Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (12307)

Vierailija
10321/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipahdin täällä. Hyvää yötä.

Vierailija
10322/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan kaivatun vastaan 

Kummalpualjokkee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10323/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Millä tavalla olet panostanut siihen, että tekisit kaivattuusi vaikutuksen?

Oon nähnyt paljon vaivaa että näytän mukamas huolettomasti ja sattumalta todella hyvältä 

Sama, ainakin halu näyttää huolettomasti hyvältä, tiedä sitten toteutuksesta ja lopputuloksesta. Mutta tähän kyllä samaistun. 

Vierailija
10324/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut ketjusta, että on hölmöläisen hommaa odottaa sinua ja että kukaan tervejärkinen ei odota näin kauan kuin minä olen vartonut. Toisin sanoen odotan turhaan. Et ole kiistänyt asiaa koskaan eli oletko heidän kanssaan samaa mieltä?

Ehkä luulin, että et ota oppia ketjusta vaan sulla olis jotain omia visioita ja tavoitteita. Jokainen tietysti päättää itse, mitä tekee.

Vierailija
10325/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata haalia juorukelloja kavereiksi, muuten käy näin.

Miten?

Vierailija
10326/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan kaivatun vastaan 

Kummalpualjokkee?

Tänään ottaisin ihan toiselle suunnalle rannikkoa kiitos 

Vierailija
10327/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata haalia juorukelloja kavereiksi, muuten käy näin.

Miten?

Päädyt palstoille tavalla tai toisella.

Vierailija
10328/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on rainbow-keksi kädessä ja ajattelen sinua.

nn? 😊

Mitä muutakaan?

mm?

Nn mut voin omia molemmat vaihtoehdot.

Voisin ottaa huomenna evääksi rainbow keksejä ja tarjoilla niitä sinulle.

Vierailija
10329/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kympillä heitti

Sen teki.

Vierailija
10330/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan jotenkin samanlaisia...😳 Ja sitten toisaalta tietysti ei, koska ollaan vastakkaisia napoja. 😂

nn oletan

Mies ja Nainen tietysti. 🔥

Ei muuten voi olla vastakkaiset navat, puuttuu polariteetti!

Miksi ihmeessä mies ja mies tai nainen ja nainen ei voisi sisältää polariteettia? Kyselee ihan perinteinen hetero 

Varmaan samasta syystä, miksi eivät voi tuottaa yhdessä uutta elämää, vaikka seisoisivat päällään. Tarvitaan täysin vastakkaiset elimet ja hormonit. Ei nyt aleta tästä jankkaamaan mielellään.

Vierailija
10331/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut ketjusta, että on hölmöläisen hommaa odottaa sinua ja että kukaan tervejärkinen ei odota näin kauan kuin minä olen vartonut. Toisin sanoen odotan turhaan. Et ole kiistänyt asiaa koskaan eli oletko heidän kanssaan samaa mieltä?

Ehkä luulin, että et ota oppia ketjusta vaan sulla olis jotain omia visioita ja tavoitteita. Jokainen tietysti päättää itse, mitä tekee.

Vastasit, mutta et kysymykseen. Ja oma vastaukseni: voit päätellä, että kun olen tähän asti jaksanut, on ollutkin. 

Vierailija
10332/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ehdottaa jotain yhtä tapaamiskertaa on niin kaukana omista ajatuksista ja arvoista…..se on irvokasta. Se on tietty tätä swaippauksen aikaa. Ajatuksena et jos nyt joskus jollekin sen yhden kerran suo niin että voi sen jälkeen taas swaipata ja etsiä mitä nurkan takana on tarjolla, kenties jotain parempaa. 

Vierailija
10333/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin juuri, että voin oikeasti aloittaa todella matalalta ja idea on se, mikä kantaa.

Vierailija
10334/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan jotenkin samanlaisia...😳 Ja sitten toisaalta tietysti ei, koska ollaan vastakkaisia napoja. 😂

nn oletan

Mies ja Nainen tietysti. 🔥

Ei muuten voi olla vastakkaiset navat, puuttuu polariteetti!

Miksi ihmeessä mies ja mies tai nainen ja nainen ei voisi sisältää polariteettia? Kyselee ihan perinteinen hetero 

Varmaan samasta syystä, miksi eivät voi tuottaa yhdessä uutta elämää, vaikka seisoisivat päällään. Tarvitaan täysin vastakkaiset elimet ja hormonit. Ei nyt aleta tästä jankkaamaan mielellään.

En heterona keksi yhtään syytä, miksi homoseksuaaleilla ei voisi olla niitä samoja seksuaalisia dynamiikoita kuin meillä heteroillakin seksielämässämme...?

Eri

Vierailija
10335/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elimet ja hormonit riitä tekemään kenestäkään vastakkaisia napoja, kyllä luonne ja rooli minkä haluaa suhteessa ottaa merkitsee siinä 

Vierailija
10336/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä lähes kaikki valehtelevat ja vedättävät muita, no-life juopot ja nistit esittävät muita ja pian teitä itseänne saadakseen lisää vettä myllyyn. Vaikea uskoa, että kukaan ketjun perusteella ja sitä seurattuaan odottaisi mitään muuta kuin heidän tukkivan turpansa.

Vierailija
10337/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan kaivatun vastaan 

Kummalpualjokkee?

Tänään ottaisin ihan toiselle suunnalle rannikkoa kiitos 

Lähetäänkö varrelta virran mihin suuntaan? Eri

Vierailija
10338/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua huijataan täällä. Älä usko mitään, mitä luet.

Noouuuuu! Luulin tätä aidoksi ja oikeaksi tavaksi kommunikoida lähimmäisten kanssa. Luuletko kun sydämeni vuotaa verta tihkusateins tähän kulmaan maailmaan. Kyyneleet jo loppui, nyt on veren aika. Sekin kohta loppuu. Voi sydän parkaani nyt. Tunnetko kyynisyyteni? Pelasta se, sano että aitoa tämä on.

Vierailija
10339/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ehdottaa jotain yhtä tapaamiskertaa on niin kaukana omista ajatuksista ja arvoista…..se on irvokasta. Se on tietty tätä swaippauksen aikaa. Ajatuksena et jos nyt joskus jollekin sen yhden kerran suo niin että voi sen jälkeen taas swaipata ja etsiä mitä nurkan takana on tarjolla, kenties jotain parempaa. 

Kukaan ei halua nähdä sua. 

Vierailija
10340/12307 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas L💕