Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua pelottaa synnytyksessä

Vierailija
10.05.2007 |

- Että minulle ei ole kerrottu koko totuutta vauvan koosta ja mahtumisesta tai että vauvan kasvua ei seurata tarpeeksi hyvin. Jatkuvasti luen odotuspalstaltakin, kuinka samankokoisia on jo lähdetty käynnistämään suuren koon takia. Miksei minun kohdallani muka ole mitään huolta?

- Että vauva on ultrista huolimatta epämuodostunut tai että sillä on jotain hirvittäviä luomia keskellä naamaa, joita ei ultrassa voikaan huomata.

- Että en jaksa synnyttää, koska olen niin huonosti valmistautunut.

- Että lapsi juuttuu kiinni kesken ponnistamisen eikä sitä saada irti millään.

- Että minun odotetaan osaavan itse huolehtia kaikesta, koska olen synnyttänyt aiemmin, jotain menee pieleen ja vauva kuolee.

- Että en osaa rakastaa vauvaa enkä enää esikoistakaan. Esikoista odottaessa olin onnellisempi kuin ikinä, nyt olen vain väsynyt ja huolissani.

- Että koko raskauden ajan kestänyt epävarmuus, pelot ja huolet ovat vaikuttaneet vauvaan jollain tavalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolet kaikkoavat, kun lapsi syntyy!

Vierailija
2/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Että joku tietää, että kaikki ei tule menemään hyvin, muttei kerro sitä minulle. Olen vainoharhainen!!

- Että lapsi menee yliajalle ja kasvaa kasvaa vaan, eikä kukaan puutu asiaan missään vaiheessa ja lopulta käy huonosti.

- Että lapsi on niin iso, että imetys ei koskaan tule onnistumaan, vaan on pakko alkaa pullorumbaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on voimia imeä enemmän ja pidempään, masuun mahtuu enemmän maitoa ja nukkuvatkin pidempiä pätkiä.

Relaa, kaikki menee hyvin!

Vierailija
4/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin tuplaantunut.

Muutenkin pelkään ihan yhtä paljon ap:n kanssa, jollen enemmänkin ja ymmärrän kyllä miten raskasta tuo on. Vaikka kuinka yrittäisi järkevästi ajatella ja ottaa asiat sitten kun ne tulee jos ovat tullakseen, niin sydäntä kourii koko ajan.

Sama oli myös siinä, että esikoisen odotus oli yhtä ihanuutta ja tämä on tosiaan ollut yhtä huolta ja pelkoa. ja vielä puolet jäljellä!!

Jaksamista kuitenkin!

Vierailija
5/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla olis aika lailla samanlaista, mutta niin itselle vierasta. Jälkeenpäin osaa nähdä asiat eri valossa, vaikka sillä hetkellä tuntuikin PAHALTA. Luottamusta!

Vierailija
6/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi kasvaa liian isoksi eikä synnytys alakautta onnistu. Pelkään sektiota ihan hirveästi!

Vierailija
7/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveitä huolia teillä,

koittakaa ottaa rennommin!

ne asiat mitkä tulee, niin tulee,

niille ei vaan voi mitään!

kannattaa murehtia vasta kun jotain tapahtuu!!!!

Vierailija
8/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahinta mitä voi kuvitella, vauvalla on luomi naamassa!!

Vierailija
9/9 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväiseni! Ei ole mitään pelättävää. Suomessa asiat hoidetaan niin hyvin. Kyllä siihen olisi jo puututtu, jos joku riskitilanne olisi käsillä!