Kuinka helposti sinkkunaiset nykyään suostuvat seksiin jonkun random-tyypin kanssa?
En tiedä, koska en ole koskaan saanut enkä koskaan edes yrittänyt iskeä naista.
Mutta jos esim baarissa alkaa ehdottelemaan naiselle seksiä, kuinka todennäköistä se on, että joku suostuu?
Kommentit (19)
Parikymppisiltä likoilta saa suht helposti, jopa vanhempi, 40v mies.
Myös monet 40+ ikäiset naiset ovat yöelämässä vain seksin perässä
Eli uskallan sanoa, että fiksusti käyttäytyvä mies, joka ei ole kaatokännissä, saa aina seuraa, jos haluaa.
En mä ainakaan ole koskaan suostunut seksiin jonkun randomin kanssa. Hyi helvetti.
Sinä et saa, mutta jos olet tumma ja nimesi on Doggy Steve niin jonoa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Eli uskallan sanoa, että fiksusti käyttäytyvä mies, joka ei ole kaatokännissä, saa aina seuraa, jos haluaa.
Sellainen harhainen tollo siellä.
Moni nainen iästä riippumatta menee baariin yms. kavereiden kanssa pitämään hauskaa eikä etsimään jotakin kyrvänkannettelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Helsingissä lähtee mukaan helposti. Myötähävettää naisena.
Mikä siinä hävettää? Ihmiset ovat huvikseen paneskelleet historian hämäristä saakka kuten muutkin kädelliset apinalajit.
Luterilainen tai viktoriaaninen häveliäs maailmankuva on hyvin uusi ja täysin luonnonvastainen suuntaus jota käytetty sosiaalisen kontrollin välineenä.
Jos mies on pitkä, komea ja hauskaa seuraa, niin saatan hyvinkin päätyä sen kanssa samaan sänkyyn jo ensimmäisenä yönä.
N38
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä mylrähävettää naisena? Seksi on luonnollinen tarve ja miehet naisia äärimmäisen paljon "helpompia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen iästä riippumatta menee baariin yms. kavereiden kanssa pitämään hauskaa eikä etsimään jotakin kyrvänkannettelijoita.
Niin menee. Mutta moni menee myöskin hakemaan seksiseuraa. Vai MITEN HELVETISSÄ kuvittelet, että yhden yön kännipanoja on baari-iltojen jälkeen niin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti kuskina niin naiset kyllä silloin lähtevät yökylään. Örveltäjät tyytyvät käteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä hävettää? Ihmiset ovat huvikseen paneskelleet historian hämäristä saakka kuten muutkin kädelliset apinalajit.
Luterilainen tai viktoriaaninen häveliäs maailmankuva on hyvin uusi ja täysin luonnonvastainen suuntaus jota käytetty sosiaalisen kontrollin välineenä.
niin, mutta ihmisillä kuten gorilloilla tai simpansseillakin vain muutama uros laumassa panee valtavasti naaraita ja 99% tumputtaa.
se mikä meidät erottaa luonnontilasta on että yhteiskuntarakenne kannustaa parisuhteisiin ja avioliittoihin.
jos se ei olisi normi niin minun näköinen mies kuolisi neitsyenä. en ole koskaan saanut irtoseksiä 46 ikävuoteen mennessä mutta 2 parisuhdetta on ollut.
En minä koskaan ole kenenkään kanssa lähtenyt seksiä harrastamaan. Joskus siihen on kuitenkin päädytty, mutta ei se mikään tavoite ole minulla ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuinka moni?
Riippuu ihan naisesta. Itse en koskaan, yksi kaverini sinkkuna ollessaan varmaan joka kerta jos mies älysi kysyä kaverini ollessa tarpeeksi kännissä, toinen vain silloin, kun hänellä itsellään on elämässä jo valmiiksi huono tilanne päällä + surua, kolmannen pitää tuntea mies vähintään jotain muutakin kautta kuin baarin narikkajonosta, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pääosin naisia tai komeakasvoisia pitkiä miehiä hävetä.
Se hävettää niitä osattomia miehiä jotka lopulta tekevät verisiä vallankumouksia tai keksivät erilaisia uskontoja ja valtarakenteita joilla estää noita luonnollisia viettejä kyseisiltä ihmisryhmiltä.
Joka on loogista selviytymisen kannalta
Mene kokeilemaan itse yöelämään. Iltahan on siinä mielessä nuori...