Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikunta LAIHDUTTAA

Vierailija
26.04.2026 |

Kyllä minulla vaan on liikunta kiloja karistanut: kun olen käynyt 39 km kävelylenkillä (ennen lähtöä aamiainen kaurapuuroa marjoilla, hedelmillä ja jogurtilla + leipää ja kahvia, ja puolimatkassa lounas). Kun vaa'alla seuraavana aamuna käynyt, niin kilo tai pari vähentynyt. Tämä toki edellyttää, että syö normaalia terveellistä ruokaa, eikä elä joka päivä kuin olisi ikuinen vappu meneillään 🤭 Eli iltasella vain kevyt terveellinen iltapala, eikä pizzaa, sipsiä, pullaa, suklaata, keksejä, karkkia....

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin merkitys painonpudotuksessa on ruokavaliolla. Liikunta tukee painonpudotusta, kiinteyttää vartaloa ja nostaa kuntoa. Ihan perusasioita nämä.

Hienosti ap sivuutti täysin nämä tosiasiat.

En sivuuttanut. Et sitten viitsinyt aloitusta lukea? 

ap

Miksi sä et ymmärrä tosiasioita? Fakta on se, että suurin merkitys painonpudotuksessa on ruokavaliolla. Et voi muuttaa tuota faktaa.

Miksi sitten syöt ruokaa, joka lihottaa?

Mitä sä sekoilet? En kirjoittanut itsestäni yhtään mitään vaan painonpudotuksen faktoista. 

Vierailija
42/43 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että pitäis kävellä 7 h päivässä? Mites työt? 

Ei ap ole töissä eikä kyllä myöskään kävely muuta kuin lähikauppaan, jos sinnekään. Varmaan tilaa ruoat hikiseen yksiöönsä.

Jokaisella on viikossaan vapaapäiviä yleensä se kaksi. Kyllä niistä toisen voi aivan hyvin käyttää pitkään kävelylenkkiin.

Meillä joillakin on myös muuta elämää ja töiden vastapainoksi tarvitsee myös lepoa. En mä ainakaan fyysisesti raskaan työn lisäksi jaksaisi vielä vapaapäivänä tehdä tuollaisia pitkiä lenkkejä. Nyt oikeasti järki käteen taas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vessapaperirulla, kakkapusseja ja litra, pari vettä mukanasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme