Jes! Firmassa saattaa alkaa yt:t tänä vuonna ja alisuorittajat, kuten allekirjoittanut, saanee ekana kenkää.
Säästöjä on ihan mukavasti ja ansiosidonnaisen kanssa ne riittää pitkälle. 4 hakemusta per kk menee "vasemmalla kädellä", eli tuskinpa tarttee tässä työllisyystilanteessa jännittää liikoja. Tiedossa 400 pv lomailua ja vapautta, todennäköisesti suureksi osaksi jossain miellyttävämmässä maassa👍
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Olin viime vuonna puolisen vuotta ansiosidonnaisella ja oli kyllä aivan mahtavaa aikaa. En ihmettele ettei ketään työllistyminen kiinnosta, fyrkkaa tuli riittävästi ja velvoitteet täysin lapsellisia, neljään hakemukseen kului kuukaudessa ehkä puolen tunnin verran aikaa jos sitäkään. Joku työkkärin typerä tantta halusi välttämättä tavata paikan päällä kerran, ja huomasin kuinka hänen kaksi aivosolua hakivat epätoivoisina toisiaan kun selitin mitä olen tehnyt työkseni. 😂
Se neljä hakemusta on todellakin vitsi. Autistinen viisivuotias täyttäisi velvoitteet 15 minuutissa.
Ansiosidonnaista ei enää käytännössä ole. 8 viikkoa saa nykyisin hyvin leikattu eli pientä Ansiosidonnaista ja sen jälkeen se on käytössä sama kuin yleistuki.
Orpopurra tuhosi keskituloisten perusturvan.
Yleensä ne ruskeakielisimmät saa jäädä, riippumatta heidän työnteon tasostaan.
ruskeakieliset tosiaan, valtiolla oli näitä lusmuja vuosikymmeniä ja nyt ne lusmuilee hyvällä eläkkeellä ja ootaa että haukkumansa nuoret elättää ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin viime vuonna puolisen vuotta ansiosidonnaisella ja oli kyllä aivan mahtavaa aikaa. En ihmettele ettei ketään työllistyminen kiinnosta, fyrkkaa tuli riittävästi ja velvoitteet täysin lapsellisia, neljään hakemukseen kului kuukaudessa ehkä puolen tunnin verran aikaa jos sitäkään. Joku työkkärin typerä tantta halusi välttämättä tavata paikan päällä kerran, ja huomasin kuinka hänen kaksi aivosolua hakivat epätoivoisina toisiaan kun selitin mitä olen tehnyt työkseni. 😂
Se neljä hakemusta on todellakin vitsi. Autistinen viisivuotias täyttäisi velvoitteet 15 minuutissa.
Mä väsäsin 15 minuutissa Openclaw agentin tekemään hakemukset ja täyttämään lomakkeet puolestani. Itse keskityn lonkeron juontiin.
Olin just tulossa sanomaan, että hyvinkään usein ei irtisanota niitä joita pitäisi. Mitä kauempana päätökset on tehty, sitä varmemmin tuottavuutta ei edes arvioida kun heilutellaan kirvestä.