Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne sun prosessit oli tai on? Aioitko koskaan tosissasi mun kans, siis parisuhdetta?
Tyhmyytesi loistaa kuuhun 🤦🤦
En tiennyt olevani niin valovoimainen. Siinä tapauksessa olen taivaan lahja maailman energiantuotannolle.
Oletteko koskaan pohtineet, miten kaikki maailman salamat saisi valjastettua energiaksi? Siinä on miettimistä. Sivuhuomio
Olen, juttelin aiheesta ammoin isäni kanssa. Kertoi lukeneensa 50-luvulla Teknikan maailmasta yrityksistä säilöä salamoita akkuihin. Olivat räjähtäneet .
Oletko muuten ajatellut, että tultaisiinko oikeasti toimeen keskenämme?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
Molemminpuolista. Naiselle. Mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Se on aika varmaa, että et halua minua nähdä. Nauti sänkipelloilla kirmailusta ja muutenkin sysksystä. Hyvää jatkoa söpöläinen. 🥰💔
Miten niin en halua??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Oletko maisemissa viikonloppuna?
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aika varmaa, että et halua minua nähdä. Nauti sänkipelloilla kirmailusta ja muutenkin sysksystä. Hyvää jatkoa söpöläinen. 🥰💔
Miten niin en halua??
Koska olet kirahvi.
Koko päivänä en ehtinyt kun vähän viintä maistellaan naisten kanssa. Mutta ihanalle Emilialle hyvää viikonloppua. Tuu joskus viettää iltaa 😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Oletko maisemissa viikonloppuna?
Olen.
Minäkin, mut sit menee taas ristiin, kuten useimmiten. 🙃
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin simuloinut tilanteita mielessäin, ja käsittääkseni tulisimme vähintäänkin toimeen, luultavasti enemmänkin.9
Turhaa tänne huutelen, tuskin ihastukseni täällä on. Ehkä tämä onkin sellaista yksipuolisten tunteiden purkamista.
Terveiset ihastukselleni, söpölle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkeille tosimiehille hyvää yötä ja kauniita unia. 😘🤗
Lisäys vielä tähän, " ujot" miehet on aivan ihania, tykkään...itsekkin ujo, mutta sen verran pitää miestä olla, että sen jollain tavoin naiselle näyttää, että hän kiinnostaa, eikä vain pakene prkle. 😡 No suukko ja halaus kaivatulle. Öitä!
Tosinainen ei kiroile.
-Kilttimies
Yleensä en kiroile julkisesti, mutta nyt väsymymys ja vtus vähän kaikkeen. Sori!
-Kilttinainen 🤗
Häpeä, alkeellinen olento.
Häpeähän itse pyhimys! 🤣
Kyllä me tultaisiin. Toki olosuhteetkin vaikuttavat. Jonkun kanssa voi tulla toimeen, jos olosuhteet ovat suotuisat, kun taas jonkun toisen kanssa voi tulla toimeen kehnommissakin oloissa. Monen kanssa kyllä pärjää, jos on erittäin suotuisat olot eikä vaikeita käytännön ongelmia tai vastoinkäymisiä. Harva ihminen on sellainen, jonka kanssa ei voi lainkaan tulla toimeen minkäänlaisissa oloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin en halua??
Koska olet kirahvi.
Hän on seepra, joka ei kesyynny, vaikka kesyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ajankohtaista jos kyselet vauva langassa!
Vierailija kirjoitti:
En pidä sängestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin en halua??
Koska olet kirahvi.
Hän on seepra, joka ei kesyynny, vaikka kesyttäisi.
Näin on. Olen
seepra und
Villivarsa. 😇😄E
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos, se lähti jonnekin.
Harvoin ollaan iloisia kun kaivattu hävinnyt näköpiiristä. Ei kuulosta hyvältä.
Kaipaan sinua.