Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12307)
Vierailija kirjoitti:
Otan kaivatun vastaan
Kummalpualjokkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Millä tavalla olet panostanut siihen, että tekisit kaivattuusi vaikutuksen?
Oon nähnyt paljon vaivaa että näytän mukamas huolettomasti ja sattumalta todella hyvältä
Sama, ainakin halu näyttää huolettomasti hyvältä, tiedä sitten toteutuksesta ja lopputuloksesta. Mutta tähän kyllä samaistun.
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut ketjusta, että on hölmöläisen hommaa odottaa sinua ja että kukaan tervejärkinen ei odota näin kauan kuin minä olen vartonut. Toisin sanoen odotan turhaan. Et ole kiistänyt asiaa koskaan eli oletko heidän kanssaan samaa mieltä?
Ehkä luulin, että et ota oppia ketjusta vaan sulla olis jotain omia visioita ja tavoitteita. Jokainen tietysti päättää itse, mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata haalia juorukelloja kavereiksi, muuten käy näin.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan kaivatun vastaan
Kummalpualjokkee?
Tänään ottaisin ihan toiselle suunnalle rannikkoa kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata haalia juorukelloja kavereiksi, muuten käy näin.
Miten?
Päädyt palstoille tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rainbow-keksi kädessä ja ajattelen sinua.
nn? 😊
Mitä muutakaan?
mm?
Nn mut voin omia molemmat vaihtoehdot.
Voisin ottaa huomenna evääksi rainbow keksejä ja tarjoilla niitä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kympillä heitti
Sen teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan jotenkin samanlaisia...😳 Ja sitten toisaalta tietysti ei, koska ollaan vastakkaisia napoja. 😂
nn oletan
Mies ja Nainen tietysti. 🔥
Ei muuten voi olla vastakkaiset navat, puuttuu polariteetti!
Miksi ihmeessä mies ja mies tai nainen ja nainen ei voisi sisältää polariteettia? Kyselee ihan perinteinen hetero
Varmaan samasta syystä, miksi eivät voi tuottaa yhdessä uutta elämää, vaikka seisoisivat päällään. Tarvitaan täysin vastakkaiset elimet ja hormonit. Ei nyt aleta tästä jankkaamaan mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut ketjusta, että on hölmöläisen hommaa odottaa sinua ja että kukaan tervejärkinen ei odota näin kauan kuin minä olen vartonut. Toisin sanoen odotan turhaan. Et ole kiistänyt asiaa koskaan eli oletko heidän kanssaan samaa mieltä?
Ehkä luulin, että et ota oppia ketjusta vaan sulla olis jotain omia visioita ja tavoitteita. Jokainen tietysti päättää itse, mitä tekee.
Vastasit, mutta et kysymykseen. Ja oma vastaukseni: voit päätellä, että kun olen tähän asti jaksanut, on ollutkin.
Että ehdottaa jotain yhtä tapaamiskertaa on niin kaukana omista ajatuksista ja arvoista…..se on irvokasta. Se on tietty tätä swaippauksen aikaa. Ajatuksena et jos nyt joskus jollekin sen yhden kerran suo niin että voi sen jälkeen taas swaipata ja etsiä mitä nurkan takana on tarjolla, kenties jotain parempaa.
Ymmärsin juuri, että voin oikeasti aloittaa todella matalalta ja idea on se, mikä kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan jotenkin samanlaisia...😳 Ja sitten toisaalta tietysti ei, koska ollaan vastakkaisia napoja. 😂
nn oletan
Mies ja Nainen tietysti. 🔥
Ei muuten voi olla vastakkaiset navat, puuttuu polariteetti!
Miksi ihmeessä mies ja mies tai nainen ja nainen ei voisi sisältää polariteettia? Kyselee ihan perinteinen hetero
Varmaan samasta syystä, miksi eivät voi tuottaa yhdessä uutta elämää, vaikka seisoisivat päällään. Tarvitaan täysin vastakkaiset elimet ja hormonit. Ei nyt aleta tästä jankkaamaan mielellään.
En heterona keksi yhtään syytä, miksi homoseksuaaleilla ei voisi olla niitä samoja seksuaalisia dynamiikoita kuin meillä heteroillakin seksielämässämme...?
Eri
Ei elimet ja hormonit riitä tekemään kenestäkään vastakkaisia napoja, kyllä luonne ja rooli minkä haluaa suhteessa ottaa merkitsee siinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä lähes kaikki valehtelevat ja vedättävät muita, no-life juopot ja nistit esittävät muita ja pian teitä itseänne saadakseen lisää vettä myllyyn. Vaikea uskoa, että kukaan ketjun perusteella ja sitä seurattuaan odottaisi mitään muuta kuin heidän tukkivan turpansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan kaivatun vastaan
Kummalpualjokkee?
Tänään ottaisin ihan toiselle suunnalle rannikkoa kiitos
Lähetäänkö varrelta virran mihin suuntaan? Eri
Vierailija kirjoitti:
Sua huijataan täällä. Älä usko mitään, mitä luet.
Noouuuuu! Luulin tätä aidoksi ja oikeaksi tavaksi kommunikoida lähimmäisten kanssa. Luuletko kun sydämeni vuotaa verta tihkusateins tähän kulmaan maailmaan. Kyyneleet jo loppui, nyt on veren aika. Sekin kohta loppuu. Voi sydän parkaani nyt. Tunnetko kyynisyyteni? Pelasta se, sano että aitoa tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Että ehdottaa jotain yhtä tapaamiskertaa on niin kaukana omista ajatuksista ja arvoista…..se on irvokasta. Se on tietty tätä swaippauksen aikaa. Ajatuksena et jos nyt joskus jollekin sen yhden kerran suo niin että voi sen jälkeen taas swaipata ja etsiä mitä nurkan takana on tarjolla, kenties jotain parempaa.
Kukaan ei halua nähdä sua.
Piipahdin täällä. Hyvää yötä.