Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia miehillä on deittisovelluksista?

Vierailija
26.04.2026 |

ÄLÄ POISTATA KETJUA SIKSI, ETTÄ OTSIKKO ÄRSYTTÄÄ SINUA 

Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne:

Kun olet deittiäpissä, niin kuinka helppoa sinun on saada matchejä tai päästä treffeille? Entä kuinka helppoa on löytää parisuhde?

Kun olet deittiäpissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja he kaikki haluavat lähteä treffeille kanssasi ja kaikki upeat naiset  tyrkyttävät itseään sinulle?

Entä jos olet tapaillut jotain mukavaa naista , jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin herkästi mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä paremmankin naisen löydän"?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä on deittiapeista noin 1000x vaikeampi saada edes piirun verran huonomman tasoista seuraa vs. livenä.
Siellä on ylitarjontaa miehistä, ja naiset sen lisäksi muuttuvat hypergamisiksi kun tarjontaa on liikaa. "Runsaudenpula". Monelle naiselle tulee myös illuusio että heille kutosen naisena kuuluu ysin mies, tinder yms. apit pääsyyllisiä tähän

Olen myös havainnut tämän illuusion naisissa. Tosin tiedän kyllä miten naisen kuin naisen saa ja se on aivan sama keino millä sinutkin saa, eli työntämällä iso suonikas syvälle suoleesi. Tiedät, että kiljut kuin sopraano kun alan opettamaan sinua alistumaan minulle.

Tämä on hyvä esimerkki siitä mitä naisena joutuu tinderissä sietämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä