Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (11584)

Vierailija
10881/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

): et voi jättää mua

Varmasti jätti jo! Varmasti oma syysi. Luopio.

Kuka nyt luopion haluaisi? Ukko joka on täynnä itseään, on ällöttävä 🤢🤮

Onhan näitä pelimiehiä ollut koko maailmansivu. Kieroutuneita seksihulluja, joilla aina tarve valloittaa joku. Ovat mies lapsia, jotka hinkuvat huomiota ja ihailua. Huonon itsetunnon nimissä hakevat valloituksia. Tosiasiassa ovat usein narsisteja tai psykopaatteja, joilla oma etu menee kaiken edelle. Vertaa Roope Tikkaseen, ulkoisesti menestynyt, sisäisesti sairas. Tohtori-psykopaatti. Voi niitä kutsua myös sanalla luopio.

Hyvin sanottu. Palstan katkerat vaikuttavat psykopaatilta, katkeroituvat kun asiat eivät suju heidän pillinsä ja kieroilunsa mukaan. Jos toinen jättää hyvästä syystä, katkeroituvat siitäkin. Eivät näe itsessä vikaa vaikka ovat syyllisiä ja satuttaneet toista. Vedit mukaan Roope Tikkaseen, joka onkin loistoesimerkki psykopaatista. Valitti tuomiostaan korkeimpaan oikeuteen saakka, mutta niin vain tuli elinkautinen. Ei voinut uskoa, että häntä rangaistaan. Tikkanen on vielä ammatiltaan psykiatri, funtsikaa psykopaatti psykiatrina 😳. Kuvitteli sen olevan hyvä naamio. Olipa Tikkanen lukenut vielä itsensä tohtoriksi. Ja lopulta paljastui murhaaja-psykopaatiksi. Kehotankin huomaamaan, ettei Tikkanen ole ainoa laatuaan. Näitä psykopaatteja piilee ns. hyvien ammattien takana. Ja palstoilla näinä katkerina tyyppeinä. Psykopaatit käyttävät kulisseja hyödykseen kuten ammatti, vaimo, perhe, menestys jne. Oikeasti ovat sairaita sadistisia paskiaisia, jotka ansaitsevat niskalaukausen. Ja sen tulevat lopulta saamaan 👏

Taidat olla itse varsinainen narsisti kun yleistät tuollaisia päätelmiä ja juonia tuntemattomien melko harmittomiin viesteihin.

Ei kannata syyttää omasta narsistisuudesta toista. Vain psykopaatti toimii niin. 

Vierailija
10882/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔪🤗🤝🤗💣

mä ja kaivattu sopimassa

Mulla ei ole pahoja aikeita. Olen vain saanut kylmää kyytiä turhan kauan. Sinäkään et jaksaisi minun sijassani. Itse asiassa et olisi katsonut päivääkään.

En tunne sua. Se oli huumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10883/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ihana ja häijy 

En ole noista mitään, joten ei ainakaan mulle. 🥳

Vierailija
10884/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea näitä enää. Joku varmaan vastailee puolesta, kuten ennenkin. Samapa tuo. Kivaa päivää kaikille teille, jotka ajattelette kaivatuistanne hyvää.

Vierailija
10885/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔪🤗🤝🤗💣

mä ja kaivattu sopimassa

Mulla ei ole pahoja aikeita. Olen vain saanut kylmää kyytiä turhan kauan. Sinäkään et jaksaisi minun sijassani. Itse asiassa et olisi katsonut päivääkään.

En tunne sua. Se oli huumoria.

En minäkään sinua. En ole koskaan oppinut tuntemaan, koska naamioita on niin monia.

Vierailija
10886/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatte liian vakavasti. Ei meillä kaikilla ole mitään iltalehden otsikkotason suhdekuvioita. 

Vierailija
10887/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitit juuri sen oikeaksi.

Vierailija
10888/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK, osoitit kenen seuraa arvostat ja kenen et. Se oli viimeinen tilaisuutesi koko viikolla edes jutella hetki kanssani. 

Draaaaaamalaama taas maalaamassa huoh

En ymmärrä mitä yrität tuolla kommentillasi sanoa. Purin vain surua ja pettymystä siitä, että hän ei halunnut liittyä seuraani, vaan valitsi oikein asiasta numeroa tehden ja aktiivisesti toisen juttukaverin. Jotenkin olin ajatellut hänen pitävän minusta kuten minä hänestä ja että tilaisuuden tullen haluaisi hetken yhdessä. Niin ei sitten ollutkaan. Se satuttaa.

Vierailija
10889/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🔪🤗🤝🤗💣

mä ja kaivattu sopimassa

Älä reppana kuvittele, vai oletko niitä tyyppejä jotka ajattelevat  et pääse minusta ikinä eroon.

Voisit kuunnella Madonnan  you'll see.

Vierailija
10890/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerinnyt monta minuuttia kulua.

Vierailija
10891/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔪🤗🤝🤗💣

mä ja kaivattu sopimassa

Älä reppana kuvittele, vai oletko niitä tyyppejä jotka ajattelevat  et pääse minusta ikinä eroon.

Eiköhän tuossa vitsi ollut juuri, että sopiminen ei ole täysin puhdasta.

10892/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sun äiti moderoimas, ku mun viestit katoaa nii äkkiä 😂

Vierailija
10893/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pääse koskaan irti.

Tämmöset ei ole multa. 💖💖

Vierailija
10894/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

): et voi jättää mua

Tietääkö se toinen että koet noin? Oletteko jutelleet?

Ei meillä ole oikeaa yhteyttä. :D ketjuharha vain

Vierailija
10895/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sulle muki ja jotain sen sisällä.

Vierailija
10896/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sulle muki ja jotain sen sisällä.

💩?

Vierailija
10897/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔪🤗🤝🤗💣

mä ja kaivattu sopimassa

Eiköhän tuossa vitsi ollut juuri, että sopiminen ei ole täysin puhdasta.

Tuskin heidän välillään kaipaustakaan on. Loppu mikä loppu. Kummankohan syy, kun päättyi? 

Vierailija
10898/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuollut jo ensimmäisen kuukauden jälkeen.

Vierailija
10899/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitenkään erityisesti "valinnut" ketään juttukaveriksi. Se tyyppi vain sattui olemaan siinä lähellä, joten oli kohteliasta vaihtaa muutama sana hänenkin kanssa ennen lähtöä. Ajattelin ehtiväni jutella sinunkin kanssa mutta porhalsitkin suoraan ohi. Ei se ole mitään nollasummapeliä, jos jonkun kanssa muutaman sanan vaihtaa. Eikä se kerro siitä, että olisin arvottanut paikalla olijat johonkin tärkeysjärjestykseen sen mukaan, missä järjestyksessä kenenkin kanssa muutaman sanan vaihdan. Ylitulkitset sitä tilannetta ihan suotta.

Vierailija
10900/11584 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pääse koskaan irti.

Tarkoitatko tällä, että toinen ei pääse sinusta (vaikka haluaisit) vai että et aio päästää? Tai muu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän