Jos sinusta liikkuisi epämääräisiä juoruja töissä niin
antaisitko asian olla ja rauhoittua omia aikojaan vai yrittäisitkö puuttua siihen?
Kommentit (10)
Ei tarvi tehdä mitään. Karma is Bitch.
Kiinnosta paskaakaan juorutaanko vai ei.
Luovutin koko työpaikan suhteen. Jos uskovat törkeitä juttuja ihmisestä jonka ovat tunteneet pitkään, niin pitäkööt tunkkinsa.
Eivät olleet sen arvoisia.
Näin onkin ollut ja koska kukaan ei suoraan ottanut asiaa puheeksi niin en kommentoinut millään tavalla. Siinähän jäivät epätietoisuuteen siitä miten asiat oikeasti on. Juorut oli osin täyttä valhetta ja loputkin vääristeltyjä. Kunnianloukkausasia olis ollut jos olisin vienyt asian eteenpäin. Mutta päätin keskittyä työhön.
T. Sote-alan ilmapiiriongelmapaikoissa työskentelevä
Ottaisin selvää, kuka juorun on aloittanut ja tekisin sen elämästä vaivihkaa helvetin.
Jos se uhkaisi työntekoani niin selvittäisin asiallisesti esimiehen kanssa. Jos se on vaan pikkusieluisten vajaaälyistä hupia kahvipöydässä niin antaisin heidän pitää hupinsa ja keskittyisin itse järkevämpiin juttuihin. Voin lietsoakin niin että idiooteilla on enemmän hupia.
Vierailija kirjoitti:
Jos se uhkaisi työntekoani niin selvittäisin asiallisesti esimiehen kanssa. Jos se on vaan pikkusieluisten vajaaälyistä hupia kahvipöydässä niin antaisin heidän pitää hupinsa ja keskittyisin itse järkevämpiin juttuihin. Voin lietsoakin niin että idiooteilla on enemmän hupia.
Omalla kohdallani asiallinen selvittely ei onnistunut. Jouduin kerran viikossa esimiehen puhutteluun mutta en itse saanut sanoa mitään. Lopputuloksena irtisanoin itseni vihdoin kun en enää jaksanut sairasta ilmapiiriä ja myrkyllistä toimintaa, siinä vaiheessa minulta oli jo pyydetty anteeksi mutten enää välittänyt, pitäkööt p*skansa ajattelin ja lähdin menemään - tosin muutaman sairasloman, lääkärillä ja työterveyspsykologilla käynnin jälkeen.
Liikkuu. Edelleen.
Juttelen miesten kanssa, nauran huvittaville asioille heidän kanssaan ja minua epäillään siitä, että olen kiinnostunut varatuista ja huomattavasti nuoremmista miehistä.
En ole.
Pidän hauskoista ihmisistä, pettäminen on iljettävää.
Pitäisin huumorilla ja suurentelisin vielä enemmän juoruja.