Miten saada kynien jäljet pois seinästä?(Ei ole tapetti seinä)
Myös kaapeissa on kynien jälkiä ja muovilattiassa. Edellisten asukkaiden jäljiltä nämä :/
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ihmesieni ja savea ehkä
Ihmesieni voi vioittaa pintaa, kenties tuo savi, sillä esim kuparikin kiillottuu moitteettomasti. Kokeile ensin jossain huomaamattomassa paikassa.
Maalaus? Sitä ennen puhdistus? Tubessa videoita hakusanoilla, enkuksi.
Mitä kynää? Ja maalattu seinä vai? Jos vuokra,olisin pyytänyt maalausta ennen muuttoa. Kai sitä on käyty kattoo ennen muuttamista? Sillon kannattaa kattoa hyvin. Varsinkin kun jos ne siellä valmiiksi on, eivät kuvittele että ne on teidän tekemiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmesieni ja savea ehkä
Ihmesieni jättää usein pahat jäljet. Itse olen kokeillut käsidesiä tai jotain alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Maalauksella ainakin menisi piiloon, mutta pitäisi silloin iso alue maalata, kun tuskin osaisin häivyttää maalilla tiettyä kohtaa
Käy kaupassa, missä myydään taidevälineitä (paperit, pensselit, välineet). Niiltä löytyy neuvot ja aineet.
Kannattaa kuvata ja ilmoittaa tilanne, että et itse joudu maksamaan toisten sotkuja, kun muutatte pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kynää? Ja maalattu seinä vai? Jos vuokra,olisin pyytänyt maalausta ennen muuttoa. Kai sitä on käyty kattoo ennen muuttamista? Sillon kannattaa kattoa hyvin. Varsinkin kun jos ne siellä valmiiksi on, eivät kuvittele että ne on teidän tekemiä.
Lyijykynää, tussia, värikynää ainakin. Ovat sellaisissa kohti, ettei heti näkynyt ja uskon, että vuokranantaja tietää niistä
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Suomeksi ei kukaan osaa seinää maalata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmesieni ja savea ehkä
Ihmesieni jättää usein pahat jäljet. Itse olen kokeillut käsidesiä tai jotain alkoholia.
Hyvä idea alkoholilla sulattaa seinämaali appelsiinipinnalle ja vakuutella itselleen että ihmesieni, se se on paha asia.
Ihmesieni poistaa jäljet, mutta kun valoa vasten katsoo, ihmesieni jättää läikän maalipinnalle. Hioo maalipinnan pilalle.
Ihmesieni ja savea ehkä