Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koiranomistaja luulee että kaikki pitävät hänen koirastaan

Vierailija
21.06.2025 |

Itse en halua tuollaisia eläimiä lähelleni. Jos koiran omistaja päästää koiran haistelemaan mua ja yritän paeta ja pyydän että veisi koiran pois, niin omistaja vain hymyilee ja myhäilee.

Ovatko koiran omistavat ihmiset keskimääräistä yksinkertaisempia koska tätä on tapahtunut monen kohdalla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sun juhannus muuten on mennyt ?

Vierailija
2/15 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sun juhannus muuten on mennyt ?

Hyvin, koiraa lukuunottamatta. Hyvää ruokaa ja mukavia ihmisiä seurana, sellaisia jotka eivät sekoile koirien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on päinvastoin. Kukaan ei halua, että heidän koiriensa lähelle tullaan. 

Vierailija
4/15 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko koira juttu on jotenkin sairas. Koiran kuolemaa surraan enempi kuin ihmistä ja niitä tungetaan joka paikkaan. Kierrän kaukaa kaiken kokoiset ja näköiset hurtat. Muutama päivä sitten olin pakkaamassa pyörääni ostoskärryistä, joku muija tuli hurttansa kanssa. Hurtta hyppi ja yritti tulla minua kohti, väliä vaja metri. Muija vain seisoi ja antoi koiran hyppiä. Ihan oikeesti ärähdin, että vie hurttas kauemmaksi. Kierrän kaukaa kaikki koirat ja kissat inhottavia olentoja.

Vierailija
5/15 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on päinvastoin. Kukaan ei halua, että heidän koiriensa lähelle tullaan. 

sitten kannattaisi pitää se koira kytkettynä ja lähellä eikä päästää valtoimenaan liikkumaan.

Vierailija
6/15 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitten kannattaisi pitää se koira kytkettynä ja lähellä eikä päästää valtoimenaan liikkumaan.

Nehän on kytkettynä, mutta tullaan lasten kanssa kysymään saako silittää. Ei saa silittää. 

Vierailija
7/15 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergisena ärsyttää kun koirien pitää nykyään päästä joka paikkaan. 

Vierailija
8/15 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tulis mullekin, rakastan koiria. Jos koira tulee luokse häntä heiluen, kyllä rapsutan!

Vierailija
9/15 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 3 jo edesmennyttä koiraa, nyt on 4, lähiomaisilla 2 ja 3 jotka melkein kuin omiani.

Niistä muiden ei tarvitse tykätä, eikä ne ketään häiritse edes talutinlenkeillä. Jos joku haluaa omia koiriani lähestyä, kahta saa, mutta vain jos lupaan.

Vierailija
10/15 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin vaikuttaa siltä että koirien omistajat ovat täysin aivottomia. Olen itse allerginen ja vaikka sanon siitä ja toivon että ei tuoda koiria samaan tilaan. Arvatkaapa että tuodaan. 

Vierailija
11/15 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina koiria, mutta en päästä koiraa ikinä toisen luo, ellei ihminen ihan itse ilmaise jollain tavalla haluavansa tervehtiä koiraani. 

Ymmärrän myös hyvin sen, että jos ihminen pelkää koiria, niin sillä ei ole mitään väliä vaikka se oma koira olisi kuinka kiltti, jos pelkää niin pelkää ja sitäkin pitää kunnioittaa.

mutta en itsekään pidä, että kun olen yksin liikenteessä, että voertaa koirat päästetään tervehtimään minua kysymättä mitään.

Joten ap, valitettavasti iso osa koiraihmisistä on melko yksinkertaista porukkaa. Korona-aikana koiria hommasi valtava määrä ihmisiä, joilla ei pitäisi olla kultakalaa kummempaa lemmikkiä.

Vierailija
12/15 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähitiellä mökkiläinen pysähtyi kyselemään onko minulla vielä kanoja ja ovatko ulkona. Koira pomppi apukuskin paikalla. Hauvavauva olisi pitänyt saada päästää irti mökillä, jotta omistajat voivat juhlia juhannusta rauhassa. Sillä, että on kiinnipitoaika ja metsät, pellot täynnä eläinten ja lintujen poikasia ei ollut mitään väliä. Se on niin ihku, että kaikki varmasti ilahtuvat vieraan koiran jahdatessa kanoja tai räkyttäessä tarhassa ulkoilevalle kissalle.

Vierailija
13/15 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän on kytkettynä, mutta tullaan lasten kanssa kysymään saako silittää. Ei saa silittää. 

Espoossa joka yhdeksäs koira vapaana enkä tule kysymään saako silittää kun kävelen ojan piennarta pitkin ohi ja koira puree pohkeesta.

Vierailija
14/15 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhdellä autokorjaamon odotus tilassa niin toinen asiakas toi piskinsä liikkeeseen. ei edes kysynyt saako tuoda kunhan toi.

Vierailija
15/15 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rakit säkkiin ja mereen. Kivi painoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän