Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12934)
Tuntui kuin olisit osa minua.
Ei kukaan jolla on aivot anna mun panna itseään. Siks just tyhmää aivotonta 20v blondia bimboa etsin. setämies +50 (kommentti ilmoitettu joten vastaan tähän)
Vierailija kirjoitti:
Sama tunne miehestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi kun löytäis tyhmän 20v blondin bimbon joka antais panna monta kertaa yössä, ja perseeseen kans. setämies +50
Aika pervoa. Mutta toisaalta olen itse nelikymppinen nainen ja ihailen parikymppisiä kauniita naisia. Joskus jopa pervot ajatukset saattavat käväistä mielessä. Kaksinaismoralisti siis.
Minä taas miehiä. Mutta kun muistan että heiltä puuttuu vielä iso osa aivoista, katse kääntyy äkkiä varttuneempiin komistuksen. Nuoret naiset on yhtä onttoja.
No tietenkään nuoret ei ole niin kehittyneitä henkisesti, mut enpä kehuis näiden 40-50+ ukkojen (tai akkojen) henkistä tasoa kovin korkeaksi, kun esineellistävät nuoret noin.
Päinvastoin, ihmisenä jälkijättöisiä.
Vierailija kirjoitti:
Oma eroni on astunut jo voimaan. Mutta en uskalla enää sua lähestyä. Laita viestiä niin kaikki etenee.
Etkö sinä vapaana nyt voi ihan reippaasti laittaa viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Mietin suihkussa tuota kommenttia, että miehet ei osaa olla yksin. Miehet ehkä tarvii lähisuhteen, koska heillä ei ole samanlaista ystäväverkostoa, kuten naisilla. Siis sellaisia ystäciä, joiden kanssa jaettaisiin ja puhuttaisiin tunneasioista ja muista henkilökohtaisemmista jutuista. Miesten ystävyys taitaa olla keskimäärin erilaista.
Todella. Näin on.
Minäkin rupattelen aina
syntyjä syviä naisten kanssa.
E
Se on yksilöstä kiinni kuinka kehittynyt on henkisesti. Todella yleistäviä näkemyksiä.
Hyvää yötä ruotsinkielinen rouva erityisopettaja Helsingistä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Hitsi kun löytäis tyhmän 20v blondin bimbon joka antais panna monta kertaa yössä, ja perseeseen kans. setämies +50
Fiksua et saisikaan joten kannattaakin pitäytyä niissä tyhmissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma eroni on astunut jo voimaan. Mutta en uskalla enää sua lähestyä. Laita viestiä niin kaikki etenee.
Etkö sinä vapaana nyt voi ihan reippaasti laittaa viestiä?
Voisin mutta kun en tiedä mikä on vastaanotto. En kestäisi torjuntaa
On noloa varmaan myöntää, mutta olisi unelmani viettää gamer girlin kanssa iltoja. 🥺
Oon jo henkisesti varautunu siihen ettei nähdä huomenna illalla
Kuljin illan pimeydessä katuvalojen alla ja mietin, että olisi onnea kävellä käsi kädessä oman rakkaan kanssa, kun sellainen olisi. Onneen ei tarvita paljon, vain kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan yötä edes jaksaisit? Onko vain suuret kuvitelmat? sivu
Vierailija kirjoitti:
Ota mut. nn
Käskystä 😘
nn
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisin turvassa.
Kiitos merkistä 💛 Pian ois varmaan mahdollisuuksia nähdä, jos ois mahdollisuuksia nähdä. Tai siis että kunhan keksis miten näkis. Käyn aina harvakseltaan siinä rakennuksessa missä ennen nähtiin, mutta en usko että se riittää.