Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (11551)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että se jää antamatta... 🌿
Annat siis vain vastikkeeksi jostain? Kaupallista rakkautta. Kuka sellaista tarvitsee? Ei yhtään ketään!
Ei kun hän taisi jättää minut sekä myös viestit täällä ovat niin ilkeitä, että en oikein usko, että tässä on enää mitään.
Tuskin olet saanut täällä viestejä keneltäkään tuntemaltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pääse koskaan irti.
Tarkoitatko tällä, että toinen ei pääse sinusta (vaikka haluaisit) vai että et aio päästää? Tai muu?
Vaikka hän ei minusta välitä eikä pitänyt hyvin, vetovoimalle hän ei voi mitään.
Olen eri mieltä. Vetovoimalle voi paljonkin. Esimerkiksi kun tietää toisesta tarpeeksi tai kaiken, eikä se ole hyvää, vetovoima kyllä häviää hyvinkin. Tämä siis esimerkkinä.
Ei välttämättä. Biologiaa ei pääse pakoon. Olen minäkin tiennyt hänestä jo kauan, että ei ole puhtaat jauhot pussissa, mutta tunteet eivät hävinneet.
Onko hän mies? Joillakin naisilla on tarve yrittää rakastaa vilunkimies ehjäksi ja siksi linnakunditkin saa kuulemma paljon rakkauskirjeitä. Sivusta
Noh kyllä jännänaisillakin miehiä tuntuu riittävän.
Ei vois vähempää kiinnostaa rikolliset, päihdeongelmaiset, aggressiiviset, persoonallisuushäiriöiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat siis vain vastikkeeksi jostain? Kaupallista rakkautta. Kuka sellaista tarvitsee? Ei yhtään ketään!
Ei kun hän taisi jättää minut sekä myös viestit täällä ovat niin ilkeitä, että en oikein usko, että tässä on enää mitään.
Olisiko kuitenkin omat viestisi ilkeitä. Minusta ei ainakaan ilkeät saa tekemälläkään ja muista en vastaa kuin itsestäni. Sitäpaitsi jos totuus kirpaisee, syy ei ole minun!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tällainen kaipausketju vain ei toimi ja jokaisen olisi hyvä siirtyä irl.
Ei toimi ainakaan, jos tätä käyttää vihanpurkuun. Eikä kai muutenkaan täällä kukaan ole kuin pakon ajamana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pääse koskaan irti.
Tarkoitatko tällä, että toinen ei pääse sinusta (vaikka haluaisit) vai että et aio päästää? Tai muu?
Vaikka hän ei minusta välitä eikä pitänyt hyvin, vetovoimalle hän ei voi mitään.
Olen eri mieltä. Vetovoimalle voi paljonkin. Esimerkiksi kun tietää toisesta tarpeeksi tai kaiken, eikä se ole hyvää, vetovoima kyllä häviää hyvinkin. Tämä siis esimerkkinä.
Ei välttämättä. Biologiaa ei pääse pakoon. Olen minäkin tiennyt hänestä jo kauan, että ei ole puhtaat jauhot pussissa, mutta tunteet eivät hävinneet.
Onko hän mies? Joillakin naisilla on tarve yrittää rakastaa vilunkimies ehjäksi ja siksi linnakunditkin saa kuulemma paljon rakkauskirjeitä. Sivusta
Noh kyllä jännänaisillakin miehiä tuntuu riittävän.
Ei vois vähempää kiinnostaa rikolliset, päihdeongelmaiset, aggressiiviset, persoonallisuushäiriöiset
Ei niin.
n
Meen aina uudestaan lukkoon sun vihanpurkauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tästä vähän häiriintyneet fibat? Kummallisia kuvioita ihmisillä tuntuu olevan.
Sitähän tuo kai onkin. Hän kokee vetovoimaa, mutta pitää etäällä.
Siis mistä ihmeestä sinä tiedät mitä joku etäällä oleva kokee? En vaan ymmärrä logiikkaa.
Lähdetäänkö yhdessä sinne keikalla mistä mainitsit? ;)
Mä en ymmärrä yhtä asiaa. Ajatellaan etten ollut ex-kaivattuni mieleen, että olen vaikkapa ns. huonomaineinen tai ihan mitä vaan. Mutta miksi sitä pitää jälkikäteen tulla tänne ketjuun jauhamaan tai korostamaan? Jollen ollut toivottu, niin oli ja meni jo. Mitä siitä sen enempää polemiikkia tekemään? Itsehän valintasi teit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan täällä ei pysty sanomaan tai päättelemään, onko tässä enää mitään. Sellaiset asiat on nyt niin tärkeitä, että ne on selvitettävä aivan muualla. Todellisuudessa. Olet hölmö, jos teet tällaisessa paikassa päätelmiä tärkeistä asioista. Ajattelen, että jos olet hänet menettänyt, olet sen varmasti ansainnut. Pitää mennä, juuriin, mutta kaikkea mukavaa tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko muru juomaan lasin kuohuvaa ja pitämään vähän hauskaa 🥂🍓
Totta kai. Saat silkki”huivin” kaulaasi. 😊 No ei. 😄 okei. Miksi tää kuulosti nyt uhkaukselta?😂 Ei ollut vaan ihan muita juttuja.
Ois kai pitäny ymmärtää päätellä jo alunperin, että niskojaan nakkeleva mies.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kuitenkin omat viestisi ilkeitä. Minusta ei ainakaan ilkeät saa tekemälläkään ja muista en vastaa kuin itsestäni. Sitäpaitsi jos totuus kirpaisee, syy ei ole minun!
Tuntemattomista pahan olettaminen on ilkeää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä yhtä asiaa. Ajatellaan etten ollut ex-kaivattuni mieleen, että olen vaikkapa ns. huonomaineinen tai ihan mitä vaan. Mutta miksi sitä pitää jälkikäteen tulla tänne ketjuun jauhamaan tai korostamaan? Jollen ollut toivottu, niin oli ja meni jo. Mitä siitä sen enempää polemiikkia tekemään? Itsehän valintasi teit.
Niinpä. Tai ensin kohtelee välinpitämättömästi, mut kuitenkin viitsii jatkaa haukkumista palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi piti olla miehelle jos kaverisi haukkuivat sinun haluamasi naisen alempaan kastiin niin ilo uutisia:
Sofia on jälleen sinkkuna. Monien mielestä siinä on erittäin kaunis, vaimo materiaalia oleva aikuinen nainen. Tietää mitä haluaa, tietää miten saada. On osannut kuulemma myös brändätä itsensä erittäin hyvin=Älykäs persoona. Siitä miehet, ottakaa tämä kaunis tasku Venus kaunotar kainaloon. Ei paljon tarvitse mitään positiivisia lähestymisvaloja Sofialle näytellä, kun hän on löytänyt jo tiensä samaan kaveriporukkaan missä sinä olet, ennenkuin edes mies tajuat on Sofialla tiedossa jo sinun pankki saldoksi ja naisen nimi, jota punnitset mahdolliseksi kumppaniksi. Ja se on siinä! Sofia on sinun 💖 Ei tämän helpommaksi voi naisen saaminen tulla 💖
On osannut kuulemma myös brändätä itsensä erittäin hyvin=Älykäs persoona.
Miks nauran tolle 😂😂 Somenarsistit brändäävät itseään ja luulevat olevansa kiinnostavia.
Niin häntä on kehuttu siellä ketjussa 😂 Sofian kaltaiset ovat hot hot hot
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en sekaantunut mitenkään sinuun. Seko 😂
Ei sulla ole mitään mahdollisuutta ollutkaan, muuta kuin omassa höperössä päässäsi luulet jotain....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tai ensin kohtelee välinpitämättömästi, mut kuitenkin viitsii jatkaa haukkumista palstalla
Pitää osata erottaa noista mitkä on vaan paskajauhantaa, ja mitkä ei.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tunnistanut itsesi täältä?
Tulisitko muru juomaan lasin kuohuvaa ja pitämään vähän hauskaa 🥂🍓