Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12307)
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut ketjusta, että on hölmöläisen hommaa odottaa sinua ja että kukaan tervejärkinen ei odota näin kauan kuin minä olen vartonut. Toisin sanoen odotan turhaan. Et ole kiistänyt asiaa koskaan eli oletko heidän kanssaan samaa mieltä?
Jos sinulle ei ole luvattu mitään eikä pyydetty odottamaan, niin mielestäni ei kannata odottaa, jos muitakin vaihtoehtoja on tarjolla.
Muikkuselle ja pikkuotukselle halit ja hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan kaivatun vastaan
Kummalpualjokkee?
Tänään ottaisin ihan toiselle suunnalle rannikkoa kiitos
Lähetäänkö varrelta virran mihin suuntaan? Eri
Paarpuurin halssilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua huijataan täällä. Älä usko mitään, mitä luet.
Noouuuuu! Luulin tätä aidoksi ja oikeaksi tavaksi kommunikoida lähimmäisten kanssa. Luuletko kun sydämeni vuotaa verta tihkusateins tähän kulmaan maailmaan. Kyyneleet jo loppui, nyt on veren aika. Sekin kohta loppuu. Voi sydän parkaani nyt. Tunnetko kyynisyyteni? Pelasta se, sano että aitoa tämä on.
Kuuletko* ja kulmaan* helvet*€** autocorrect.
JULMAAN!! Nyt perk***
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Milloin kaivattu on ollut kauneimmillaan tai komeimmillaan? Erityinen hetki tai miksei useampi?
Kerran kun meidän katseet kohtasi ja hänen hänen silmänsä ja kaikki muukin oli niin ihanaa että hätkähdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut ketjusta, että on hölmöläisen hommaa odottaa sinua ja että kukaan tervejärkinen ei odota näin kauan kuin minä olen vartonut. Toisin sanoen odotan turhaan. Et ole kiistänyt asiaa koskaan eli oletko heidän kanssaan samaa mieltä?
Jos sinulle ei ole luvattu mitään eikä pyydetty odottamaan, niin mielestäni ei kannata odottaa, jos muitakin vaihtoehtoja on tarjolla.
Noin. Ei kannata ilman syytä odottaa ketään, vaan kysyä itse heti ja jos syy annetaan, harkita odotusta. Ketjulaiset taitaa odottaa ilman mitään keskustelua tekemättä itse mitään, mikä ei tietysti kannata.
Kauneinta oli, kun kerran (oli useampikin kerta) istuttiin pöydän ääressä vastatusten. Katsottiin toisiamme tiiviisti silmiin. Minusta tuntui, että siinä kipinöi. ww
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan kaivatun vastaan
Kummalpualjokkee?
Tänään ottaisin ihan toiselle suunnalle rannikkoa kiitos
Lähetäänkö varrelta virran mihin suuntaan? Eri
Paarpuurin halssilla
Tuulen suunta?
Katsoisit järjen takaisin päähäni,
hymylläsi aloittaisit elämäni kevään.
Läsnäolollasi herättäisit mitokondrioiden mittelöt.
Kai läksit purjeita nostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Pohjatuuli
Päätyisin muumilaakson suuntaan eli omin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet säilyttänyt numeron, jota et aio koskaan käyttää ja johon vastata?
Jos ei halua vastata, varmaan että osaa olla vastaamatta..
Eikös silloin blokata numero? Itse ajattelin, että kyse on varalla pitämistä. Tarpeen tullen voi sitten soitella numerot läpi.
Vierailija kirjoitti:
Oot tärkeä. 🤎💙
Pettäjille kaikki on tärkeitä
Vierailija kirjoitti:
Oot tärkeä. 🤎💙
En usko, jos vain täällä ja irl pidät etäisyyttä.
Minähän sanoin että älä lähde niihin leikkeihin kun et pysty pitämään puheitasi kuitenkaan.
Kuuletko* ja kulmaan* helvet*€** autocorrect.