Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12934)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: mikä kaipausvaihe sinulla on menossa tällä hetkellä?
1. Laantuva
2. Kevyempi
3. Yltyvä
4. Vituttava, kerrassaan vituttava
Olen harmistunut, pettynyt, lannistunut, suutuksissani... en suoranaisesti kaivatulleni, vaikka kieltämättä nyt hän(en toisinaan ilmenevä jopa välttelevä vähäeleisyys minua kohtaan) ärsyttää. Ensisijaisesti nämä tunteet kohdistuvat itseeni, omiin naiiveihin kuvitelmiini. Miten tämä nyt näin raastaa, kun alunperin ajattelin tätä lähinnä kevyenä lisämotivaattorina hilautua töihin.
Nyt ei mitään pilvenhattaraa ja napojen tutkiskelua, vaan raatorehellistä vitutusta. Kaipaan vähän liikaa.
Kaipaan myös.
Nukkuisin sun vierellä todella hyvin.
Oma eroni on astunut jo voimaan. Mutta en uskalla enää sua lähestyä. Laita viestiä niin kaikki etenee.
Vierailija kirjoitti:
Oma eroni on astunut jo voimaan. Mutta en uskalla enää sua lähestyä. Laita viestiä niin kaikki etenee.
Ei etene jos ei edennyt aiemminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: mikä kaipausvaihe sinulla on menossa tällä hetkellä?
1. Laantuva
2. Kevyempi
3. Yltyvä
4. Vituttava, kerrassaan vituttava
Olen harmistunut, pettynyt, lannistunut, suutuksissani... en suoranaisesti kaivatulleni, vaikka kieltämättä nyt hän(en toisinaan ilmenevä jopa välttelevä vähäeleisyys minua kohtaan) ärsyttää. Ensisijaisesti nämä tunteet kohdistuvat itseeni, omiin naiiveihin kuvitelmiini. Miten tämä nyt näin raastaa, kun alunperin ajattelin tätä lähinnä kevyenä lisämotivaattorina hilautua töihin.
Nyt ei mitään pilvenhattaraa ja napojen tutkiskelua, vaan raatorehellistä vitutusta. Kaipaan vähän liikaa.
Olisin voinut itse kirjoittaa saman. Harmittavaa että päästin tilanteen eskaloitumaan. Pitää saada tämä loppumaan
Mies, laita leopardikuvioinen tyköistuva jumpsuit.
Hitsi kun löytäis tyhmän 20v blondin bimbon joka antais panna monta kertaa yössä, ja perseeseen kans. setämies +50
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä muikkunen. 🧡nuppunen
Unohdit pikkukoiran!
Vierailija kirjoitti:
Hitsi kun löytäis tyhmän 20v blondin bimbon joka antais panna monta kertaa yössä, ja perseeseen kans. setämies +50
Aika pervoa. Mutta toisaalta olen itse nelikymppinen nainen ja ihailen parikymppisiä kauniita naisia. Joskus jopa pervot ajatukset saattavat käväistä mielessä. Kaksinaismoralisti siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pervoa. Mutta toisaalta olen itse nelikymppinen nainen ja ihailen parikymppisiä kauniita naisia. Joskus jopa pervot ajatukset saattavat käväistä mielessä. Kaksinaismoralisti siis.
Minä taas miehiä. Mutta kun muistan että heiltä puuttuu vielä iso osa aivoista, katse kääntyy äkkiä varttuneempiin komistuksen. Nuoret naiset on yhtä onttoja.
Mietin suihkussa tuota kommenttia, että miehet ei osaa olla yksin. Miehet ehkä tarvii lähisuhteen, koska heillä ei ole samanlaista ystäväverkostoa, kuten naisilla. Siis sellaisia ystäciä, joiden kanssa jaettaisiin ja puhuttaisiin tunneasioista ja muista henkilökohtaisemmista jutuista. Miesten ystävyys taitaa olla keskimäärin erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kohta lenkkikavereita 😘💕 "Muru"
Mistä näin päättelet?
Laitan viestiä.
Mitä mietit? Oliko se puuviesti sinulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas miehiä. Mutta kun muistan että heiltä puuttuu vielä iso osa aivoista, katse kääntyy äkkiä varttuneempiin komistuksen. Nuoret naiset on yhtä onttoja.
bullshit. - nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
Ota mut. nn
Tavataanko tänä iltana puolivälissä? Minulla on vapaapäivä huomenna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kohta lenkkikavereita 😘💕 "Muru"
Mistä näin päättelet?
Laitan viestiä.
Kelle laitat? Ottaisin kyllä kaipaamani miehen mielelläni lenkkikaveriksi. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota mut. nn
Tavataanko tänä iltana puolivälissä? Minulla on vapaapäivä huomenna
ei tee mieli norkoilla taas siellä. Oot kuitenki joku muu.
Ai että mikä ilta. Pusu sinne kauas.
Näkisinpä välillä sua..💕