”Kiusatusta tuli kiusaaja”
Väkivaltainen 11-vuotias tyttö on kylvänyt pelkoa Vuosaaressa
Kommentit (30)
Ihan samanlailla tällä palstallakin kiusataan kiusaajia ja ärsyttäviä henkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
eihän se sen 11v tytön vika ole. kaikki tytöt ovat aina uhreja ja vika on muissa.
Kuuluu kulttuuriin
Onko tuosta kiusaamisesta muuta näyttöä kuin jengipomon huumerikollisisän kertomus?
En usko sanaakaan. Rikolliset ovat patalogisia valehtelijoita.
Tuliko? Kiusaamisesta ei ole näyttöjä. Isä sanoo, että tyttö ei osaa kertoa kiusaamisesta.
Jopas vain on ollutkin rankkaa kiusaamista.
Tämä heimo osaa hommat. Aina vedotaan syrjintään, kiusaamiseen jne.
Varmasti sitten kaikki on hyvin.
Onhan tuo voimaantumista. Tuossa kulttuurissa kun ihan luvan kanssa mies saa mätkiä naisia ja lapsia.
Joidenkin kiusaajien taktiikka on väittää itse olevansa kiusattu. Exäni oli tällainen, kuulemma oli koulussa ja työpaikalla kiusattu. Tunsin myötätuntoa ennen kuin tajusin, että tarinoissa oli jotain pielessä. Hän oli manipulatiivinen ja kaasuvalotti. Hän oli vaihtanut tarinoissaan "roolit" toisinpäin. Oli oikeasti itse kiusaaja. Nykyisin itkee sitten sitä, että exänsä eli minä myös häntä kiusasin. Hän on aina uhri.
Valtamediaa on paljolti kiittäminen. Eli kiitos vasuri, eikun siis valtamedia, teette hienoa työtä seksirikollisten ja muiden vihamielisten tunkeilijoiden oikeuksien puolustamisen puolesta Suomalaisia vastaan!