny Car Center takas... pliis, pliiiiiiiiis!

🤣

Vierailija
22/24 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun Suomen raskas teollisuus oli vielä voimissaan, pistivät pystyyn itse ydinvoimalansa eli TVO:n, josta saivat sähköä mankala-periaatteella. Saman voisivat tehdä datakeskukset, eikä olla heinäsirkkoina. Pakko mainita lisäksi tässä yhteydessä, että viimeinen TVO:n ydinvoimala tilattiin prototyyppiasteisena ja kalliiksi tuli.

TVO maksoi voimalasta kauppasopimuksen hinnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomesta saa halpaa maata ja sähköä. Tekoälyjätit kiittävät. 

Ei saa halpaa sähköä, kun nuo ovat valmiina. Jos Suomeen ei rakenneta uusia ydinvoimaloita, niin niin jokainen aähköasiakas maksaa sähkölaskussansa tätä. Myöskin ne datakeskukset.

Datakeskukset eivät itse joudu maksamaan yhtään mitään vaan Suomen valtio korvaa ja maksaa kannustinbonukset päälle. T. Orpo.

Eikö tälle hulluudelle saada oikeasti stoppia ennen kuin tämä maa on peruuttamattomasti  tuhottu? Datakeskukset pois Suomesta ja sassiin! 

Vierailija
24/24 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomesta saa halpaa maata ja sähköä. Tekoälyjätit kiittävät. 

Ei saa halpaa sähköä, kun nuo ovat valmiina. Jos Suomeen ei rakenneta uusia ydinvoimaloita, niin niin jokainen aähköasiakas maksaa sähkölaskussansa tätä. Myöskin ne datakeskukset.

Datakeskukset eivät itse joudu maksamaan yhtään mitään vaan Suomen valtio korvaa ja maksaa kannustinbonukset päälle. T. Orpo.

Eikö tälle hulluudelle saada oikeasti stoppia ennen kuin tämä maa on peruuttamattomasti  tuhottu? Datakeskukset pois Suomesta ja sassiin! 

Onko oikean tiedon hakeminen punikkiapinoille ihan ylivoimainen tehtävä?

Vai että valtio maksaa datakeskusten rakentamisen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi