Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kun luen näitä viestejä lestadiolaisista niin aina enemmän

Vierailija
10.05.2007 |

ja enemmän alkaa tuntumaan että haluan olla uskovainen. Miten helppoa meidän elämä onkaan! Tehkää vain lisää alotuksia niin saan enemmän pohjaa uskolleni. =)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla välillä näinkin.. :)

Mutta muista ettei Lestadiolaisuus ole se joka pelastaa, vaan usko.

Ei siis kannata etsiä uskoaan ryhmästä vaan raamatusta ja Jumalasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä