Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12307)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nähdä 💙
Kenet? Kuvaile sinua ja häntä.
Hän on vaalea pitkä mies
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Millä tavalla olet panostanut siihen, että tekisit kaivattuusi vaikutuksen?
Olemalla oma itseni, tietty. Paitsi, että se on vale. On tässä tullut tehtyä kaikenlaista ja ylitettyä omat mukavuusrajat. Voi olla, ettei kaivattu saa koskaan tietää näistä asioista, joten sitten täytyy viihdyttää jälkipolvia tarinalla, miten mulle kävi kun joku sai sukat pyörimään jalassa.
Kerro kerro
Sukkatarinat kehiin
On vaikea olla oma itsensä kun se tarkoittaa sekoilua ajatuksissa ja sanoissa, jännitystä, joka näkyy ja voidaan helposti tulkita väärin, liikehdintää jne.
Vierailija kirjoitti:
On vaikea olla oma itsensä kun se tarkoittaa sekoilua ajatuksissa ja sanoissa, jännitystä, joka näkyy ja voidaan helposti tulkita väärin, liikehdintää jne.
💝
Anteeksi, että olen olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ilmaisia lounaita Jumalaltakaan tiedossa. Tekeville löytyy töitä mutta niitä ei rahassa mitata. Mieti tarkkaan mitä haluat jos sinulla on varaa valita.
Noin se menee. Mutta mitä merkitystä on valinnanvaralla jos suuri osa on kimaltelevia tyhjiä polkuja? Haluan sen polun joka on Jumalalta. Kaikkine kivineen päivineen. Sen kulkemisessa on tarkoitus. Eikä tarvi olla helppoa, eihän se ikinä ole, mutta se on minun valinta. Ja omaan valintaan oon tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Saat anteeksi. Jos leivot mulle pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy kaupassa ja tule hakemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy kaupassa ja tule hakemaan
Kävin jo ja voit vaikka kävellä😉 raitis ilma ja liikunta tekee hyvää sielulle ja keholle😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ilmaisia lounaita Jumalaltakaan tiedossa. Tekeville löytyy töitä mutta niitä ei rahassa mitata. Mieti tarkkaan mitä haluat jos sinulla on varaa valita.
Noin se menee. Mutta mitä merkitystä on valinnanvaralla jos suuri osa on kimaltelevia tyhjiä polkuja? Haluan sen polun joka on Jumalalta. Kaikkine kivineen päivineen. Sen kulkemisessa on tarkoitus. Eikä tarvi olla helppoa, eihän se ikinä ole, mutta se on minun valinta. Ja omaan valintaan oon tyytyväinen.
Se tarkoitti lähinnä sitä että jotkut pakotetaan töihin ja joillakin on varaa valita, joku saattaa haluta tehdä hieman lisää töitä kehittyäksensä enemmän. Siksi on hyvä miettiä mitä haluaa koska sitten täytyy kantaa myös vastuu kaikesta siitä mitä Jumala ohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Olethan sä silloin oma itsesi. Vain jännitystilassa. Ei se haittaa, jos haittaa on vastapuoli väärä.
Vierailija kirjoitti:
Samassa veneessä. Mutta kun sinä sekoilet, otan sen kohteliaasuutena
Se tuttu tarina. Kun toinen välittää syvästi ja toinen vain säätää, ilman tunneviisarin värähtelyä.
Etkö mies kuitenkin haluaisi koittaa mun pehmeitä osia?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Milloin kaivattu on ollut kauneimmillaan tai komeimmillaan? Erityinen hetki tai miksei useampi?
Verkkokalvoille on piirtynyt kuva hänestä slim fit t-paidassa. En ole nähnyt hänen päällään sellaista paitaa kuin kerran, mutta se oli kyllä tajunnanräjäyttävä näky ;)
Vierailija kirjoitti:
Se tuttu tarina. Kun toinen välittää syvästi ja toinen vain säätää, ilman tunneviisarin värähtelyä.
Kyllä miehellä täytyy tunneviisari housuissa värähtää🤭
Mieskö?