Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia miehillä on deittisovelluksista?

Vierailija
26.04.2026 |

ÄLÄ POISTATA KETJUA SIKSI, ETTÄ OTSIKKO ÄRSYTTÄÄ SINUA 

Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne:

Kun olet deittiäpissä, niin kuinka helppoa sinun on saada matchejä tai päästä treffeille? Entä kuinka helppoa on löytää parisuhde?

Kun olet deittiäpissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja he kaikki haluavat lähteä treffeille kanssasi ja kaikki upeat naiset  tyrkyttävät itseään sinulle?

Entä jos olet tapaillut jotain mukavaa naista , jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin herkästi mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä paremmankin naisen löydän"?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viime vuosien aikana käynyt tai Tinder -treffeillä 58 eri miehen kanssa.  Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja se 1/3 miehistä,joille minä annoin pakit, osa oli sellaisia, ettei heitä kiinnostanut parisuhde kanssani, ainoastaan pil*lu.

Eli minulle ainakin tulee mieleen, että näillä miehillä on sitten niin paljon valinnanvaraa sinkkunaisissa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä.

Vierailija
2/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sieltä irtoaa.

Varsinkin YH-mammoilta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on se, että paljon siellä on naisia mutta oikeasti eivät ole etsimässä yhtään mitään. Tärkeintä lienee saada seuraajia tms kontakteja sometileille. M43

Vierailija
4/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kopioit samaa vuodesta toiseen tänne?

Vierailija
5/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aina ajankohtainen? (eri)

Vierailija
6/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sieltä irtoaa.

Mä en usko tätä. Toisilta irtoaa helpolla aina ja toisilta ei ikinä. Osalta irtoaa varattunakin helpolla. Se on kiinni ihmisistä ja siitä miten suhtautuu seksiin. Itse en innostu miehestä ilman jonkun tason tunnetta ja luottamusta. Minulla ei ole ollut yhtään yhden yön suhdetta, vaikka olen ollut yh.

Vierailija
7/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuoden aikana tinderissä 2 keskustelulle edennyttä matchia, 0 treffiä. Oman mielenterveyden vuoksi parempi pysyä poissa ja elää yksin kuin sieltä yrittää epätoivoisesti jotain löytää.

Työkaveri tosin löysi naisen ja ovat lapsenkin tehneet. Niin kai se joillekin toimii.

Vierailija
8/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja. En saa juuri ollenkaan tykkäyksiä, matcheista nyt puhumattakaan. 

Vierailija
9/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen viime vuosien aikana käynyt tai Tinder -treffeillä 58 eri miehen kanssa.  Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja se 1/3 miehistä,joille minä annoin pakit, osa oli sellaisia, ettei heitä kiinnostanut parisuhde kanssani, ainoastaan pil*lu.

Eli minulle ainakin tulee mieleen, että näillä miehillä on sitten niin paljon valinnanvaraa sinkkunaisissa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä.

Minulla on ihan sama kokemus ajalta kun olin Tinderissä. Riisu siis housusi, pyllistä oikein kunnolla ja anna minun upottaa suonikkaani syvälle suoleesi. Tiedän, että kiihotuit tämän lukemisesta.

Vierailija
10/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sieltä irtoaa.

Mä en usko tätä. Toisilta irtoaa helpolla aina ja toisilta ei ikinä. Osalta irtoaa varattunakin helpolla. Se on kiinni ihmisistä ja siitä miten suhtautuu seksiin. Itse en innostu miehestä ilman jonkun tason tunnetta ja luottamusta. Minulla ei ole ollut yhtään yhden yön suhdetta, vaikka olen ollut yh.

Silti sinäkin pikku l utk a konttaat luokseni kerjäämään lisää, kun olen painanut sinua koko yön kuivana kakkoseen. Kirjoituksesi paljastaa mitä oikeasti haluat.

Vierailija
11/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä vain käytän ja mätsejä 5-10 vuodessa. Treffeillä olen käynyt satunnaisesti. 10v sitten tinderi toimi muttei enää. 

M39

Vierailija
12/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa on saada matcheja ja päästä treffeille, mutta eipä tunnu löytyvän sitä oikeaa, joka vie jalat alta heti ensikohtaamisella.

M45

Vierailija
13/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiä vain käytän ja mätsejä 5-10 vuodessa. Treffeillä olen käynyt satunnaisesti. 10v sitten tinderi toimi muttei enää. 

M39

Olet kelpo poika. Käy polvillesi, niin työnnän munani syvälle kurkkuusi. Tiedän, että laukesit näppäimillesi tätä lukiessasi.

Vierailija
14/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa on saada matcheja ja päästä treffeille, mutta eipä tunnu löytyvän sitä oikeaa, joka vie jalat alta heti ensikohtaamisella.

M45

Sinulta lähtee jalat alta, kun työnnän sykkiväni syvälle suoleesi. Jo useamman vuoden lerppana pysynyt munasikin nousee kuin rautakanki pystyyn kun alan kirnuamaan sinua.

Vierailija
15/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on deittiapeista noin 1000x vaikeampi saada edes piirun verran huonomman tasoista seuraa vs. livenä.
Siellä on ylitarjontaa miehistä, ja naiset sen lisäksi muuttuvat hypergamisiksi kun tarjontaa on liikaa. "Runsaudenpula". Monelle naiselle tulee myös illuusio että heille kutosen naisena kuuluu ysin mies, tinder yms. apit pääsyyllisiä tähän

Vierailija
16/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tätä soopaa voisi jatkaa jossakin niistä 67 aiemmasta ketjusta? Miksi pitää tehdä uusi identtinen copy-pastealoitus?

Onko täällä niin pimeää porukkaa että hilloavat tekstejä notepadissä vuosia ja roiskivat tänne uudelleen ja uudelleen?

Vierailija
17/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä on deittiapeista noin 1000x vaikeampi saada edes piirun verran huonomman tasoista seuraa vs. livenä.
Siellä on ylitarjontaa miehistä, ja naiset sen lisäksi muuttuvat hypergamisiksi kun tarjontaa on liikaa. "Runsaudenpula". Monelle naiselle tulee myös illuusio että heille kutosen naisena kuuluu ysin mies, tinder yms. apit pääsyyllisiä tähän

Olen myös havainnut tämän illuusion naisissa. Tosin tiedän kyllä miten naisen kuin naisen saa ja se on aivan sama keino millä sinutkin saa, eli työntämällä iso suonikas syvälle suoleesi. Tiedät, että kiljut kuin sopraano kun alan opettamaan sinua alistumaan minulle.

Vierailija
18/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tätä soopaa voisi jatkaa jossakin niistä 67 aiemmasta ketjusta? Miksi pitää tehdä uusi identtinen copy-pastealoitus?

Onko täällä niin pimeää porukkaa että hilloavat tekstejä notepadissä vuosia ja roiskivat tänne uudelleen ja uudelleen?

Sinä ymmärrät vasta silloin mitä hilloaminen ja roiskiminen on, kun pääset minun käsittelyyni.

Vierailija
19/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sieltä irtoaa.

Parisuhde onkin sitten eri asia.

Tietenkin jos mies haluaa olla aisuri.

Vierailija
20/21 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on siellä vaan pönkittämässä haurasta egoaan ja kavereiden kans nauraa miesten kuville. Jos joku neito sattuu vastaamaan kuuluu vastata yhdellä sanalla esim. Juu, joo, jou, jöy, jep, hips, tips, on, ei , ei oo, juu ei. 
Kokemusta löytyy voin kerttoo .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi