Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (11557)

Vierailija
10921/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pääse koskaan irti.

Tarkoitatko tällä, että toinen ei pääse sinusta (vaikka haluaisit) vai että et aio päästää? Tai muu?

Vaikka hän ei minusta välitä eikä pitänyt hyvin, vetovoimalle hän ei voi mitään.

Olen eri mieltä. Vetovoimalle voi paljonkin. Esimerkiksi kun tietää toisesta tarpeeksi tai kaiken, eikä se ole hyvää, vetovoima kyllä häviää hyvinkin. Tämä siis esimerkkinä.

Sen takia ne kaverit ovat olemassa, osaavat puhua niin paljon paskaa entisestä kaivatusta, että alkaa kuvottaa sen ajattelu. 

Olet sivusta 

Vierailija
10922/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pääse koskaan irti.

Tarkoitatko tällä, että toinen ei pääse sinusta (vaikka haluaisit) vai että et aio päästää? Tai muu?

Vaikka hän ei minusta välitä eikä pitänyt hyvin, vetovoimalle hän ei voi mitään.

Olen eri mieltä. Vetovoimalle voi paljonkin. Esimerkiksi kun tietää toisesta tarpeeksi tai kaiken, eikä se ole hyvää, vetovoima kyllä häviää hyvinkin. Tämä siis esimerkkinä.

Ei välttämättä. Biologiaa ei pääse pakoon. Olen minäkin tiennyt hänestä jo kauan, että ei ole puhtaat jauhot pussissa, mutta tunteet eivät hävinneet.

Tiennyt itsestäsi että ei ole puhtaat jauhot pussissa? Pitäiskö sun nyt sitten vaihtaa semmoset uudet jauhot sinne pussiin. Sivusta vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10923/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitköhän mun kanssa patikoimaan 💭

Kyllä

Vierailija
10924/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sulle muki ja jotain sen sisällä.

Kuha ei pissaa. 😬😅

Vierailija
10925/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pääse koskaan irti.

Jos vetevoimaa on niin mahdollisuuskin on.

Pelkällä vetovoimalla ei tee mitään, jos muuten on heikkoa.

Ei toki, mutta se on lähtökohta. Jos ei ole vetovoimaa, ei ole yhtään mitään.

Vierailija
10926/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatte liian vakavasti. Ei meillä kaikilla ole mitään iltalehden otsikkotason suhdekuvioita. 

Ja siksi pitää arvostella ,trollata ja kaikintavoin pilata kaipaus viestit siis ne oikeat.

sivu

Vierailija
10927/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin kiinni sun silmiisi silloin. Tuijotettiin vain toisiamme ja muut vieressä ihmetteli.

Vierailija
10928/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piinallinen himo pitää otteessaan. Vähän samalla tavalla kuin sinä olet minua pitänyt antamatta mitään.

Olethan sinkku, että sinulle voisi osoittaa kiinnostusta? Kummasti ne flirttaavat miehet yhtäkkiä porhaltavat sen vaimonsa kanssa vastaan. Terveisiä vaan sinulle P

Tuskinpa on. Varatuthan täällä kiukuttelee ja syyttelee milloin ketäkin, kun ne ei itse tiedä pitäiskö syödä vai säästää kakkujaan. Monikossa. 🥱 eri

Vierailija
10929/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija-Hemuli, mitä mietit?

Vierailija
10930/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitköhän mun kanssa patikoimaan 💭

Kyllä

Tarjous ei ole enää voimassa. :)

Vierailija
10931/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatte liian vakavasti. Ei meillä kaikilla ole mitään iltalehden otsikkotason suhdekuvioita. 

En missään nimessä halua mitään iltalehtitason kuvioita.

Vierailija
10932/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sulle muki ja jotain sen sisällä.

Muumi Rakkaus-muki täynnä rakkautta?

Ei. Jotain paljon mielenkiintoisempaa. :) 🐐🦉

Vierailija
10933/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pääse koskaan irti.

Ei välttämättä. Biologiaa ei pääse pakoon. Olen minäkin tiennyt hänestä jo kauan, että ei ole puhtaat jauhot pussissa, mutta tunteet eivät hävinneet.

Sitten olet hyvin erilainen kuin minä. Kyllä ne tunteet häviää, jos toinen ei niitä ansaitse, on paha, tekee pahoja asioita ja on sellainen, jota ei pysty arvostamaan. 

Vierailija
10934/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että se jää antamatta... 🌿

Vierailija
10935/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon ihmisiä, jotka tulevat jätetyksi ihan muista syistä kuin että olisi itse ollut joku psykopaatti narsisti. Itsestäänselvyys. Kyseenalaistakaa. Käyttäkää järkeä. Ette tunne toisia, joten toisten arvostelu tuolla tavalla on tökeröä.

Vierailija
10936/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pääse koskaan irti.

Sitten olet hyvin erilainen kuin minä. Kyllä ne tunteet häviää, jos toinen ei niitä ansaitse, on paha, tekee pahoja asioita ja on sellainen, jota ei pysty arvostamaan. 

Hyvä on. Kaipaukseni loppuukin siis tähän vaikka väkisin. En halua enää tulla näin laajasti kaltoinkohdelluksi, sekä tuntemattoman somen, että toisten ihmisten, joita olen tuntenut tai joihin olen ihastunut, toimesta. Sivusta nainen

Vierailija
10937/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pääse koskaan irti.

Onko hän mies? Joillakin naisilla on tarve yrittää rakastaa vilunkimies ehjäksi ja siksi linnakunditkin saa kuulemma paljon rakkauskirjeitä. Sivusta 

Vierailija
10938/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siksi pitää arvostella ,trollata ja kaikintavoin pilata kaipaus viestit siis ne oikeat.

sivu

Just. Kyllä kevyemmätkin viestit voivat olla kaipausviestejä. Uskomatonta, että niitä täytyy omia noin aggressiivisesti.

Vierailija
10939/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmeisesti saa kaivata vaan itkukurkussa tai raivon vallassa.

Vierailija
10940/11557 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tästä vähän häiriintyneet fibat? Kummallisia kuvioita ihmisillä tuntuu olevan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi