Lue keskustelun säännöt.
Sanotaan että välinpitämättömyys on rakkauden vastakohta. Kai se on sitten niin, että en
10.05.2007 |
rakasta isääni. Mies on minulle täysin yhdentekevä. Olenkohan ainoa, joka tuntee näin omaa isää tai äitiä kohtaan... Koitan kuvitella miltä tuntuisi, jos isäni kuolisi. Mutta ei taitaisi tuntua miltään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla