Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2116)
Ehkä ollaan jo otettu selvää ja lopputulos saattanee jo olla tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkeille tosimiehille hyvää yötä ja kauniita unia. 😘🤗
Lisäys vielä tähän, " ujot" miehet on aivan ihania, tykkään...itsekkin ujo, mutta sen verran pitää miestä olla, että sen jollain tavoin naiselle näyttää, että hän kiinnostaa, eikä vain pakene prkle. 😡 No suukko ja halaus kaivatulle. Öitä!
Tosinainen ei kiroile.
-Kilttimies
Kyllä kiroilee!!! Helpottaa kummasti kun voi suustaan päästää joskus prkl:tä kun oikein " "ketuttaa" jokin asia. Vaikkapa IKÄVÄ!
Mun aloitteet meni pieleen. En halua enää miettiä niitä😔
Vierailija kirjoitti:
Oletko muuten ajatellut, että tultaisiinko oikeasti toimeen keskenämme?
Jos ei tultais niin en olisi edes ihastunut sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aika varmaa, että et halua minua nähdä. Nauti sänkipelloilla kirmailusta ja muutenkin sysksystä. Hyvää jatkoa söpöläinen. 🥰💔
Miten niin en halua??
Hän ei vastaa lähettämääni viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun aloitteet meni pieleen. En halua enää miettiä niitä😔
Häntä pystyyn ja uusiksi vaan. Tsempit.
Saan niin nenille jos tuun sinne taas sähläämään jotain mut kai mulla ei ole mitään menetettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt aloitteita kaipaamalleni naiselle.
Mun kaivattu on tehnyt aloitteen. En silloin tatttunut siihen. Nyt tapaisin häntä mielelläni vaikkapa kahvin merkeissä. Mutta omasta positiostani käsin en voi olla häneen yhteydessä. 🤗
Totta. Naiset eivät kysy miestä kahville. Taidat olla lisäksi varattu.
Ollaan nn ja noh, olen varattu
Vierailija kirjoitti:
No, et oo mun kaivattu. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäys vielä tähän, " ujot" miehet on aivan ihania, tykkään...itsekkin ujo, mutta sen verran pitää miestä olla, että sen jollain tavoin naiselle näyttää, että hän kiinnostaa, eikä vain pakene prkle. 😡 No suukko ja halaus kaivatulle. Öitä!
Tosinainen ei kiroile.
-Kilttimies
Kyllä kiroilee!!! Helpottaa kummasti kun voi suustaan päästää joskus prkl:tä kun oikein " "ketuttaa" jokin asia. Vaikkapa IKÄVÄ!
Järkevä ihminen hillitsee itsensä joka tilanteessa.
En usko että ollaan kumpikaan mitään tuuliviirejä. Joten olis kestävää, mikäli olosuhteet sallisi.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen. Toivottavasti se tapahtuu vielä syyskuussa
Jos mahdollista, saattaa mennä marraskuulle koska kuukauden irtisanomisaika ja kuljetukset pitää järjestää kummassakin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aika varmaa, että et halua minua nähdä. Nauti sänkipelloilla kirmailusta ja muutenkin sysksystä. Hyvää jatkoa söpöläinen. 🥰💔
Miten niin en halua??
Hän ei vastaa lähettämääni viestiin.
Ehkä hän on matkoilla, puhelin kadoksissa, puhelimesta akku loppu, katvealueen ulkopuolella, muussa seurassa tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosinainen ei kiroile.
-Kilttimies
Järkevä ihminen hillitsee itsensä joka tilanteessa.
Höpöhöpö. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Saan niin nenille jos tuun sinne taas sähläämään jotain mut kai mulla ei ole mitään menetettävää.
Mulla taas on paljonkin menetettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on tehnyt aloitteen. En silloin tatttunut siihen. Nyt tapaisin häntä mielelläni vaikkapa kahvin merkeissä. Mutta omasta positiostani käsin en voi olla häneen yhteydessä. 🤗
Kysyy, jatkuvasti. Tälläkin hetkellä ehkä joku nainen kysyy miestä kahville. Lopeta jo tuo idioottimainen pakotus.
Mitenhän tultas toimeen, kun ei olla edes puheväleissä? Tervehtimisväleissä jo taas viimein.
Naisen sielu on miehen sielua heikompi ja helpompi ohjata huonoille teille.